Πανζουρλισμός επικρατεί στο Παρίσι, με την άφιξη του Λιονέλ Μέσι να προκαλεί τρέλα στις τάξεις των οπαδών της Παρί.
Ο Μέσι υπέγραψε στην Παρί Σεν Ζερμέν και ανακοινώθηκε το βράδυ της Τρίτης, ενώ το μεσημέρι της Τετάρτης παραχώρησε χαμογελαστός την πρώτη του συνέντευξη Τύπου ως Παριζιάνος και αποθεώθηκε από χιλιάδες κόσμο που τον περίμενε έξω από το «Παρκ ντε Πρενς».
Παρότι δεν διάλεξε το παραδοσιακό «10», μόνο το όνομά του -σε συνδυασμό με το λογότυπο Jordan- στο μπροστινό μέρος της φανέλας της Παρί αρκεί για να δημιουργήσει χαμό πωλήσεων.
Η Παρί φέρεται να είχε ετοιμάσει περίπου 150.000 φανέλες με το όνομα του Αργεντινού στην πλάτη, με τη διάθεση να ξεκινά στις 10:00 το πρωί και 7 λεπτά αργότερα όλες είχαν βρει κάτοχο σε ένα θεότρελο sold out. Οι εν λόγω φανέλες δεν υπολογίζονται μαζί με εκείνες που πουλήθηκαν στις μπουτίκ των Παριζιάνων, όπου σχηματίζονταν ουρές από νωρίς για μια φανέλα με το όνομα τού έξι φορές καλύτερου ποδοσφαιριστή στον κόσμου. Στο μεταξύ, οι παραγγελίες συνεχίζονται κατά χιλιάδες.
Μόνο από τις 150.000 φανέλες που πωλήθηκαν διαδικτυακά, λαμβάνοντας υπ' όψιν πως η κάθε μία από τις ανδρικές έχει 160 ευρώ, το συνολικό ποσό που μαζεύτηκε ήταν 23.000.000 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί πως η φθηνότερη φανέλα είναι για μωρά με περίπου 80 ευρώ, ενώ μετά οι τιμές εκτοξεύονται, με τη φθηνότερη στα 108 ευρώ.
Η Παρί δεν πανηγυρίζει με τις πωλήσεις
Πάντως, η ομάδα της γαλλικής πρωτεύουσας δεν πανηγυρίζει και ιδιαίτερα με αυτή την εξέλιξη. Και αυτό λόγω συμφωνίας, της διοίκησης του συλλόγου να κερδίζει μεν 80 εκατομμύρια ευρώ ετησίως μέσω της συμφωνίας που έχει προϋπογράψει με την Nike/Jordan Brand αλλά βάσει αυτής της συμφωνίας, η Nike παίρνει το 100% από τις πωλήσεις των φανελών και άλλων προϊόντων που σχετίζονται με τον Μέσι, αλλά και όλων γενικά των ποδοσφαιριστών που ανήκουν στο δυναμικό της Παρί Σεν Ζερμέν.
Μάλιστα, για να μπορέσει η Παρί να βγάλει κάποια χρήματα μέσα από τις πωλήσεις αθλητικών προϊόντων που σχετίζονται με τον 34χρονο Αργεντινό σούπερ σταρ (το ίδιο ισχύει για όλους τους παίκτες της Παρί), θα χρειαστεί να ξεπεραστεί κάποιο συγκεκριμένο νούμερο στα κέρδη από τις πωλήσεις.
Όπως γίνεται λοιπόν αντιληπτό, ο χορηγός της Παρί έχει βάλει όλες τις απαραίτητες ασφαλιστικές δικλίδες και είναι κάτι παραπάνω από εμφανώς πως από τη μετακίνηση του Μέσι στο Παρίσι, θα έχει κέρδη που δεν θα μπορούσε να ονειρευτεί λίγα χρόνια πριν. Μία περίοδο που και ο Μέσι μόνο ως όνειρο θερινής νυκτός μπορούσε να χαρακτηριστεί για την ομάδα της γαλλικής πρωτεύουσας.