Ψυχρός, κυνικός, λιγομίλητος και συνήθως με βλέμμα παγωμένο εμφανιζόταν πάντα ο πάντοτε ο πρώην πιλότος της Formula 1, Kimi Raikkonen, ακόμα και μετά από επικές νίκες.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 2005 στο ιαπωνικό Grand Prix, στη Suzuka, όταν ξεκίνησε από την 17η θέση στη σχάρα εκκίνησης και τελικά τερμάτισε στην πρώτη θέση, αφήνοντας πίσω του μία στρατιά από πιλότους που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στην F1. Michael Schumacher, Fernando Alonso, Juan Pablo Montoya, Jacques Villeneuve, Giancarlo Fisichella, Jenson Button, αλλά και Mark Webber.
Σίγουρα οι αγώνες της Formula 1, ήταν διαφορετικοί παλιότερα, τα μονοθέσια είχαν σαφώς λιγότερες δυνατότητες και υποβοηθήσεις, όμως το ταλέντο των οδηγών και η στόφα των πρωταθλητών ήταν τα βασικά συστατικά που «προκαλούσαν» επικές μάχες στις πίστες.
Ασταμάτητος ο Kimi Raikkonen από τον πρώτο γύρο
Suzuka, Ιαπωνία, Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2005. Τα μονοθέσια έχουν πάρει τη θέση τους στη σχάρα εκκίνησης, τα 5 κόκκινα φώτα σβήνουν και στην πίστα ξεκινάει μία άγρια μάχη.
Σε διαστημικό ρυθμό ο Kimi Raikkonen
Ο Kimi Raikkonen με το μονοθέσιο της McLaren ξεκίνησε από την 17η θέση με το πόδι τέρμα στο γκάζι και αλλάζοντας συνεχώς γραμμή, κατάπινε όποιο μονοθέσιο έβρισκε μπροστά του. Ηδη στο 2ο γύρο είχε σκαρφαλώσει στη 12η θέση και επειδή η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς ο Φινλανδός εκμεταλλεύτηκε την επαφή που είχαν οι Juan Pablo Montoya και Jacques Villeneuve στο τελευταίο σικέιν πριν από την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Το αυτοκίνητο ασφαλείας κάνει την εμφάνισή του μέχρι τον 7ο γύρο. Μόλις ξεκίνησε ξανά ο αγώνας ο Raikkonen θέτει ξανά σε εφαρμογή το σχέδιο της αντεπίθεσής του. Ο 14ος γύρος τον βρίσκει στην 7η θέση και τότε ξεκινούν τα δύσκολα, αφού μπροστά από τη McLaren βρίσκονται ο Michael Schumacher και ο Fernando Alonso.
Στον 24ο γύρο ο Michael Schumacher, ο οποίος οδηγεί τον σχηματισμό μπαίνει για pit stop, ο Raikkonen βρίσκεται στη δεύτερη θέση, αλλά επιλέγει να μπει για ανεφοδιασμό στον 26ο γύρο. Στην επιστροφή του από τα pit βγαίνει στην 6η θέση. Στον 30ο γύρο έχει ήδη προσπεράσει τον Schumacher και βρίσκεται πλέον 4ος.
Οι ανακατατάξεις στις πρώτες θέσεις συνεχίζονται όσο τα μονοθέσια μπαίνουν στα pit. Στον 41ο γύρο Mark Webber και Jenson Button μπαίνουν στα pit, ενώ ο Raikkonen επιλέγει να μένει στην πίστα με το γκάζι καρφωμένο στο πάτωμα της McLaren. Στον 45ο γύρο και αφού πρώτα έχει κάνει τον ταχύτερο γύρο, μπαίνει για ανεφοδιασμό και βγαίνει πίσω από τον Giancarlo Fisichella με Renault, ο οποίος βρίσκεται στην πρώτη θέση. Η διαφορά τους είναι στα 5 δευτερόλεπτα, όμως ο Φινλανδός δείχνει αποφασισμένος να ολοκληρώσει τη μεγάλη ανατροπή.
Στον 53ο γύρο (τελευταίος) προσπερνάει τον Fisichella και καρό σημαία πέφτει με τον Raikkonen να τερματίζει από 17ος πρώτος, σημειώνοντας μία από τις κορυφαίες νίκες του στα σιρκουί.
Ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες της καριέρας μου
« Ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες της καριέρας μου», θα πει λίγο αργότερα στις δηλώσεις του. «Πίεσα όσο περισσότερο μπορούσα και το μονοθέσιο γινόταν όλο και καλύτερο. Μετά το 2ο pit stop έκλεισα τη διαφορά από τον Fisichella και επιτέθηκα για να πάρω τη νίκη. Τον πέρασα στον τελευταίο γύρο στην πρώτη στροφή και ήταν μια από τις ευκαιρίες που δεν μπορείς να αφήσεις να πάει χαμένη».