Αυτή η ταινία με τον Κιάνου Ριβς είναι η καλύτερη επιλογή για σινεμά αυτή την εβδομάδα - iefimerida.gr

Αυτή η ταινία με τον Κιάνου Ριβς είναι η καλύτερη επιλογή για σινεμά αυτή την εβδομάδα

Kιάνου Ρίβς σε εκκλησια
Kιάνου Ρίβς και John Wick: Κεφάλαιο 4
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες της εβδομάδας ο Κιάνου Ριβς επιστρέφει ως John Wick.

Η Φλόρενς Πιού και ο Μόργκαν Φρίμαν μπλέκουν σεμια «Απροσδόκητη σχέση», ο Νταν Στίβενς γίνεται ο «Άντρας των ονείρων» της Μάρεν Έγκερτ.

Οι κινηματογραφικές πρεμιέρες της Πέμπτης 23 Μαρτίου

John Wick: Κεφάλαιο 4 (John Wick: Chapter 4)

Σκηνοθεσία: Τσαντ Σταχέλσκι
Παίζουν: Κιάνου Ριβς, Ντόνι Γιεν, Μπιλ Σκάρσγκαρντ, Λόρενς Φίσμπερν, Χιρογιούκι Σανάντα, Λανς Ρέντικ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες ο John Wick καλείται να κοντραριστεί με την Υψηλή Τράπεζα, εάν θέλει να κερδίσει την ελευθερία του.
Ένα από τα πιο αιματοβαμμένα franchise επιστρέφει και ο Κιάνου Ριβς ξαναπιάνει τα όπλα του.

Ξεκινώντας από εκεί που τελείωσε το τρίτο κεφάλαιο, θα μάθουμε τελικά πως ο περιβόητος εκτελεστής John Wick επεβίωσε της πτώσης του από το Continental Hotel μετά από την προδοσία του Γουίνστον. Τώρα όμως καλείται να μπει και πάλι στη δράση, να αναμετρηθεί με την Υψηλή Τράπεζα για να κερδίσει την ελευθερία του και να έρθει αντιμέτωπος με έναν μυστηριώδη εχθρό που απλώνει τα πλοκάμια του σε όλο τον πλανήτη, διαθέτει πανίσχυρους συμμάχους, αλλά και δυνάμεις ικανές να μετατρέψουν παλιούς φίλους σε εχθρούς.

Ο Τσαντ Σταχέλσκι, ένας από τους δημιουργούς του franchise μαζί με τον Ντέιβιντ Λιτς, δίνει τα ρέστα του στις σκηνές δράσης, για τις οποίες το δημοφιλές saga έχει αποκτήσει φανατικό κοινό, οι οποίες παρά την τεράστια διάρκεια της ταινίας (2 ώρες και 49 λεπτά) ,δεν χάνουν ποτέ τον ρυθμό τους και την πρωτοτυπία τους. Ο Κιάνου Ριβς, ίσως στο πιο απαιτητικό από όλα τα sequels μέχρι σήμερα, σκοτώνει για ακόμα μια φορά τους πάντες και παρόλα αυτά καταφέρνει να παραμείνει συμπαθή, αλλά η φλυαρία του σεναρίου, που δεν προσφέρει τίποτα περισσότερο στα όσα ήδη ξέρουμε, δεν αντέχει τόση ώρα παρά τις εξτραβαγκάντζες του Σταχέλσκι. Ευτυχώς, υπάρχουν πάντα ανάσες χιούμορ, κάποια χαριτωμένα ευφυολογήματα, αλλά και η αγωνία για τον τελικά ο Ριβς θα επιστρέψει στον ρόλο που συνδέθηκε το όνομά του, ή θα παραδώσει τη σκυτάλη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Λέιλα και τα Αδέρφια της (Baradaran-e Leila)

Σκηνοθεσία: Σαΐντ Ρουστάγι
Παίζουν: Ταρανέ Αλιντουστί, Σαΐντ Πουρσαμίμι, Ναβίντ Μοχαμαντζάντεχ, Πεϊμάν Μοααντί

Περίληψη: Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες μια οικογένεια αποδομείται στο σύγχρονο Ιράν.

Ιρανικό κοινωνικό δράμα με βραβείο κριτικών στις Κάννες.
Στα σαράντα της, η Λέιλα έχει περάσει όλη τη ζωή της, φροντίζοντας τους γονείς και τα τέσσερα αδέλφια της. Ενώ η οικογένεια της έχει ανάγκη από οικονομική υποστήριξη, εκείνη καταστρώνει ένα σχέδιο για να σωθούν από τη φτώχεια, μέχρι που ανακαλύπτει ότι ο πατέρας τους κρύβει έναν θησαυρό. Αυτή η αποκάλυψη θα φέρει χάος στην ήδη εύθραυστη δυναμική της οικογένειας, οπότε οι πράξεις κάθε μέλους της θα τους οδηγήσουν σταδιακά πιο κοντά στην καταστροφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η οικογένεια είναι ευχή μαζί και κατάρα, η παράδοση μια σταθερή αξία αλλά και εγκλωβισμός, το συμφέρον συναντάει την ανιδιοτέλεια και τελικά όσα μας ενώνουν είναι περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν. Αυτά τα χαρακτηριστικά συνοψίζουν αυτή τη χαριτωμένη κωμωδία παρεξηγήσεων του Σαΐντ Ρουστάγι, που μέσα από τους ήρωές του συνθέτει μια μικρογραφία της κοινωνίας του, και σχολιάζει εμμέσως την κατάσταση της χώρας του, αλλά και τη βαθιά ριζωμένη πατριαρχία, χωρίς καταγγελτικούς τόνους. Ακολουθώντας την παράδοση του ιρανικού ρεαλισμού, ο Ρουστάγι ανιχνεύει τα όρια, αλλά και τις εσωτερικές συγκρούσεις που μας επηρεάζουν τελικά τόσο σε προσωπικό και σε συλλογικό επίπεδο, φτιάχνοντας μια καθαρά ανθρωποκεντρική ταινία με πολιτικό υπόβαθρο.

Μια Απροσδόκητη Σχέση (A Good Person)

Σκηνοθεσία: Ζακ Μπραφ
Παίζουν: Φλόρενς Πιου, Μόργκαν Φρίμαν, Σελέστ Ο'Κόνορ, Μόλι Σάνον

Περίληψη: Ο πόνος της απώλειας φέρνει κοντά τον Ντάνιελ και τη νεαρή Άλισον, επιζώσα μιας ασύλληπτης τραγωδίας . Όσο ο Ντάνιελ μεγαλώνει την έφηβη εγγονή του και η Άλισον αναζητά την εξιλέωση, ανακαλύπτουν πως η φιλία, η συγχώρεση και η ελπίδα μπορούν να βρεθούν στα πιο αναπάντεχα μέρη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κοινωνικό δράμα για την απώλεια από τον Ζακ Μπραφ.
Η Άλισον είναι μία νεαρή κοπέλα, έτοιμη να παντρευτεί τον αρραβωνιαστικό της. Ένα τροχαίο ατύχημα όμως της τον στερεί, όπως και την ζωή που είχε φτιάξει. Έτσι κλείνεται στον εαυτό της, καταφεύγοντας στα χάπια και στο αλκοόλ. Ωστόσο, ο πρώην πεθερός της, ο Ντάνιελ δεν την αφήνει μόνη της. Εκείνος βιώνει επίσης την απώλεια του παιδιού του, ενώ προσπαθεί να μεγαλώσει την έφηβη εγγονή του. Οι δύο τους, αν και είναι ξένοι κατά βάση, γίνονται πολύ καλοί φίλοι και βρίσκουν τρόπο να επουλώσουν τις πληγές τους. Ο Ζακ Μπραφ («Garden State») με ένα δυνατό πρωταγωνιστικό δίδυμο εξερευνά π’ως ένα απρόβλεπτο περιστατικό ανατρέπει ολοκληρωτικά τη ζωή δυο ανθρώπων και μελετά με ευαισθησία τα στάδια του πένθους, χωρίς ωστόσο να καταφέρνει τελικά να φτάσει στον πυρήνα του θέματός του και να αποφύγει τους μελοδραματισμούς.

Ο Άντρας των Ονείρων μου (Ich bin dein Mensch)

Σκηνοθεσία: Μαρία Σράντερ
Παίζουν: Μάρεν Εγκερτ, Νταν Στίβενς, Σάντρα Χίλερ

Περίληψη: Μια επιστήμονας συμφωνεί να λάβει μέρος σε ένα ιδιαίτερο πείραμα, στο πλαίσιό του πρέπει για τρεις εβδομάδες να συγκατοικήσει με ένα ανθρωποειδές ρομπότ, σχεδιασμένο να ικανοποιεί κάθε ανάγκη της.
Ρομαντική δραμεντί φαντασίας, που τιμήθηκε με τέσσερα βραβεία της Γερμανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια επιστήμονας , η Άλμα, που δεν πιστεύει πως υπάρχει το άλλο της μισό, προκειμένου να λάβει μια χρηματοδότηση για την ερευνά της συμμετέχει σε ένα περίεργο πείραμα. Καλείται λοιπόν να συνυπάρξει με ένα πανέμορφο ανθρωποειδές, που τις ικανοποιεί όλες τις ανάγκες της. Αν και στην πρώτη σκηνή ο νέος συνοδός της, ονόματι Τομ, βραχυκυκλώνει, οπότε και αναγκάζεται να τον πάρει σπίτι της, οι δυο τους θα αναπτύξουν μια ιδιαίτερη σχέση.

Η σκηνοθέτρια της επιτυχημένης σειράς «Unorthodox» και του « Κάποια Μίλησε» Μαρία Σρέντερ και ο σταρ του διάσημου «Downton Abbey» Νταν Στίβενς ενώνουν τις δυνάμεις τους σε ένα μοντέρνο ρομαντικό δράμα, βασισμένο σ' ένα διήγημα της Έμα Μπρασλάβσκι. Μπαίνοντας σε μια γκρίζα ζώνη σχετικά με τις ανθρώπινες σχέσεις , για το τι είναι τέλειο τελικά και τι ελκυστικό, η Στρέντερ υπογράφει μια γλυκόπικρη κομεντί επιστημονικής φαντασίας, που ανατρέπει τα στεγανά γύρω από τα πρότυπα ευτυχίας, αναρωτιέται για τη σχέση του ανθρώπου τόσο με την τεχνολογία όσο με τις δικές του επιθυμίες και θέτει επί τάπητος κρίσιμα ηθικά διλήμματα, επιλέγοντας εύστοχα να μη δώσει καμία απάντηση. Αν υπάρχει η απόλυτη ευτυχία μπορεί να έρθει μέσα από μια ανθρώπινη κατασκευή, όπως ένα ρομπότ, είναι το μεγάλο αίνιγμα, που η Σρέντερ διαχειρίζεται με εκλεπτυσμένο χιούμορ με τη Μάρεν Έγκερτ σε μια πολυδιάστατη ερμηνεία, που δικαίως τιμήθηκε με Αργυρή Άρκτο Ερμηνείας στην Berlinale.

Τα Φαντάσματα της Επανάστασης

Σκηνοθεσία: Θάνος Αναστόπουλος
Παίζουν: Γιώργος Χωραφάς, Πηνελόπη Τσιλίκα, Πάολο Ρόσι, Αινείας Τσαμάτης, Νίκος Γεωργάκης, Θεοδώρα Τζήμου, Γιώργος Συμεωνίδης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Επαναστάτες, ήρωες και αντιήρωες του 18ου αιώνα ζωντανεύουν για μια βόλτα στη σύγχρονη Τεργέστη.
Ανατρεπτικό ιστορικό χρονικό από τον Θάνο Αναστόπουλο.

Ένας Έλληνας σκηνοθέτης βρίσκεται στην Τεργέστη, κινηματογραφώντας ένα ντοκιμαντέρ που ακολουθεί τα βήματα του Ρήγα Φεραίου στην Ευρώπη του Διαφωτισμού. Στη διάρκεια μιας επίσκεψης του στο ελληνορθόδοξο νεκροταφείο, μια ομάδα φαντασμάτων του 18ου αιώνα αποφασίζει να τον ακολουθήσει στη διαδρομή του.

Σε μια πόλη σημαντική για την πορεία του ελληνισμού, στην οποία και ο ίδιος μένει μόνιμα, την Τεργέστη, ο Αναστόπουλος («Όλο το Βάρος του Κόσμου») στήνει αυτό το αλληγορικό παραμύθι με στοιχεία ντοκιμαντέρ, συνδυάζοντας την κωμωδία με το μεταφυσικό, και μας φέρνει αντιμέτωπους με την Ιστορία, το επαναστατικό μας παρελθόν, άλλα και το παρόν, αναζητώντας τις συνδέσεις ανάμεσα στο χτες και το σήμερα. Με χιούμορ, ανθρωποκεντρική διάθεση και μπόλικη τρέλα, ο Έλληνας σκηνοθέτης στοχάζεται πάνω στην έννοια της επανάστασης, ατενίζει με μια γλυκόπικρη μελαγχολία το ιδανικό της ελευθερίας και μας οδηγεί σε ένα ονειρικό περίπατο στα χνάρια των προγόνων μας, που συνδέονται με τις δικές μας σύγχρονες κρίσεις και τον αγώνα για ένα καλύτερο μέλλον, χαρίζοντάς μας όχι μόνο να σουρεαλιστικό ντοκουμέντο, αλλά και το χαμόγελο, που γίνεται τελικά το μόνο όπλο απέναντι στην αδικία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Utama, το Σπίτι μας

Σκηνοθεσία: Αλεχάντρο Λοάιζα Γκρίσι
Παίζουν: Χόσε Καλκίνα, Λουίσα Κουίσπε, Καντελάρια Κουίσπε

Περίληψη: Μια ταινία για τη ζωή, εκεί όπου ο χρόνος κουράστηκε.
Δράμα από τη Βολιβία, που τιμήθηκε με το Μεγάλο Βραβείο του Σάντανς και ήταν επίσημη πρόταση της χώρας για το Διεθνές Όσκαρ.

Στα ορεινά της Βολιβίας, ένα ηλικιωμένο ζευγάρι Κέτσουα έχει για χρόνια την ίδια καθημερινή ρουτίνα. Όταν μια ασυνήθιστα μακρά ξηρασία απειλεί συνολικά τον τρόπο ζωής τους, ο Βιργίνιο και η Σίσα αντιμετωπίζουν το δίλημμα να αντισταθούν, ή να ηττηθούν από το πέρασμα του χρόνου. Με την άφιξη του εγγονού τους Κλέβερ, οι τρεις τους θα αντιμετωπίσουν – ο καθένας με τον δικό του τρόπο – το περιβάλλον, την αναγκαιότητα για αλλαγή και το νόημα της ζωής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Broken circle 

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Κατής
Παίζουν: Χρήστος Γλυκός, Χρήστος Αμβράζης, Βάγια Κωφού, Νεκτάριος Παπαλεξίου, Δημήτρης Μαζιώτης, Κατερίνα Χολή, Μαρίζα Σπιρίτο, Δήμητρα Δερζέκου, Αποστόλης Γεωργίου Ζωναράς

Περίληψη: Στην Αρχαία Ελλάδα, την εποχή του Αγαμέμνονα, Οδυσσέα και Αχιλλέα, λίγο πριν από τον Τρωικό πόλεμο, τα γεγονότα ανατρέπονται και η σειρά των πραγμάτων αλλάζει, ενώ δύο ερωτευμένοι νέοι βρίσκονται παγιδευμένοι στη ρωγμή του χρόνου.

Μια «αρχαία τραγωδία επιστημονικής φαντασίας» με δημιουργό και άνθρωπο-ορχήστρα τον Δημήτριο Κατή στο μεγάλου μήκους ντεμπούτο του.
Χιλιάδες χρόνια πριν στην αρχέγονη Γαία, η χαρά ξελογιάστηκε από τον απατηλό χρόνο που της έστησε μία αδυσώπητη παγίδα. Η νεαρή κόρη με άδολη αγάπη για τη ζωή και με πολλά ερωτήματα για τα μυστήρια που την περιβάλλουν, ξεχύθηκε σε μία νοητικά ερωτική αναζήτηση της αλήθειας, αμφισβητώντας το κατεστημένο. Ήταν η εποχή που τα σύνορα ήταν ρευστά και στα βασίλεια εναλλάσσονταν φιλόδοξοι ευγενείς και στυγνοί δυνάστες, αλλά και σοφοί, ήρωες, ή ημίθεοι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Στοιχεία science fiction και φαντασίας εναρμονισμένα με έναν ανθρώπινο έρωτα προς την εξερεύνηση του αγνώστου και τα αιώνια ερωτήματα περί της ανθρώπινης προέλευσης και του σύμπαντος αυτού. Αντίκρουση, αμφισβήτηση και πολλαπλές έννοιες, που η μίασχεδόν αναιρεί την άλλη. Ερωτήματα που τέθηκαν από τους αρχαίους προγόνους μας και αποτέλεσαν τη βάση πολιτισμού, επιστήμης, γνώσης και φιλοσοφίας», είναι οι βασικοί άξονες του «Broken Circle», όπως σημειώνει ο ίδιος ο δημιουργός.

Τα Αυγά και τα Πασχάλια (Rabbit Academy/ Die Häschenschule - Der große Eierklau)

Σκηνοθεσία: Ούτε φον Μούνχαου - Πολ
Με τις φωνές των (στα ελληνικά): Κωνσταντίνου Ρεπάνη, Βασιλικής Σούτη, Κωνσταντίνου Δαρλάση, Σταύρου Σιούλη, Ζερόμ Καλουτά

Περίληψη: Μια ξεκαρδιστική περιπέτεια με κουνελάκια και αλεπούδες σε πασχαλινή διάθεση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γερμανικό animation για ένα λαγό που πρέπει να σώσει το Πάσχα.
Η Σχολή των Κουνελιών ετοιμάζεται να σημάνει συναγερμό: Ο Λίο, το πονηρό κουνέλι της πόλης, θέλει να εξαλείψει το Πάσχα δια παντός. Συνωμοτεί με τις ύπουλες αλεπούδες και σχεδιάζει να καταστρέψει όλα τα πασχαλινά αβγά. Θα καταφέρουν τα κουνέλια του Πάσχα, Μαξ και Εμι, μαζί με τους φίλους τους, να τον εμποδίσουν; Με τη βοήθεια της σοφής δασκάλας τους, της κυρίας Ερμιόνης, οι ήρωες πρέπει να κατακτήσουν μια μυστηριώδη τεχνική μάχης και να μάθουν τι σημαίνει να εμπιστεύεσαι κάποιον – ακόμα και μια αλεπού.

Στο Τέλος Ξυρίζουν τον Γαμπρό

Σκηνοθεσία: Στράτος Μαρκίδης
Παίζουν: Γιάννης Τσιμιτσέλης, Ελένη Καστάνη, Λευτέρης Ελευθερίου, Κατερίνα Στικούδη, Σοφία Βογιατζάκη, Κώστας Καραθωμάς, Ναταλία Δραγούμη, Κατερίνα Τσαβάλου, Στράτος Λύκος, Vicky Dalli, Τάσος Παλαντζίδης, Θεοφανία Παπαθωμά, Δημήτρης Μαυρόπουλος, Νίκος Βερλέκης

Περίληψη: Ένα κυνήγι θησαυρού. Ποιος θα ζήσει; Ποιος θα πεθάνει; Ποιος θα πάρει τα λεφτά; Ο γάμος θα γίνει τελικά;
Μαύρη κωμωδία του Στράτου Μαρκίδη με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη.
Η απόφαση της Πόπης να παντρευτεί έναν νεότερο άντρα Γεωργιανής καταγωγής αναστατώνει τηνμικρή κοινωνία ενός χωριού στην Κω. Τα παιδιά της, η αδερφή της και οι εκκεντρικοί συγχωριανοί δεν θα κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια, βάζοντας σκοπό να αποτρέψουν τον γάμο, ακόμα κι αν χρειαστεί να φτάσουν στα άκρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επαναπροβολές:

Salò, 120 Μέρες στα Σόδομα (Salò o le 120 giornate di Sodoma)

Σκηνοθεσία: Πιερ Πάολο Παζολίνι
Παίζουν: Πάολο Μπονατσέλι, Τζιόρτζιο Κατάλντι, Ουμπέρτο Πάολο Κουιναβάλε, Αλντο Βαλέτι, Κατερίνα Μποράτο

Περίληψη: Στη Δημοκρατία του Σαλό, ένα εικονικό κρατίδιο που είχαν ιδρύσει οι φασίστες του Μουσολίνι κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ανακοινώνεται ότι οι Αρχές θα αναλάβουν τη διαπαιδαγώγηση 9 κοριτσιών και 9 αγοριών. Αφού τους παραλαμβάνουν με τη συγκατάθεση των οικογενειών τους, τους μεταμορφώνουν σε δούλους, αναγκάζοντάς τους να κάνουν πράγματα, που δε θα μπορούσαν ποτέ να φανταστούν.
Το αιρετικό, αντιφασιστικό αριστούργημα τού Πιερ Πάολο Παζολίνι, που πρέπει να δει κανείς τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μια ομάδα εκπροσώπων των πλούσιων ανώτερων τάξεων, ένας Δούκας, ένας Επίσκοπος, ένας Δικαστής και φυσικά ο Πρόεδρος, έχουν κρυφτεί σε ένα ανακτορικό κτήμα στην ονομαστική πόλη SALÒ όπου έχουν φυλακίσει και εκμεταλλεύονται σεξουαλικά μια ομάδα φτωχών νεαρών ανδρών και γυναικών, βασανίζοντας τους για την ευχαρίστησή τους. Σαδισμός, διαστροφή, ακολασία μηδενίζουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, υποβάλλουν τους εφήβους σε άθλια, φρικτά, ψυχικά και σωματικά σεξουαλικά βασανιστήρια, ακρωτηριασμούς και δολοφονίες που δεν μπορεί να διανοηθεί ούτε το πιο αρρωστημένο μυαλό.

Η μεταφορά του ποιητή, μυθιστοριογράφου και κινηματογραφιστή του βιβλίου μαρκήσιου ντε Σαντ στη φασιστική Ιταλία το 1944, παραμένει μια από τις πιο αμφιλεγόμενες ταινίες όλων των εποχών. Ένα πορτρέτο που απεικονίζει τον φασισμό σε όλη του την αθλιότητα, αποκαλύπτει την κατάχρηση και την υποκρισία της εξουσίας, καθιερώνοντας έναν συσχετισμό μεταξύ του φασισμού και της απελευθέρωσης. Ο Παζολίνι στήνει μια συνθήκη απόλυτου εξουσιασμού, και απανθρωποποίησης, που μόνο τέρατα δημιουργεί. Ττα αιχμάλωτα αγόρια και κορίτσια δεν βρίσκονται εκεί για να ικανοποιήσουν σεξουαλικές ορέξεις των τεσσάρων ανδρών, αλλά για να πραγματοποιηθεί η πιο βαθιά απ’ όλες τις διαστροφές, η εξουσία ανθρώπων πάνω σε ανθρώπους και ο διαχωρισμός τους σε κυρίαρχες και υποτελείς τάξεις.

Απαγορευμένη σε πολλές χώρες, η ασυμβίβαστη προσαρμογή του Παζολίνι έχει μείνει κυρίως γνωστή για τις ωμές σκηνές βίας της, σε μια προσπάθεια του σκηνοθέτη να δείξει τον ηθικό ξεπεσμό του φασισμού κατά τη δικτατορία Μουσολίνι στην Ιταλία. Πέραν όμως αυτού, ο Ιταλός auteur βασίστηκε σε πραγματικά ιστορικά γεγονότα, που έλαβαν στη «Δημοκρατία του SALÒ», το φασιστικό κράτος της διχοτομημένης Ιταλίας, μετά από την εισβολή των συμμάχων το 1943 σε μια έπαυλη, γνωστή ως «Villa Triste» λόγω των περιστατικών βίας και των άλλων βασανιστηρίων που γίνονταν σε αυτή.

Οι Ξεχασμένοι (Los Olvidados)

Σκηνοθεσία: Λουτσιάνο Ονέτι, Νικολάς Ονέτι
Παίζουν: Μίρτα Μπουσνέλι, Γουστάβο Γκαρθόν, Αγουστίν Παρδέλα, Βικτόρια Μαουρέτε, Βικτόριο Ντ'Αλεσάντρο

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Μια παρέα νεαρών φτάνουν στο εγκαταλελειμμένο αργεντίνικο θέρετρο Επεκουέν, που έχει καταστραφεί από μια πλημμύρα τριάντα χρόνια πριν, για να γυρίσουν ένα ντοκιμαντέρ. Αντίθετα με ό,τι πιστεύουν όμως, δεν είναι μόνοι τους ανάμεσα στα ερείπια, τα οποία αρχίζουν να αποκαλύπτονται, καθώς τα νερά αποτραβιούνται.
Αργεντίνικη B-movie τρόμου από το 2017,που κέρδισε το Βραβείο Ειδικών Εφέ στο Horrorant Film Festival.

Το Επεκουέν ήταν ένα από τα πλέον τουριστικά χωριά της Αργεντινής, με εκατοντάδες επισκέπτες να συρρέουν για τις θερμές πηγές του. Μέχρι που στις 10 Νοεμβρίου 1985, η τεράστια ποσότητα του νερού έσπασε το φράγμα, κατέκλυσε το χωριό και το βύθισε ολοκληρωτικά. Τριάντα χρόνια αργότερα, τα νερά υποχωρούν, με τους κατοίκους να μην επιστρέφουν. Μια παρέα νεαρών, παρά τις προειδοποιήσεις, ταξιδεύουν στα αποκαλυφθέντα ερείπια για να γυρίσουν ένα ντοκιμαντέρ για την ιστορία του μέρους. Όμως αντίθετα με ό,τι πιστεύουν, δεν είναι μόνοι τους.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ