Ανοίγει στην Ελλάδα παράρτημα της γκαλερί Achillea του Παρισιού [εικόνες] - iefimerida.gr

Ανοίγει στην Ελλάδα παράρτημα της γκαλερί Achillea του Παρισιού [εικόνες]

Μαρμάρινα γλυπτά
Μαρμάρινα γλυπτά / φωτογραφία facebook.com/Achillea.Gallery

Η Achillea Gallery με έδρα το Παρίσι, μετά από ένα σύντομο πέρασμα, το προηγούμενο καλοκαίρι, στην Αντίπαρο, δημιουργεί πλέον τη μόνιμη έδρα της στην Ελλάδα, στο νησί της Πάρου.

Το όνομά της συνδέεται με το επουλωτικό φυτό αχιλλέα, το οποίο σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία έδωσε ο κένταυρος Χείρων στον ήρωα Αχιλλέα για να γιατρεύει με τα φύλλα του τις πληγές των Μυρμιδόνων. Η Achillea Gallery στην Πάρο αποτελεί παράρτημα της αντίστοιχης γκαλερί στο Παρίσι που λειτουργεί υπό τη διεύθυνση της Anne Bateson εδώ και τρία χρόνια και βρίσκεται στον κεντρικό δρόμο της Παροικιάς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Summertime» από το Παρίσι στην Πάρο

Μυστηριώδεις μορφές από τη Γουαδελούπη στρέφουν το βλέμμα τους σε τρισδιάστατα λευκά πορτρέτα που μοιάζουν να έχουν ξεγλιστρήσει μόλις από μία ζούγκλα του γαλλικού Μπορντό. Συνθετικά κρύσταλλα στο εσωτερικό των οποίων έχουν εγκλωβιστεί μηνύματα που ισορροπούν ανάμεσα στο χιούμορ και τον σαρκασμό ταξιδεύουν από το Παρίσι για να συναντήσουν ελεύθερους καμβάδες από ακατέργαστο βαμβάκι που «γεννήθηκαν» στο Άστι της Ιταλίας.
Πρόκειται για 18 έργα τέχνης που συνθέτουν την έκθεση «Summertime» (Καλοκαίρι) με την οποία εγκαινιάζεται ο χώρος τέχνης Achillea Gallery στην Παροικιά της Πάρου.

Εργο τέχνης
Στην Πάρο έργα του ζωγράφου Jocelyn Akwaba-Matignon από τη Γουαδελούπη

Με αφορμή την έκθεση τέσσερις καλλιτέχνες από το εξωτερικό– ο ζωγράφος Jocelyn Akwaba-Matignon από τη Γουαδελούπη, η κεραμίστρια Juliette Clovis από το Μπορντό, η ζωγράφος Gisella Penna από το Άστι και ο γλύπτης Alexandre Nicolas από το Παρίσι – συναντώνται στο δημοφιλές νησί των Κυκλάδων για να παρουσιάσουν τόσο στο ελληνικό, αλλά και διεθνές κοινό που απολαμβάνει τις διακοπές του, ένα χαρακτηριστικό κομμάτι της δουλειάς τους.

«Το νήμα που συνδέει τους συγκεκριμένους καλλιτέχνες και επελέγησαν να συνθέσουν την εναρκτήρια έκθεση της Achillea Gallery στην Πάρο είναι το ότι στο έργο τους αποτυπώνονται διαφορετικές εκφράσεις σημαντικών εκφάνσεων της ανθρώπινης διάθεσης. Οι χωρίς πλαίσιο καμβάδες της Gisella Penna εκπέμπουν μια ζωτική ενέργεια. Ο χρόνος και ο πολιτισμός συναντώνται στα πορσελάνινα πορτρέτα της Juliette Clovis. Ο Jocelyn Akwaba-Matignon βρίσκεται σε μια διαρκή αναζήτηση του μυστηρίου της ζωής και ο Alexandre Nicolas αντιμετωπίζει την καθημερινότητα με χιούμορ μέσα από τα κρυστάλλινα βότσαλά του», εξηγεί η ιδιοκτήτρια της γκαλερί Anne Bateson.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πορσελάνινο πορτραίτο
Στην Πάρο τα περίφημα πορσελάνινα πορτρέτα της Juliette Clovis

Πρωταγωνιστής των ζωγραφικών του έργων του Jocelyn Akwaba-Matignon είναι ο Kioukan, το όνομα του οποίου σημαίνει Ποιος-Που-Πότε. Πρόκειται για έναν φανταστικό χαρακτήρα με πολλαπλά άκρα και περίεργο κεφάλι που φέρει πολλά στοιχεία από τις ρίζες του 58χρονου καλλιτέχνη οι οποίες απλώνονται στην Ευρώπη, την Αφρική και την Ασία. Άλλοτε δε, αποκαλύπτει κι άλλοτε κρύβει την πραγματικότητα κι αποτελεί το όχημα για την αναζήτηση του ζωγράφου σχετικά με υπαρξιακά ζητήματα και ερωτήσεις σχετικά με το μυστήριο της ζωής.

Γυναίκα με προτομές
Η γυναίκα αποτελεί το κεντρικό θέμα στη δουλειά της 41χρονης Juliette Clovis

Η γυναίκα αποτελεί το κεντρικό θέμα στη δουλειά της 41χρονης Juliette Clovis, την οποία μεταμορφώνει και παρουσιάζει σε υβριδικές μορφές που σχετίζονται με τον μύθο, την Ιστορία και τα ανοίκεια κι απραγματοποίητα όνειρα. Και την εξαφανίζει ανάμεσα σε φίδια, λουλούδια και πεταλούδες, καθώς επιχειρεί να δημιουργήσει έναν διάλογο ανάμεσα στο παραδοσιακό και το μοντέρνο αποδίδοντας ταυτοχρόνως και την ιδέα του κύκλόυ της ζωής. Αξίζεί να σημειωθεί ότι η σχέση της Juliette Clovis με την πορσελάνη αναπτύχθηκε τα τέσσερα τελευταία χρόνια μετά τη συμμετοχή της σε πρόγραμμα φιλοξενίας καλλιτεχνών σε ένα από τα παλιότερα εργοστάσια παραγωγής πορσελάνης Limoge, το La Seynie, που ιδρύθηκε το 1774.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εργο τέχνης
Με ακρυλικά ζωγραφίζει η Ιταλίδα Gisella Penna που φτάνει στην Πάρο

Σε ελεύθερους καμβάδες, χωρίς πλαίσιο, και με ακρυλικά χρώματα ζωγραφίζει η ιταλίδα Gisella Penna, η οποία στα ταξίδια της αναζητά κομμάτια ακατέργαστου βαμβακιού, τα οποία εν συνεχεία τεμαχίζει δημιουργώντας επιφάνειες με ανάγλυφη όψη πάνω στις οποίες δημιουργεί τα έργα της κυρίως σε ανοικτούς χώρους. Στόχος της είναι μέσα από τα έργα της να μεταφέρει μια πρωτόγονη ενέργεια, την οποία η ίδια αποκαλεί «ώθηση ζωτικής σημασία».

Κρύσταλλο χρωμματιστο
Ο Γάλλος Alexnadre Nicolas δημιουργεί συνθετικούς κρυστάλλους

Γνωστός για τις δημιουργίες του από ρητίνη και την αγάπη του για την ποπ κουλτούρα ο 49χρονος Γάλλος Alexnadre Nicolas, δημιουργεί συνθετικούς κρυστάλλους επιχειρώντας να ασκήσει κριτική για τον αντίκτυπο της τεχνολογίας στην κοινωνία, επιστρατεύοντας το χιούμορ του – σαρκαστικό ορισμένες φορές -καλώντας τον θεατή να προβληματιστεί πάνω σε έννοιες όπως της φυλής, της φύσης και της μετάλλαξης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρόγραμμα της Achillea Gallery για το καλοκαίρι του 2019 έχει ως εξής:

  • Ομαδική έκθεση Summertime από 1η έως 19 Ιουνίου.
  • Ατομική έκθεση της Βένιας Δημητροκοπούλου από 21η Ιουνίου έως 16 Ιουλίου
  • Ατομική έκθεση του Δημήτρη Κουτσιαύτη από 19 Ιουνίου έως 9 Αυγούστου
  • Ατομική έκθεση της Βάσως Τρίγκα από 10 έως 30 Αυγούστου
  • Τον Σεπτέμβριο θα επαναληφθεί η έκθεση Summertime

Achillea Gallery, οδός Μαρινοπούλου, Παλιά Πόλη, Παροικιά. Πάρου, τηλ. +336 13 108293
Ώρες λειτουργίας: Καθημερινά 10.30 -13.30 και 18.0 -23.30, εκτός Δευτέρας.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ γκαλερί έργα τέχνης εικαστικά Πάρος
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ