Το ποδόσφαιρο κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο στις συμφωνίες χορηγίας για τις δύο κορυφαίες αθλητικές εταιρείες Adidas και Nike.
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκθεση της KPMG Football Benchmark Player Valuation Tool, συμβουλευτικής εταιρείας με έδρα την Ολλανδία, η γερμανική εταιρεία φτάνει στα 1,026 δισ. δολάρια, στο 73% του συνολικού ποσού συμφωνιών χορηγίας αξίας 1,405 δισ. δολάρια, ενώ η αμερικανική εταιρεία ξοδεύει 834 εκατ. δολάρια, δηλαδή σχεδόν το 50% του συνολικού ποσού συμφωνιών χορηγίας αξίας 1,673 δισ. δολάρια.
Η Adidas έχει συμφωνίες χορηγίας στον κόσμο του ποδοσφαίρου, ανάμεσα σε άλλες ομάδες, με Ρεάλ Μαδρίτης, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Γιουβέντους, Μπάγερν, Αρσεναλ και όλους τους συλλόγους του MLS. Ακολουθούν οι δαπάνες για αμερικανικά κολέγια με 106 εκατομμύρια δολάρια και τα 105 εκατομμύρια στο ποδόσφαιρο σάλας, τα 72 εκατομμύρια για χόκεϊ επί πάγου, 50 εκατομμύρια για ποδόσφαιρο στην παραλία και 48 εκατομμύρια στο μπάσκετ.
Η Nike έχει συμφωνίες χορηγίας στον κόσμο του ποδοσφαίρου, ανάμεσα σε άλλες ομάδες, με Μπαρτσελόνα, Λίβερπουλ, Παρί ΣΖ, Τσέλσι, Ατλέτικο Μαδρίτης, Ιντερ και Ρόμα. Μετά το ποδόσφαιρο ακολουθεί το μπάσκετ, όπου η αμερικανική εταιρεία ντύνει όλα τις ομάδες του ΝΒΑ με κόστος 350 εκατομμύρια δολάρια. Έπεται το αμερικανικό ποδόσφαιρο (194 εκατομμύρια), τα κολέγια των ΗΠΑ (130 εκατομμύρια) και το μπέιζμπολ και το γκολφ στο ίδιο επίπεδο, με 100 εκατομμύρια δολάρια το καθένα.