Μία ανεπανάληπτη εμπειρία είχαν τη ευκαιρία να ζήσουν 11 παιδιά με τις οικογένειές τους στον αγώνα μεταξύ Ολλανδίας και Τούρκιας, στις 6 Ιουλίου.
Χάρη στη Lidl, η οποία ως Official Partner του UEFA EURO 2024TM, στο πλαίσιο του προγράμματος Lidl Kids Team, παιδιά από όλη την Ευρώπη έγιναν συνοδοί ποδοσφαιριστών (Player Escort) στο κορυφαίο ποδοσφαιρικό τουρνουά του καλοκαιριού, που πλέον ολοκληρώθηκε.
Η Lidl Kids Team Ελλάδος αποτελούταν από 11 παιδιά ηλικίας 6 έως 10 ετών, τα οποία συνόδευσαν τους ποδοσφαιρικούς τους ήρωες και συγκεκριμένα τους παίκτες της Ολλάνδίας στον αγωνιστικό χώρο, φορώντας τις εμφανίσεις με τα διακριτικά του Lidl Kids Team. Στη συνέχεια, και μετά την ανάκρουση των εθνικών ύμνων των δύο χωρών, τα παιδιά παρακολούθησαν τη διεξαγωγή του αγώνα μαζί με τους γονείς και τους συνοδούς τους, απολαμβάνοντας τη μαγική ατμόσφαιρα που επικρατούσε στο γήπεδο του Βερολίνου.
Στο πλαίσιο του πανευρωπαϊκού προγράμματος Lidl Kids Team, τα συνολικά 23 μέλη της ελληνικής αποστολής (11 παιδιά, 11 γονείς/κηδεμόνες και 1 συνοδός) απόλαυσαν 2 διανυκτερεύσεις στο Βερολίνο με πλούσιες παροχές, δώρα καλωσορίσματος, εισιτήρια για τους αγώνες, μεταφορές, γεύματα και ξεναγήσεις στην πόλη. Παράλληλα, διοργανώθηκαν επιπρόσθετες ψυχαγωγικές δραστηριότητες και δημιουργική απασχόληση για τον ελεύθερο τους χρόνο.
«We’re on your team» - Ο μεγάλος διαγωνισμός
Από 7 Μαρτίου έως και 1 Μαΐου 2024 πραγματοποιήθηκε ο διαγωνισμός UEFA EURO 2024TM: Lidl Kids Team, μέσω της εφαρμογής Lidl Plus. Από εκεί αναδείχθηκαν οι super τυχεροί και σύνθημα της όλης ενέργειας ήταν ένα: «We’re on your team»! Προϋπόθεση ήταν μία και απλή. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα χωρίς αποκλεισμούς, χωρίς εξαιρέσεις, με απόλυτο σεβασμό στη διαφορετικότητα, την προσωπικότητα και τις ανάγκες κάθε ανθρώπου, μικρού ή μεγάλου. Άλλωστε, το όλο concept αντικατοπτρίζει την ανθρωποκεντρική εταιρική κουλτούρα της Lidl.
Η Lidl Ελλάς δεσμεύεται συνεχώς να προσφέρει ξεχωριστές εμπειρίες στους πελάτες της, θεσπίζοντας συνεργασίες, όπως αυτή του UEFA EURO 2024T. Το μέλλον είναι μπροστά και το brand ετοιμάζει νέες εκπλήξεις, οι οποίες θα προβάλλονται μέσω της εφαρμογής LidlPlus, της ιστοσελίδας της και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της.
Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:
linkedin.com/company/lidl-hellas
youtube.com/lidlhellas