Παγκόσμια πρεμιέρα του Τζον Μάλκοβιτς, φιλμ και πάρτι του Ρομέν Γαβρά, ο Νέγρος του Μοριά και τα ηπειρώτικα μοιρολόγια, Χαλεπάς και Κ. Δοξιάδης, το αιρετικό «Σπιρτόκουτο» γίνεται μιούζικαλ. Το νέο πρόγραμμα της Στέγης δεν αφήνει χαραμάδα που να μην ρίξει φως μέσα.
Σε μια κρυμμένη εσωτερική αυλή του Νέου Κόσμου, με μια επική μπουγάδα ασπρόρουχων απλωμένη στο γειτονικό μπαλκόνι και ένα αδιευκρίνιστης προέλευσης παντελόνι να κρέμεται από το μπαλκόνι των γραφείων της Στέγης, παρουσιάστηκε το βράδυ της Πέμπτης το πρόγραμμα της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση για την σεζόν που αρχίζει στις 23 Σεπτεμβρίου.
Η φωτισμένη λευκή σιδερένια σκάλα που έχει γίνει κάπως σαν έμβλημα της Στέγης στεκόταν στην άκρη της αυλής, σχεδόν φωσφορίζοντας και έγινε κάποια στιγμή η πίστα χορογραφημένης σχεδόν ανόδου και καθόδου της γάτας που τριγυρνούσε τα πόδια μας, όσο η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, διευθύντρια Πολιτισμού στο Ιδρυμα Ωνάση παρουσίαζε αυτά που έρχονται στην σεζόν 2022-2023.
Δεν είναι όμως η απαρίθμηση των ονομάτων και δράσεων ανά τομέα που πρωταγωνίστησαν -αν και το καλεντάρι της χρονιάς θα έχει άπειρα τσεκ φέτος για τη λεωφόρο Συγγρού για πολλά και διαφορετικά ήδη θεατών και πολιτών. Ηταν κυρίως το «πίσω από αυτό», η σκέψη, η ιδέα. Με κάποιον τρόπο η αίσθηση αποστολής και ταυτότητας της Στέγης όπως διαμορφώνεται και προσφέρεται σαν ζεστό ψωμί στο κοινό της πόλης. Αυτό που θέλει να είναι η Στέγη πρώτα από όλα για την ίδια και για το κοινό, την Αθήνα, αλλά και την χώρα, αφού φέτος απλώνεται γεωγραφικά. Ο γίγαντας τεντώνει τα χέρια του και φτάνει στα Ιωάννινα, στο Θεσσαλικό κάμπο, στην Κόνιτσα, στον Ψηλορείτη, στην Τήνο, στην Κεφαλλονιά. Κατεβαίνει στην Αλεξάνδρεια, γη γενέθλια και επιστροφών καβαφικών.
Η σκυτάλη στον απρόσμενο επόμενο
Ταυτόχρονα ταιριάζει η Στέγη φέτος τα φαινομενικά αταίριαστα. Εχει ρίσκο, έχει το στοιχείο της καινοτομίας «και αν μια παράσταση δεν είναι αυτό που ελπίζαμε, δεν μας πτοούν οι αποτυχίες. Προχωράμε παρακάτω». Από την «ασφάλεια» παραγωγών όπως ο «Γυάλινος Κόσμος» με την Ιζαμπέλ Ιπέρ που είδαμε πέρυσι, πάει στην μετατροπή της τραχιάς αστικής ταινίας «Σπιρτόκουτο» του Οικονομίδη σε μιούζικαλ: λίγο Μπρούκνερ, άλλο τόσο Καζαντζίδης και ακόμα αναζητείται η τύχη της Λίντας. Και μαζί, ο Οικονομίδης κάνει στην άκρη, κεντάει το λιμπρέτο και παραδίδει ουσιαστικά το έργο που καθόρισε την φήμη του, στον Γιάννη Νιάρρο, που ορμητικός και σαρωτικός σκηνοθετεί, γράφει μουσική, στίχους.
Αλλά και ο Παύλος Παυλίδης κατεβαίνει από το Gagarin και ανεβαίνει στην επικράτεια που είναι ο Γιάννης Μαρκόπουλος. Διασκευάζει 18 τραγούδια του και λέει «μπορεί να πει κανείς ότι ο Μαρκόπουλος καταφέρνει να ακούγεται το ασύλληπτο σαν φυσιολογικό, ενώνει την Ανατολή με τη Δύση και επαναπροσδιορίζει την ελληνικότητα ανοίγοντας ορίζοντες». Αυτό το ασύλληπτο ως φυσιολογικό θα μπορούσε να είναι και μότο της Στέγης που όπως διαβεβαιώνει η Αφροδίτη Παναγιωτάκου πάει και βρίσκει αυτούς τους καλλιτέχνες που εκτιμά, που συναντά και τους λέει «έλα, να συνεργαστούμε, τι έχεις να μας προτείνεις… Είναι ιδιόρρυθμοι άνθρωποι που αγαπάμε».
Το trap-μπέτικο γεννήθηκε στην Κόνιτσα
Με αυτόν τον παράδοξο τρόπο στήνονται και τα προγράμματα residency -δεν μπαίνει ο καλλιτέχνης σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα. Στήνεται ένα πρόγραμμα γύρω από αυτόν. Παράδειγμα χαρακτηριστικό, το πρότζεκτ που θα γεννήσει το trap-μπέτικο από την Κόνιτσα. O Odydoze (aka Οδυσσέας Μανωλούδης) με τον Νέγρο του Μοριά, πήγαν στην Κόνιτσα, στο σπίτι του σπουδαίου ερευνητή Christopher King συμπληρώνοντας τα βασικά συστατικά ενός εκρηκτικού μουσικού σχηματισμού. Η τραπ και η χιπ χοπ συναντούν το ρεμπέτικο; «Και αν είναι μέθοδος, έχει την τρέλα της» λέει η Αφροδίτη Παναγιωτάκου παραφράζοντας τη γνωστή φράση προκειμένου να σχολιάσει τον τρόπο που στήθηκε το πρόγραμμα, αποτέλεσμα εργασίας δυο ετών πριν φτάσουμε στην έναρξη της σεζόν.
70 δημιουργοί εντάσσονται φέτος στο πρόγραμμα residency της Στέγης: από την κατάδυση στο αρχείο του κορυφαίου φωτογράφου της αφτιασίδωτης ελληνικής κατασκευής και ψυχής Σπύρου Στάβερη, ως τις μάσκες του αναστενάρη Τάσου Καϊτατζή, τον Νέγρο του Μοριά που μελοποίησε Καβάφη, τον Νίκο Καραθάνο που θα ταξιδέψει για έρευνα στην Ανταρκτική, τα πανηγύρια κ.ο.κ.
Αταίριαστοι, απρόσμενοι συνδυασμοί που κάποιοι μπορεί να βρίσκουν αιρετικούς: το ένα στοιχείο της σεζόν. Το άλλο; Απόλυτη σύνδεση με αυτό που συμβαίνει τώρα, με την πραγματικότητα γύρω μας. «Θέλουμε να είμαστε relevant» λέει η Παναγιωτάκου «να συνομιλούμε με τον καιρό μας». Ετσι, ο Ρομέο Καστελούτσι φέρνει το Bros, ένα μανιφέστο για την αστυνομική βία, την επιβολή του νόμου. Ο Γαβράς προβάλει την ταινία του Athena και βλέπουμε τα προάστια του Παρισιού να φλέγονται, με αφορμή τη δολοφονία ενός έφηβου από την αστυνομία. Ο νόμος της Αντιγόνης του Σοφοκλή ξυπνά.
«Γαβριάδα» το φθινόπωρο στη Στέγη, αφού έρχεται και το Gener8tion του Ρομάν Γαβρά, μια ενότητα τριών φιλμ, που περνούν από την δυστοπική Αθήνα του μέλλοντος με εφήβους ως Ολύμπιους θεούς, στις συγκλονιστικές συναισθηματικές μετατοπίσεις της Σαρλίζ Θερόν, σε μια αίρεση στις ΗΠΑ που πιστεύει ότι είναι κούφια η Γη -τραμπικές δονήσεις.
Ο Βασίλης Μπισμπίκης «τολμά» να σκηνοθετήσει το «Εγκλημα και τιμωρία» του Ντοστογιέφσκι και να σχολιάσει την έννοια της αυτοδικίας το 2023 (ο Φιοντόρ πριν τον Σασμό). Ο Δημήτρης Καραντζάς, την εποχή που βγαίνουμε με κάθε τρόπο από το σπίτι για βαθιές ανάσες μετά τις καραντίνες, γράφει για πρώτη φορά έργο με τίτλο «Σπίτι».
Κανένας δημόσιος χώρος δεν γίνεται καβάντζα
Μια γραμμή που διαπερνά τη λογική της Στέγης όμως είναι ότι δεν επαναπαύεται στο πετυχημένο γνώριμο. Πάει παρακάτω, στο επόμενο ρίσκο. Χαρακτηριστική περίπτωση τη έκθεση VR εικαστικής τέχνης στο Πεδίον του Αρεως. «Την κάναμε για δεύτερη χρονιά και είχαμε ένα εκατομμύριο επισκέπτες. Οπότε είπαμε αρκετά. Πάμε τώρα αλλού. Δεν καβαντζώνουμε τον δημόσιο χώρο». Ετσι η έκθεση θα γίνει φέτος το καλοκαίρι στα Ιωάννινα.
Ταυτόχρονα ανοίγει όλο και περισσότερα εργοτάξια: η Μάντρα στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου, η στοά Ματάλα, το κτίριο στο Ρέντη, ο νέος χώρος που θα ανακοινωθεί στο τέλος Σεπτεμβρίου και θα στεγάσει την έκθεση για τον Χαλεπά. «Παίρνουμε ότι μας αρέσει» εξηγεί για τη λογική διαμόρφωσης της συλλογής εικαστικών έργων Τέχνης του Ιδρύματος Ωνάση «και επιθυμούμε να μην είναι διάσπαρτα τα έργα ενός καλλιτέχνη. Να υπάρχει ένα σώμα ενιαίο. Αυτό κάναμε με τον Χαλεπά». Ανακοινώθηκε όμως και ότι το Αρχείο Καβάφη αποκτά τη στέγη του στην οδό Φρυνίχου στην Πλάκα, ενώ το Οnassis-AIR συνεχίσει και στεγάζει τους εναερίτες του στο παλιό συνεργείο που διαμορφώθηκε κατάλληλα στο πίσω μέρος της αυλής όπου έγινε και η ανακοίνωση του προγράμματος.
Τechnoσαμανισμός, ψυχεδελικό πανηγύρι, οι ιδιοφυίες που «κόπηκαν επειδή ήταν παλιόπαιδα», η αναζήτηση της ιδέας της τυχαιότητας που «αλλάζει αυτό που έχεις στο μυαλό σου», το περιεχόμενο που δίνει νέα ταυτότητα στο κέλυφος, o δημόσιος χώρος που «δεν τον καβαντζώνουμε», η εμπλοκή του προσωπικού με το επαγγελματικό και βέβαια «όποιος γυρίζει, μυρίζει». Μια συρραφή φράσεων της Αφροδίτης Παναγιωτάκου που όμως δίνουν το στίγμα και την ψυχή αυτού που έρχεται. Πίσω από το αράδιασμα τίτλων και συντελεστών, αυτό που δίνει το καύσιμο.
*Ολο το πρόγραμμα θα αναρτηθεί στο www.onassis.org Παρακάτω δείτε τις κύριες δράσεις θεματικά και χρονολογικά
ΘΕΑΤΡΟ
Bros
Romeo Castellucci
28.09 - 02.10.2022 І Κεντρική Σκηνή
ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟ Τhe Musical
Γιάννης Νιάρρος
05.11.2022 - 22.01.2023 І Κεντρική Σκηνή
ΘΕΑΤΡΟ І ΝΕΑ ΜΕΣΑ
I AM {VR}
Susanne Kennedy & Markus Selg σε συνεργασία με τον Rodrik Biersteker
09– 31.12.2022 І 5ος όροφος
JOHN MALKOVICH
INGEBORGA DAPKUNAITE
Στη μοναξιά των κάμπων με βαμβάκι
Κείμενο: Bernard-Marie Koltès
Σκηνοθεσία: Timofei Kulyabin
09 – 12.02.2023 І Κεντρική Σκηνή
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΘΕΑΤΡΟ
Ευθύμης Φιλίππου
Παναγιώτης Μελίδης (Larry Gus)
George
Χειμώνας 2023 І Κεντρική Σκηνή
Έγκλημα & Τιμωρία
του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι
Σκηνοθεσία: Βασίλης Μπισμπίκης
18.03 ˗̶ 09.04.2023 І Κεντρική Σκηνή
Future Now
Νέα πρωτότυπα έργα/ Νέοι πρωτότυποι κόσμοι
23.03 ˗̶ 02.04.2023 І Στέγη
Το Σπίτι
Δημήτρης Καραντζάς
10 – 28.05.2023 І Μικρή Σκηνή
ROHTKO
Lukasz Twarkowski
25 – 28.05.2023 І Κεντρική Σκηνή
ΧΟΡΟΣ
Larcen C
Χρήστος Παπαδόπουλος
06 – 09.10.2022 І Κεντρική Σκηνή
2020: Obscene
Αλεξάνδρα Μπαχτσετζή
12 – 18.12.2022 І Κεντρική Σκηνή
Elenit
Ευριπίδης Λασκαρίδης
16 – 19.02.2023 І Κεντρική Σκηνή
ΦΕΣΤΙΒΑΛ - ΧΟΡΟΣ
ODD
ONASSIS DANCE DAYS
02 – 05.03.2023 І Στέγη
ODD
ONASSIS DANCE DAYS
FUCK ME / LOVE ME*
Marina Otero
02 – 05.03.2023 І Στέγη
ΧΟΡΟΣ/ΘΕΑΤΡΟ
Europe Beyond Access Festival
27 – 29.04.2023 І Μικρή Σκηνή
Ο ΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΤΑΡΑΧΗΣ
Πατρίσια Απέργη
ΜΑΪΟΣ 2023 І Κεντρική Σκηνή
Gener8ion (Neo Surf, Agartha, Emotions)
Romain Gavras
22.09 - 23.10.2022 І Εκθεσιακός Χώρος -1, Μικρή Σκηνή, Onassis Mandra
Οι 7 θάνατοι της Αντώνας
από την bijoux de kant
09.11 - 04.12.2022 І 5ος όροφος
THE CALLAS / ΛΑΚΗΣ & ΑΡΗΣ ΙΩΝΑΣ
LOVE SOLIDARITY DEATH (L.S.D.)
26.11—31.12.2022 І Εκθεσιακός Χώρος -1
Αναζητώντας τον Κολωνό
Λουκία Αλαβάνου
Άνοιξη 2023 І Στέγη
ΕΚΘΕΣΗ
Το αίνιγμα του Χαλεπά
Χειμώνας 2023 І Εκτός Στέγης
ΜΟΥΣΙΚΗ
ONASSIS STEGI BLOCK PARTY 2022
04.10.2022 І Νέος Κόσμος
Tectonics 2022
02 – 04.12.2022 І Εκτός Στέγης
Πέρα από τη θάλασσα
Ο Παύλος Παυλίδης συναντά τον Γιάννη Μαρκόπουλο
Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2023 І Κεντρική Σκηνή
Μια Γέφυρα Μουσικής πάνω από τη Συγγρού vol.8
Φεβρουάριος 2023 І TBC І Εντός & εκτός Στέγης
Borderline Festival 12
21 – 23.04.2023 І Εντός & Εκτός Στέγης
Big Bang Festival 7
27 & 28.05.2023 І Εντός & Εκτός Στέγης
ΛΕΞΕΙΣ & ΣΚΕΨΕΙΣ
I'm positive 2022
Ας μιλήσουμε για μια κοινωνία αποδοχής
13.10.2022 І Κεντρική Σκηνή
Bernardine Evaristo
27.03.2023 І Κεντρική Σκηνή
DESIGN — ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
CIRCULAR CULTURES 2023
Μάρτιος 2023 І Στέγη
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
EUROPEAN MEDIA ART PLATFORM
08 & 09.03.2023 І Μικρή Σκηνή
ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΙΩΑΝΝΙΝΑ, ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ
Από το Πεδίον του Άρεως στα Ιωάννινα.
ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ, ΨΑΡΑΝΤΩΝΗΣ — STAGES A/LIVE
STAGES A/LIVE. Μουσική σε απρόβλεπτα μέρη.
ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, SARISTRA FESTIVAL 2023
Διονυσιασμός και ατέλειωτος χορός στο Ιόνιο.
ΤΗΝΟΣ
S+T+ARTS της Ευρωπαϊκής Επιτροπής / PEANUT POD AND THE FILM SEED FESTIVAL
Hypercomf
14-16.10.2022
Η έξυπνη γεωργία πρωταγωνιστεί στο υπαίθριο οικολογικό κινηματογραφικό φεστιβάλ Peanut Pod and the Film Seed Festival στην Τήνο.
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ - ΘΕΣΣΑΛΙΚΟΣ ΚΑΜΠΟΣ
Πώς εξελίσσεται το ελληνικό πανηγύρι ανά τα χρόνια από τον συνθέτη Θανάση Δεληγιάννη και τον δραματουργό και φιλόλογο Γιάννη Μιχαλόπουλο επιστρέφουν ως Onassis Residents σε ένα πρόγραμμα φιλοξενίας έως τον Μάιο του 2023.
ΚΟΝΙΤΣΑ - ODYDOZE & ΝΕΓΡΟΣ ΤΟΥ ΜOΡΙΑ
Trap-μπέτικο από την Κόνιτσα.Τι συμβαίνει όταν η τραπ και η χιπ χοπ συναντούν το ρεμπέτικο; Ο Odydoze και ο Νέγρος του Μοριά συνάντησαν τον ερευνητή Christopher King.
ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΟΙΚΙΑ ΚΑΒΑΦΗ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Αποκατάσταση της Οικίας Καβάφη με σκοπό να την κάνει πόλο έλξης επισκεπτών από όλο τον κόσμο.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Φθινόπωρο 2022
Η πόλη του Καβάφη είναι πάντοτε προορισμός για το Ίδρυμα Ωνάση. Το ευρωπαϊκό δίκτυο «Αλεξάνδρεια: (επαν)ενεργοποιώντας τα κοινά αστικά φαντασιακά» φέρνει στην επιφάνεια τα θέματα που προκύπτουν στον πολιτισμό, μέσα από το συμβολικό και ιστορικό
πρίσμα της αιγυπτιακής αυτής πόλης και των επιρροών της στη Μεσόγειο
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, CAVAFY FESTIVAL 2023
Στην επέτειο των 160 ετών από τη γέννηση και των 90 ετών από τον θάνατο του Κ. Π. Καβάφη, το Ίδρυμα Ωνάση στη Νέα Υόρκη θα παρουσιάσει ένα δεκαήμερο φεστιβάλ τον Μάιο του 2023 σε διάφορους χώρους της πόλης.
ΑΤΛΑΝΤΑ, ΗΠΑ
ODYDOZE
Ο Odydoze στην Ατλάντα, την πόλη της τραπ. Το ταξίδι του ως Onassis Resident θα παρουσιαστεί σε ντοκιμαντέρ από το Ίδρυμα Ωνάση, καταγράφοντας τη δημιουργική διαδικασία μεταξύ μουσικού παραγωγού και ράπερ.
OLYMPIC TOWER, ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
ΟΝΧ STUDIO 2023
Το μέλλον είναι εδώ, είμαστε metaversed. Στην τρίτη χρονιά λειτουργίας του, το ΟΝΧ Studio, ο επιταχυντής του Ιδρύματος Ωνάση και του New Museum της Νέας Υόρκης για τις ψηφιακές τεχνολογίες και την καλλιτεχνική δημιουργία, καλωσορίζει μια νέα γενιά καλλιτεχνών και παραγωγών από όλο τον κόσμο στα όρια ανάμεσα στην εικονική και την υλική πραγματικότητα.
OLYMPIC TOWER, ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ
UNFOLDING THE UNIVERSE: FIRST LIGHT
06 - 24.10.2022
Το σύμπαν ξεδιπλώνεται στα μάτια μας και στο ONX Studio στη Νέα Υόρκη σε μια VR έκθεση με γλυπτά και εγκαταστάσεις εμπνευσμένα από τις απόκοσμες διαστημικές εικόνες του διαστημικού τηλεσκοπίου James Webb της NASA.
ΕΥΡΩΠΗ
ULYSSES: ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΟΔΥΣΣΕΙΑ
ΦΘΙΝΩΠΟΡΟ 2022
Με έμπνευση από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Τζέημς Τζόυς, το πρότζεκτ “ULYSSES” ξεκινάει τον Σεπτέμβριο από την Αθήνα για να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε το μέλλον. Μια σύγχρονη Οδύσσεια σε 18 διαφορετικές πόλεις της Ευρώπης.
ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ
Πάνω από 80 παραγωγές και συμπαραγωγές της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση έχουν αποθεωθεί σε εκατοντάδες παραστάσεις, τις οποίες φιλοξένησαν πολιτιστικοί χώροι σε όλο τον κόσμο
ΑΚΟΥΜΕ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ
MOVEMENT RADIO
Συντονιστείτε στο www.movement.radio.
ONASSIS CHANNEL
Συντονιστείτε στο Onassis Channel
ONASSIS CINEMA
ONASSIS DOCUMENTARIES
Με τη Σοφία, μια ταινία της Βάνιας Τέρνερ και της Μαρίας Σιδηροπούλου
Μοmmies, μια ταινία της Ελβίρας Κρίθαρη και της Μαρίας Σιδηροπούλου
Παρακολουθείστε το Society Uncensored
ONASSIS FILM AWARDS
ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΔΡΑΜΑΣ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ & ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ONASSIS AiR (ARTISTS-IN-RESIDENCE)
Μάθετε περισσότερα στο Onassis AiR
ONASSIS PUBLICATIONS
Μάθετε περισσότερα στο onassis.org/publications
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΤΕΧΝΗ – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
S+T+ARTS Regional Center: Repairing the Present
ΧΟΡΟΣ – ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Europe Beyond Access
ΤΕΧΝΕΣ – ΝΕΑ ΜΕΣΑ
European Media Art Platform / EMAP
ΧΟΡΟΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Grand Luxe
ΜΟΥΣΙΚΗ
Sounds Now
ΜΟΥΣΙΚΗ – ΗΧΗΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Transmissions
ΜΟΥΣΙΚΗ – ΠΑΙΔΙΑ
Big Bang
ΧΟΡΟΣ – ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
Dance On, Pass On, Dream On
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ – ΗΧΗΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ – ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ
Αλεξάνδρεια: (Eπαν)ενεργοποιώντας τα κοινά αστικά φαντασιακά
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ – ΗΧΗΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ – ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ
ULYSSES: A European Odyssey