Η Ευρωπαϊκή Ένωση ζητάει την απαγόρευση της διαφήμισης αλκοόλ στον κόσμο του αθλητισμού.
Σε έκθεση μέσω της οποίας η ΕΕ στοχεύει να εισαγάγει διάφορα μέτρα για την καταπολέμηση του καρκίνου και αναμένεται να ψηφιστεί, περιέχονται διάφορα μέτρα που θα αφορούν και τη διαφήμιση του αλκοόλ.
Σύμφωνα με την εξειδικευμένη ιταλική ιστοσελίδα, οικονομίας και ποδοσφαίρου, calcio e finanza, η παράγραφος 16 της σχετικής έκθεσης, αναφέρει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση σκοπεύει να ζητήσει «την απαγόρευση της διαφήμισης αλκοόλ σε αθλητικές εκδηλώσεις όταν συμμετέχουν κυρίως ανήλικοι» και «την απαγόρευση της χορηγίας αλκοόλ στον αθλητισμό».
Κάτι που θα επηρέαζε σημαντικά τον κόσμο του ποδοσφαίρου, αρκεί κάποιος να αναλογιστεί τη σχέση μεταξύ της Heineken και της UEFA. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ιταλικής ομοσπονδίας, ο τομέας των ποτών (όχι συγκεκριμένα αλκοολούχα, επομένως μέσα εκεί είναι επίσης Coca, Pepsi κ.λπ.) αξίζουν το 10% του συνολικού αριθμού χορηγών ποδοσφαιρικών συλλόγων στην Ευρώπη.