Η... «Messi Mania» δεν λέει να κοπάσει στις ΗΠΑ, με την τιμή των εισιτηρίων για τον αγώνα της Κυριακής στον οποίο πρόκειται να αγωνιστεί ο Αργεντινός σούπερ σταρ να έχουν φτάσει κυριολεκτικά στο... Θεό.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει το CNN, το παιχνίδι μεταξύ της Inter Miami, στην οποία ανήκει ο Μέσι και της Los Angeles FC έχει τα πιο ακριβά εισιτήρια στην ιστορία του αμερικανικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου: η μέση τιμή για ένα «μαγικό χαρτάκι» αγγίζει τα 690 δολάρια σύμφωνα με τον ιστότοπο για online αγορές Tickpick , ποσό αυξημένο κατά 527% σε σχέση με τη μέση τιμή ενός εισιτηρίου οποιουδήποτε άλλου αγώνα του MLS, που κυμαινόταν περί τα 110 δολάρια πριν την άφιξη του Αργεντινού στην ομάδα του Μαϊάμι.
Μάλιστα, αυτήν τη στιγμή, όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ του το CNN, το πιο φθηνό εισιτήριο για το ματς μεταξύ της ομάδας του Μέσι και της εν ενεργεία πρωταθλήτριας στις ΗΠΑ είναι ακόμα ακριβότερο, καθώς αγγίζει το ιλιγγιώδες ποσό των 785 δολαρίων. Η διαφορά μάλιστα σε σχέση με το επόμενο ματς που θα δώσει η ομάδα του Λος Άντζελες είναι ενδεικτική της «Messi Mania», καθώς το εισιτήριο για τον επόμενο αγώνα της κοστίζει 151 δολάρια, τιμή μειωμένη κατά 80%, σύμφωνα με τα στοιχεία του Tickpick.
«Ένας από τους μεγαλύτερους αθλητές στον κόσμο έρχεται στην πόλη»
Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να είναι το ανώτατο όριο για τις τιμές των εισιτηρίων. Ο συν-διευθύνων σύμβουλος της TickPick, Brett Goldberg, δήλωσε στο CNN ότι η αγορά «είναι πιθανό να σταθεροποιήσει τις τιμές στα τρέχοντα επίπεδά τους, αν και υπάρχει πιθανότητα για μια ανοδική μετατόπιση των τιμών λόγω της αυξημένης ζήτησης». Επιπλέον, η Los Angeles FC είναι μια από τις πιο δημοφιλείς ομάδες του MLS στο πρωτάθλημα, οπότε η ζήτηση είναι πάντα υψηλή, δήλωσε ο Goldberg, προσθέτοντας ότι «σε αυτή την περίπτωση έχετε έναν από τους μεγαλύτερους αθλητές στον κόσμο που έρχεται στην πόλη».
Οι εμφανίσεις του Μέσι «εκτοξεύουν τακτικά» τις τιμές των εισιτηρίων από τότε που εντάχθηκε στο MLS. Για το παιχνίδι της περασμένης εβδομάδας, στο οποίο ο Μέσι έκανε το ντεμπούτο του στην κανονική περίοδο του MLS, οι τιμές ήταν σχεδόν 1.000% υψηλότερες από το συνηθισμένο για ένα εισιτήριο των New York Red Bulls, με τους οποίους ήρθε αντιμέτωπη η ομάδα του Αργεντινού αστέρα.
Το γκολ του Μέσι στο ντεμπούτο του στο MLS, απέναντι στους New York Red Bulls, με το οποίο διαμόρφωσε το τελικό 2-0 υπέρ της Ίντερ Μαϊάμι
Μάλιστα, «η μανία για τον Μέσι» επεκτείνεται και πέρα από το γήπεδο. Η Apple δήλωσε ότι οι συνδρομές στο πακέτο streaming της για ποδοσφαιρικούς αγώνες έχουν εκτοξευθεί από τότε που ο Μέσι επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στην Inter Miami, τον Ιούλιο. Και η Adidas δήλωσε ότι η ζήτηση για τη φανέλα του Μέσι ήταν «πραγματικά άνευ προηγουμένου», προκαλώντας μια καθυστέρηση παραγγελιών μέχρι τον Οκτώβριο.
Η ομάδα του Μέσι η πιο εμπορική σε 49 πολιτείες - Εκτόξευση στις φανέλες που πουλά λόγω του Αργεντινού
Η εταιρεία λιανικής πώλησης Soccer.com δήλωσε στο CNN την περασμένη εβδομάδα ότι οι οκτώ πρώτες σε πωλήσεις φανέλες στην ιστοσελίδα της σχετίζονται με τον Μέσι, συμπεριλαμβανομένης της εμφάνισής του για την Αργεντινή και της φανέλας της Ίντερ Μαϊάμι. Η ομάδα της Φλόριντα είναι πλέον η καλύτερη σε πωλήσεις αθλητικών εμφανίσεων σε ό,τι αφορά τους συλλόγους που αγωνίζονται στο MLS σε όλες τις πολιτείες των ΗΠΑ εκτός από το Βερμόντ. Προηγουμένως, η φανέλα της Ίντερ Μαϊάμι ήταν η φανέλα με τις περισσότερες πωλήσεις μόνο στη Φλόριντα.
Με πληροφορίες από CNN