Μπορεί στη Formula 1 η Ferrari να μην «λάμπει» με την παρουσία της, αλλά στις 24 Ώρες του Le Mans θριάμβευσε, καθώς πανηγύρισε την πρώτη της νίκη στον θεσμό μετά από 58 χρόνια.
Την Κυριακή (11/6) ο Ιταλός Αλεσάντρο Πιέρ Γκουίντι, ο Βρετανός Τζέιμς Καλάντο και ο Ιταλός Αντόνιο Τζιοβινάτσι πέρασαν πρώτη τη γραμμή του τερματισμού με το ταχύτατο πρωτότυπο της Ferrari, ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία Hypercar, στην 100ή «έκδοση» του φημισμένου αγώνα αντοχής.
Οι οδηγοί της ιταλικής ομάδας άφησαν πίσω τους την Toyota, η οποία διεκδικούσε τον έκτο διαδοχικό θρίαμβό της στον αγώνα. Ωστόσο, το 499P Le Mans Hypercar αποδείχθηκε... πύραυλος και το πλήρωμα του αυτοκινήτου με το νούμερο 51 χάρισε στο εργοστάσιο του Μαρανέλο την πρώτη νίκη στο Le Mans μετά το 1965, όταν είχαν επικρατήσει ο Αμερικανός Μάστεν Γκρέγκορι και ο Αυστριακός οδηγός της Formula 1 (και παγκόσμιος πρωταθλητής του 1970) Γιόχεν Ριντ.
24 Ώρες του Le Mans: Η Ferrari άφησε πίσω της την Toyota και την Cadillac
Ο Πιέρ Γκουίντι είδε πρώτος την καρό σημαία, τερματίζοντας ένα λεπτό και 21 δευτερόλεπτα μπροστά από το αυτοκίνητο της Toyota GR010 HYBRID με το νούμερο 8, το οποίο οδήγησαν ο Ελβετός Σεμπαστιάν Μπουεμί, ο Νεοζηλανδός Μπρέντον Χάρτλεϊ και ο Ιάπωνας Ρίο Χιρακάουα.
Την τελευταία θέση του βάθρου πήρε η Cadillac V-Series.R με το νούμερο 2, την οποία οδηγούσαν ο Βρετανός Άλεξ Λιν, ο Νεοζηλανδός Ερλ Μπάμπερ και ο Βρετανός και οι οποίοι ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους ένα γύρο πίσω από τους νικητές.