Η Kaizen Gaming συνοδοιπόρος της UEFA στη νέα εποχή των Europa League και Conference League - iefimerida.gr

Η Kaizen Gaming συνοδοιπόρος της UEFA στη νέα εποχή των Europa League και Conference League

(από αριστερά) Ο Marketing Director της UEFA, Guy-Laurent Epstein, ο Deputy CEO της Kaizen Gaming, Άρης Δημαράκης, και ο πρεσβευτής του τελικού του UEFA Europa League 2025, Aritz Aduriz
(από αριστερά) Ο Marketing Director της UEFA, Guy-Laurent Epstein, ο Deputy CEO της Kaizen Gaming, Άρης Δημαράκης, και ο πρεσβευτής του τελικού του UEFA Europa League 2025, Aritz Aduriz
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τα brands που διαχειρίζεται η εταιρεία είναι οι νέοι επίσημοι χορηγοί των UEFA Europa League και Conference League στην αυγή της νέας εποχής των ευρωπαϊκών διοργανώσεων και για τα επόμενα τρία χρόνια.

UEFA Europa League και UEFA Conference League ξεκινούν και μαζί τους αρχίζει μια νέα εποχή για το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Η εισαγωγή του League Stage, που αντικαθιστά το παραδοσιακό φορμάτ των ομίλων, υπόσχεται να φέρει μεγαλύτερο ανταγωνισμό και ενδιαφέρον στους φιλάθλους. Ο αριθμός των αγώνων αυξάνεται, κάθε ομάδα θα αντιμετωπίζει περισσότερους αντιπάλους, ενώ ο αποκλεισμός θα σημαίνει και το τέλος από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, κάνοντας τον κάθε αγώνα πιο κρίσιμο από ποτέ.  

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά την έναρξη της εφαρμογής του νέου αυτού συστήματος στο  Champions League, αυτή είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε σε Europa League και Conference League. Η αλλαγή αυτή αναμένεται να προσδώσει νέα δυναμική και να ενισχύσει την παρακολούθηση των αγώνων από τους φιλάθλους ακόμα και στο πρώτο στάδιο, χωρίς αδιάφορα βαθμολογικά παιχνίδια. Η αναβάθμιση των διοργανώσεων σε συνδυασμό με την προβολή τους μέσω παγκόσμιων χορηγιών, όπως αυτή της Kaizen Gaming μέσω του brand Betano, φέρνει το Europa League και το Conference League σε νέο, ακόμα υψηλότερο επίπεδο.

Η πιο πρόσφατη σε μια σειρά από σπουδαίες χορηγίες της Kaizen Gaming

Η Kaizen Gaming, κορυφαία εταιρεία στον χώρο του GameTech, με τα κεντρικά της γραφεία στην Ελλάδα και περισσότερους από 2.700 εργαζόμενους ανά τον κόσμο, ανακοίνωσε πρόσφατα τη νέα της συνεργασία με την UEFA. Βάσει αυτής, το διεθνές της brand, Betano, θα αποτελεί τον επίσημο παγκόσμιο χορηγό των δύο διοργανώσεων για τα επόμενα τρία χρόνια. Παράλληλα, η Stoiximan, το brand που διαχειρίζεται η Kaizen Gaming σε Ελλάδα και Κύπρο, θα είναι ο επίσημος χορηγός στις δύο χώρες.

Φωτογραφικό στιγμιότυπο από το UEFA EURO 2024, του οποίου το διεθνές brand της Kaizen Gaming, το Betano, ήταν ο επίσημος χορηγός / Φωτογραφία: Intime.gr
Φωτογραφικό στιγμιότυπο από το UEFA EURO 2024, του οποίου το διεθνές brand της Kaizen Gaming, το Betano, ήταν ο επίσημος χορηγός / Φωτογραφία: Intime.gr

Αυτή η νέα χορηγική συμφωνία έρχεται να προστεθεί σε μια μακρά λίστα διεθνών συνεργασιών της Kaizen Gaming, που περιλαμβάνει ανάμεσα σε άλλες το UEFA EURO 2024, το CONMEBOL Copa America 2024 και το FIFA World Cup 2022 στο Κατάρ. Μέσα από αυτές τις χορηγίες, η εταιρεία έχει αποδείξει την ικανότητά της να υποστηρίζει κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις, προσφέροντας παράλληλα μοναδικές εμπειρίες στους φιλάθλους σε παγκόσμιο επίπεδο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εμπειρία της Kaizen Gaming σε μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις ενισχύει την αξιοπιστία της ως κορυφαίου παρόχου ασφαλούς online betting και gaming, ενώ επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να παραμένει πρωτοπόρος στην υποστήριξη του αθλητισμού. Το Europa League και το Conference League, με την ανανεωμένη τους μορφή, υπόσχονται να αυξήσουν το ενδιαφέρον των φιλάθλων, ενώ η Kaizen Gaming συνεχίζει να πρωτοπορεί στον τομέα των χορηγιών και της gametech τεχνολογίας.

Οι Έλληνες φίλαθλοι ειδικά θα έχουν φέτος ακόμα έναν λόγο να παρακολουθήσουν στενά τις δύο διοργανώσεις, καθώς τρεις μεγάλες ελληνικές ομάδες θα διεκδικήσουν τη διάκριση. Ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟΚ αγωνίζονται στο UEFA Europa League, ενώ ο Παναθηναϊκός στο UEFA Conference League. Αξίζει να σημειωθεί ότι Μεγάλος Χορηγός και των τριών ομάδων είναι η Stoiximan. Η παρουσία των ελληνικών συλλόγων σε αυτές τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις προσφέρει προσδοκίες για δυνατές αναμετρήσεις και ευκαιρίες για επιτυχίες, κρατώντας ζωντανό το ενδιαφέρον των φιλάθλων σε κάθε βήμα της διαδρομής.

Οι παίκτες του Ολυμπιακού πανηγυρίζουν την κατάκτηση του UEFA Conference League / Φωτογραφία: Eurokinissi
Οι παίκτες του Ολυμπιακού πανηγυρίζουν την κατάκτηση του UEFA Conference League / Φωτογραφία: Eurokinissi

Η ομάδα πίσω από κάθε σπουδαία ποδοσφαιρική διοργάνωση μεγαλώνει

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι μεγάλες χορηγικές συμφωνίες, μέσα από τις οποίες τα brands της Kaizen Gaming συνδέονται με τις σπουδαιότερες ποδοσφαιρικές διοργανώσεις στον κόσμο, αλλά και ορισμένες κορυφαίες ομάδες σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική, όπως η Άστον Βίλα, οι τρεις μεγάλες ομάδες της Πορτογαλίας (Πόρτο, Μπενφίκα, Σπόρτινγκ) ή η Ατλέτικο Μινέιρο, συμβαδίζουν με τη διαρκή ανάπτυξη της εταιρείας. Σήμερα η Kaizen Gaming δραστηριοποιείται εμπορικά σε 17 χώρες σε τρεις ηπείρους, ενώ στόχος της είναι να δραστηριοποιείται σε 26 χώρες μέχρι το τέλος του 2026, ανοίγοντας διαρκώς νέες αγορές, αλλά και πολλαπλασιάζοντας το ανθρώπινο δυναμικό της.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ gaming Europa League CONFERENCE LEAGUE
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ