Η European Super League κατέρρευσε σαν πύργος από τραπουλόχαρτα εν μιά νυκτί και πλέον το προ ημερών μεγαλεπήβολο σχέδιο των 12 μεγάλων ομάδων προκαλεί γέλιο στον κόσμο του ποδοσφαίρου.
Το πρότζεκτ μιας κλειστής ευρωπαϊκής λίγκας οδηγήθηκε σε καταστροφή και η Heineken, εδώ και χρόνια από τους μεγάλους χορηγούς του Champions League, επέλεξε έναν ευφάνταστο τρόπο για να… ρίξει λάδι στη φωτιά των εξελίξεων.
Χρησιμοποιώντας το γνωστό μήνυμα για το αλκοόλ και την οδήγηση, ανήρτησε στον επίσημο λογαριασμό της στο twitter μία φωτογραφία που έγραφε: «Μην πίνετε και δημιουργείτε λίγκες», με το hashtag «καλύτερα μαζί».
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο