Μετά από το «διάλλειμα» στη Σιγκαπούρη, ο Max Verstappen επέστρεψε στη... ρουτίνα του, δηλαδή τις πρωτιές στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 2023.
Ο Ολλανδός οδηγός ήταν κυρίαρχος στην πίστα της Σουζούκα, πανηγύρισε τη νίκη, που είναι η 13η του στην τρέχουσα σεζόν και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι δύο McLaren «κλείδωσαν» τις υπόλοιπες θέσεις του βάθρου, χάρισε τον τίτλο στη Red Bull στο παγκόσμιο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Ο Lando Norris και ο Oscar Piastri (πρώτο βάθρο του Αυστραλού στην F1, έχει και ένα σε sprint race) έδειξαν ότι τα μονοθέσιά τους ήταν εξαιρετικά στην ιαπωνική πίστα και έφτασαν με σχετική άνεση στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
Formula 1: Απόλυτος κυρίαρχος στη Σουζούκα ο Verstappen, δεν άφησε κανένα περιθώριο στον ανταγωνισμό
Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν αδιαμφισβήτητα ο άνθρωπος που κανείς δεν μπορούσε να απειλήσει στη Σουζούκα. Ήταν ταχύτερος στις ελεύθερες δοκιμές, διέλυσε εκ νέου τον ανταγωνισμό στις κατατακτήριες και πήρε μια άνετη pole position, ενώ και στον αγώνα ήταν κυρίαρχος, παρά το γεγονός πως πιέστηκε υποτυπωδώς όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα. Ωστόσο, απειλήθηκε ποτέ και σε κανένα σημείο του grand prix.
Έτσι, χωρίς την παραμικρή πίεση και είδε πρώτος την καρό σημαία. Αυτό σημαίνει ότι με νίκη του στον αγώνα sprint του Κατάρ, ο Ολλανδός μπορεί να «κλειδώσει» τον τρίτο τίτλο (διαδοχικό) της καριέρας του.
Πίσω από τον Verstappen, αρκετά πίσω είναι η αλήθεια, η McLaren απέδειξε για έναν ακόμη αγώνα την τεράστια πρόοδο που έχει κάνει κατά τη διάρκεια της σεζόν: Norris και Piastri τερμάτισαν στο 2-3 και χάρισαν υπερπολύτιμους βαθμούς στην ομάδα τους, που φαίνεται ότι πολύ σύντομα θα κάνει... προσπέραση στην Aston Martin για την τέταρτη θέση των κατασκευαστών.
Ο νεαρός Αυστραλός έγινε ο πρώτος rookie μετά το 2017 που τερματίζει σε θέση βάθρου, δείχνοντας το πόσο υπολογίσιμη δύναμη γίνεται για τα επόμενα χρόνια.
Leclerc (4oς), Hamilton (5ος), Sainz (6ος), Russell (7ος), Alonso (8ος), Ocon (9ος) και Gasly (10ος) συμπλήρωσαν τις υπόλοιπες θέσεις των βαθμών στη Σουζούκα, η οποία προσέφερε αρκετές συγκινήσεις -πίσω από τον Verstappen φυσικά. Όσο για τον ομόσταυλο του Ολλανδού στη Red Bull, έκανε έναν ακόμη κακό αγώνα, ενώ εγκατέλειψε 38 γύρους πριν την ολοκλήρωση της κούρσας.