Θερινό σινεμά στην ταράτσα του ΕΜΣΤ με εισιτήριο 2 ευρώ -Τα φιλμ - iefimerida.gr

Θερινό σινεμά στην ταράτσα του ΕΜΣΤ με εισιτήριο 2 ευρώ -Τα φιλμ

πλατες θερινο σινεμα
Θερινό σινεμα / shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (EMΣT) μεταμορφώνει την ταράτσα του σε έναν θερινό κινηματογράφο, το CineFIX.

Με πανοραμική θέα σε ολόκληρη την πόλη, και φόντο την Ακρόπολη, η ταράτσα του ΕΜΣΤ δημιουργεί μια ιδανική συνθήκη για την προβολή ταινιών, βίντεο και οπτικοακουστικών καλλιτεχνικών έργων και αλλάζει τις σχέσεις των θεατών με τα έργα σύγχρονης τέχνης και τον περιβάλλοντά τους χώρο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θερινές προβολές στο ΕΜΣΤ

Οι θερινές προβολές συνεχίζονται και η επόμενη προγραμματίζεται για την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου με είσοδο 2 ευρώ.

FEMINIST CLASSICS: ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΒΙΝΤΕΟ ΤΕΧΝΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΟΥ ΕΜΣΤ

Με αφορμή την σειρά εκθέσεων What if Women Ruled the World, το ΕΜΣΤ παρουσιάζει έργα σημαντικών και πρώιμων φεμινιστικών έργων βίντεο από τη δεκαετία του 1970 έως τη δεκαετία του 1990 – από τη συλλογή του – τα οποία είχαν σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο κατανοούμε το φύλο, την αναπαράσταση και το σώμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εμπορική διάθεση οικονομικής και φορητής τεχνολογίας βίντεο προς το τέλος της δεκαετίας του 1960 σηματοδότησε τη γέννηση της τέχνης του βίντεο και πολλές γυναίκες καλλιτέχνιδες υιοθέτησαν το μέσο και καθόρισαν την εξέλιξή του. Το βίντεο είχε τεράστιο αντίκτυπο στην εισαγωγή της κινούμενης εικόνας στον χώρο της τέχνης, ανοίγοντας ένα νέο σύμπαν πειραματισμού. Σε αυτές τις πρώτες ταινίες παρατηρούμε πώς η εικόνα μπορούσε να διαμορφωθεί και να υποστεί επεξεργασία εκ νέου, ακόμα και να αλλοιωθεί ή να σβηστεί· παρατηρούμε πώς η ζωγραφική και το φιλμ συγχωνεύονται και πώς δημιουργήθηκαν για πρώτη φορά πολύπλοκες και «πειραγμένες» συνθέσεις εικόνων και ήχων.

Τόσο ως μέσο δημιουργίας όσο και διαμαρτυρίας, το βίντεο έγινε βασικό στοιχείο στην ανάπτυξη της φεμινιστικής τέχνης τη δεκαετία του 1970, καθιστώντας το γυναικείο σώμα και την ταυτότητα τόπο οπτικής και πολιτικής εξερεύνησης. Το πρόγραμμα παρουσιάζει μερικές από τις καλλιτέχνιδες που συνέβαλαν ιστορικά προς αυτή την κατεύθυνση, τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, περιλαμβάνοντας μερικές από τις πιο εμβληματικές και επιδραστικές πρώιμες φεμινίστριες καλλιτέχνιδες.

Πρόγραμμα

  • Martha Rosler, Semiotics of the Kitchen, 1975
  • Κατερίνα Θωμαδάκη & Μαρία Κλωνάρη, Requiem pour le XXe siècle, 1994
  • Dara Birnbaum, Technology / Transformation: Wonder Woman, 1978-1979
  • Λίνα Θεοδώρου, Hippodrome, 1997 – 1999
  • Lynda Benglis, Female Sensibility, 1973
  • Pipilotti Rist, I am not the girl who misses much, 1986
  • Steina, Violin Power, 1970 – 1978
  • Carolee Schneemann, Up To and Including her Limits, 1976

Συνολική διάρκεια: 100 λεπτά

Είσοδος 2 ευρώ στο Ταμείο Έκδοσης Εισιτηρίων του ΕΜΣΤ και αγορές online ΕΔΩ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΜΣΤ μουσείο ταράτσα σινεμά προβολές
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ