Την υπογραφή του διάσημου art director και logotype expert, Yorgo Tloupas, έχει το επετειακό συλλεκτικό ρολόι της Swatch για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση.
Με Έλληνα πατέρα, τον γνωστό γλύπτη Φιλόλαο, ο Yorgo Tloupas, υπεύθυνος μεταξύ άλλων για τις εμπορικές καμπάνιες διεθνών Οίκων, όπως η Omega και η Loro Piana, έχει κρατήσει ισχυρούς τους δεσμούς του με τον ελληνικό πολιτισμό, ενώ επισκέπτεται κάθε καλοκαίρι το σπίτι της οικογένειάς του στην Ελλάδα.
Στο Παρίσι, όπου ζει, έχει ανοίξει το πρώτο ελληνικό καφέ, Yorgaki, ενώ έχει σχεδιάσει εικαστικές ταυτότητες (visual identities) για μεγάλα brands, όπως οι Ricard, Martell, Artcurial, Lacoste και Hôtel de Crillon. Ως Creative Director σε περιοδικά, ήταν επικεφαλής των GQ France, Intersection, BeauxArts, Liberation και πολλών άλλων, ενώ σήμερα συνεργάζεται με το Vanity Fair France.
Στο ρολόι περιορισμένης έκδοσης -βγήκε μόνο σε 200 αντίτυπα, όσα και τα χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση-, που σχεδίασε για τη Swatch, o Yorgo Tloupas συνδυάζει την ιστορική σημαία (με το λευκό σταυρό και τα τέσσερα κυανά τεταρτημόρια) και τη σημερινή (με το λευκό σταυρό στο κυανό τετράγωνο και τις 9 οριζόντιες και εναλλασσόμενες λευκές και κυανές παράλληλες λωρίδες), σε ένα σύνολο παράλληλων λευκών και μπλε γραμμών, που αποκαλύπτουν έναν λευκό και μπλε σταυρό.
Για τον Yorgo Tloupas, ο οποίος εκτός των άλλων διδάσκει logo design στις διάσημες Σχολές art direction, interior design και μόδας, Penninghen, IFM, SciencesPo Paris, η σημαία που επέλεξε ως βασικό θέμα για το συλλεκτικό ρολόι της Swatch είναι το σύμβολο του έθνους και της ελευθερίας και η εικόνα των δύο αιώνων προόδου της σύγχρονης Ελλάδας.