Οκτώ νέες ταινίες για το Σαββατοκύριακο -Εντυπωσιακός Φασμπέντερ και «Νονός» σε επανέκδοση - iefimerida.gr

Οκτώ νέες ταινίες για το Σαββατοκύριακο -Εντυπωσιακός Φασμπέντερ και «Νονός» σε επανέκδοση

Μάικλ Φασμπέντερ σε παγκακι
Μάικλ Φασμπέντερ στο «The Killer»

Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες για το τριήμερο ο Ντέιβιντ Φίντσερ δίνει το όπλο στον Μάικλ Φασμπέντερ.

Ο Νάνι Μορέτι επιστρέφει με μια από τις πιο συγκινητικές ταινίες της φιλμογραφίας του, ενώ ο Πέιμαν Μαάντι πρωταγωνιστεί σε ένα κοινωνικό δράμα, που είναι η επίσημη υποβολή της Σουηδίας για τα Όσκαρ.

Κινηματογραφικές πρεμιέρες του τριημέρου

The Killer
Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Φίντσερ
Παίζουν: Μάικλ Φασμπέντερ, Τίλντα Σουίντον, Τσαρλς Παρνέλ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες και μετά από μία παραλίγο επιτυχημένη απόπειρα δολοφονίας του, ένας εκτελεστής πολέμα τα αφεντικά του και τον εαυτό του σε ένα διεθνές ανθρωποκυνηγητό.
H πολυαναμενόμενη νέα ταινία του Ντέιβιντ Φίντσερ, που ενθουσίασε στο Φεστιβάλ της Βενετίας, με έναν εντυπωσιακό Μάικλ Φασμπέντερ στο κεντρικό ρόλο.

Μέσα στο συν δωμάτιο ξενοδοχείου στο Παρίσι, ένας δεινός εκτελεστής ετοιμάζεται να εκτελέσει το τελευταίο του συμβόλαιο, μένοντας όπως ο ίδιος λέει, προσηλωμένος στα σχέδιά του. Όταν η αποστολή του σαποτυγχάνει και διαπιστώσει πως οι συνεργάτες του έχουν μπει στο στόχαστρο, αποφασίζει να ανακαλύψει ποιος βρίσκεται πίσω από αυτή τη σκοτεινή υπόθεση.
Βασισμένος στο ομώνυμο γαλλικό graphic novel των Ματζ και Λικ Ζακαμόν, που ήθελε να μεταφέρει στο σινεμά από το μακρινό 2007, ο Φίντσερ χάρη στο Netflix, με το οποίο συνεργάζεται στενά τα τελευταία χρόνια, κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Έτσι, με τη συνεργασία στο σενάριο του Άντριου Κέβιν Γουόκερ («Se7en»), παίρνει μία κλασική ιστορία εκδίκησης και τη μετατρέπει σε μία πραγματεία πάνω στις αντιφάσεις της ανθρώπινης φύσης, αλλά και ολόκληρου του κόσμου .

Ο εσωτερικός μονόλογος του κεντρικού ήρωα, που διατρέχει την ταινία, αποτυπώνει το χάσμα ανάμεσα στη σκέψη και τη δράση, αλλά και τις συγκρούσεις ανθρώπου, που μέσα από την απομόνωση και την αναμονή, φτάνει στην τρέλα, ακόμα και στην αποδοχή του θανάτου ως μοναδική επιτυχία.
Κι αν ο Φίντσερ αναφέρει ως πηγή έμπνευσης του την ταινία του Ζαν-Πιέρ Μελβίλ, «Ο Δολοφόνος με το Αγγελικό Πρόσωπο», οι επιρροές του από τον Χίτσκοκ είναι εμφανείς ,και παρόλο που δεν κάνει τη μεγάλη ανατροπή, όπως σε προηγούμενες δουλειές του, ουσιαστικά ανανεώνει τους κανόνες του είδους, αποφεύγοντας τους εντυπωσιασμούς, με τον Φασμπέντερ να δίνει μία εσωτερική ερμηνεία… που κάνει μεγάλο θόρυβο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα Καινούριο Αύριο (Il Sol dell'Avvenire/ A Brighter Tomorrow)
Σκηνοθεσία: Νάνι Μορέτι
Παίζουν: Νάνι Μορέτι, Μαργκερίτα Μπάι, Σίβλιο Ορλάντο, Ματιέ Αμαλρίκ

Περίληψη: Τα προσωπικά και καλλιτεχνικά αδιέξοδα ενός σκηνοθέτη, που ετοιμάζεται να αρχίσει γυρίσματα μιας πολιτικής ταινίας.
Ο βετεράνος Νάνι Μορέτι («Αγαπημένο μου Ημερολόγιο») σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί σε μια συγκινητική επιστολή αγάπης στη ζωή και στο σινεμά.

Ο Τζιοβάνι, ένας διάσημος Ιταλός σκηνοθέτης, πρόκειται να ξεκινήσει τα γυρίσματα της νέας, ταινίας, που βασίζεται σε μια πραγματική ιστορία του 1956, όταν ένα τσίρκο από την κομμουνιστική Ουγγαρία έφτασε στη Ρώμη. Και ενώ οι Ιταλοί σύντροφοί το υποδέχονται περιχαρείς , τελικά μαθαίνουν τελικά για μία επανάσταση, η οποία θα καταπνίγει από τους Σοβιετικούς. Παράλληλα, ο γάμος του Τζιοβάνι περνάει σοβαρή κρίση, ο συμπαραγωγός του είναι στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, η ταινία κινδυνεύει να ακυρωθεί, ενώ η ταχέως μεταβαλλόμενη κινηματογραφική βιομηχανία δεν του επιτρέπει να υπηρετήσει το σινεμά, όπως ξέρει και θέλει εκείνος. Τελικά, θα πρέπει να ξανασκεφτεί τον τρόπο που πρέπει πλέον να κάνει κινηματογράφο, αν θέλει να οδηγήσει τον μικρόκοσμο γύρω του σε ένα καινούργιο αύριο γεμάτο χαμόγελα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Μορέτι, με αφορμή την ιστορία του Τζιοβάνι , που θέλει να κάνει μία πολιτική ταινία σε αντίθεση με την πρωταγωνίστρια του, η οποία θεωρεί πως γυρίζουν μία καθαρά ερωτική δραματική, αναστοχάζεται πάνω στην έννοια της ευρωπαϊκής Αριστεράς, αλλά κυρίως υμνεί τη μαγεία του κινηματογράφο. Αυτοσαρκαστικός και βιτριολικός τόσο για τον καλλιτέχνη, που δεν μπορεί να διαχειριστεί προσωπικά και δημιουργικά αδιέξοδα, όσο και για τη βιομηχανία του σινεμά που έχει αλλάξει τους όρους του παιχνιδιού, τελικά υμνεί τη δύναμη της μεγάλης οθόνης, που γεννάει και τρέφει όνειρα σ’ έναν κόσμο, όπου η κρίση πλέον είναι η πιο συνηθισμένη λέξη.

Με την ανθρωπιστική του προσέγγιση, το καλαίσθητο χιούμορ του και την ποιητική του αισιοδοξία, ο Ιταλός auter, παραμένοντας αμετανόητα vintage, ενώνει την Ιδεολογία με το συναίσθημα σε ένα πολύχρωμο σινεφιλικό λούνα παρκ, που αποθεώνει την ικανότητα του ανθρώπου να συνεχίζει, ακόμη και κάτω από τις πλέον αντίξοες συνθήκες.

Αντίπαλος (Motståndaren /Opponent)
Σκηνοθεσία: Μιλάντ Αλαμί
Παίζουν: Πέιμαν Μαάντι, Μαράλ Ναζίρι, Μπιορν Έλγκερντ, Άρνταλαν Ισμάλι

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Η δοκιμασία ενός άντρα, που δραπετεύει από το Ιράν, για να διεκδικήσει την ελευθερία και την ταυτότητά του.
Η επίσημη υποβολή της Σουηδίας για το Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας, με τον εξαιρετικό Πέιμαν Μαάντι.
Ένας πάλαι ποτέ πρωταθλητής της ελληνορωμαϊκής πάλης δραπετεύει με την οικογένειά του από το Ιράν για να αποφύγει τις συνέπειες μιας επώδυνης φήμης εις βάρους του. Ζώντας πλέον καθημερινά με την αγωνία της απέλασης, σε ένα ξενοδοχείο που φιλοξενεί πρόσφυγες στον παγωμένο σουηδικό Βορρά, ο ήρωας αποφασίζει να ξαναγυρίσει επαγγελματικά στην παλαίστρα. Εκεί όμως τον περιμένει το παρελθόν και μια σκοτεινή πλευρά του, την οποία προσπάθησε να απωθήσει.

Ο γεννημένος στο Ιράν, αλλά μόνιμος κάτοικος πλέον της Δανίας Μιλάντ Αλαμί, εξετάζει το μεταναστευτικό ζήτημα, αλλά τη θέση της Ευρώπης, ρίχνοντας φως τόσο στους θεσμούς που αδιαφορούν ουσιαστικά για την τύχη των προσφύγων, όσο και στο υπαρξιακό δράμα ενός ήρωα, που παλεύει μετους δικούς του δαίμονες. Η προσωπική αδυναμία συναντάει την αδιαλλαξία ενός συστήματος, που αντιμετωπίζει τους ανθρώπους τους αριθμούς σε αυτό το ψυχολογικό θρίλερ, που αν και καταλήγει σε έναν μάλλον αμήχανο φινάλε, έχει ως βασικό ατού τον Πέιμαν Μοάντι, που γνωρίσαμε από το «Ένας Χωρισμός» του Ασγκάρ Φαραντί, να παραδίδει μία ερμηνεία έντονης εσωτερικότητας, αλλά και σωματικότητας, αποδίδοντας συναρπαστικά μία πορεία καταστροφικής αυτογνωσίας.

Πορεία Προς Τη Ρώμη (Marcia su Roma/Τhe March on Rome)
Σκηνοθεσία: Μαρκ Κάζινς
Αφήγηση: Άλμα Ρορβάχερ, Μαρκ Κάζινς

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: 101 χρόνια μετά την ιστορική πορεία του Μπενίτο Μουσολίνι από τη Νάπολη προς τη Ρώμη το 1922, ο Μαρκ Κάζινς παραδίδει «ένα μάθημα Ιστορίας».
Ο κορυφαίος ντοκιμαντερίστας Μαρκ Κάζινς («The Eyes of Orson Welles», «I Am Belfast») χρονογραφεί την άνοδο του ιταλικού φασισμού.

Το 1922 ο Μπενίτο Μουσολίνι, ο ιδρυτής και αρχηγός του Φασιστικού Κόμματος της Ιταλίας, ξεκινά μια θριαμβευτική πορεία από τη Νάπολη προς τη Ρώμη, για να καταλάβει –και τυπικά- την εξουσία. Ο τότε βασιλιάς της Ιταλίας Βιτόριο Εμανουέλε, υποκύπτοντας στη δύναμη των μελανοχιτώνων, «απολύει» τον εν ενεργεία Πρωθυπουργό, τον Λουίτζι Φάκτα, και δίνει τα κλειδιά του ιταλικού κράτους στον κυριότερο σύμμαχο του Αδόλφου Χίτλερ, με τον οποίο θα αιματοκυλήσουν λίγα χρόνια αργότερα την Ευρώπη και τον κόσμο.
Ο ρηξικέλευθος Ιρλανδοσκοτσέζος σκηνοθέτης («Η Οδύσσεια του Κινηματογράφου») υπογράφει ένα ντοκιμαντέρ, που δεν περιορίζεται μόνο στην ιστορική μελέτη της άνοδου του φασισμού, αλλά εξετάζει το φαινόμενο των ακραίων ιδεολογιών, καθώς και στο πώς συμβάλλουν τα ΜΜΕ( τηλεόραση και κινηματογράφος) στην εξάπλωσή τους- άλλωστε ο Ντούτσε ήταν ο ιδρυτής της Τσινετσιτά.

Μάλιστα, δεν διστάζει να παραλληλίσει την κατάσταση του χθες με το σήμερα, σχολιάζοντας τη γιγάντωση ακροδεξιών φαινομένων. Με πλούσιο και σπανιότατο αρχειακό υλικό, που καθόλου ή ελάχιστα έχει προβληθεί στο παρελθόν, με γυρίσματα στη σύγχρονη Ιταλία, με σκηνές από κλασικές ιταλικές ταινίες, και την αφήγηση της σπουδαίας Ιταλίδας ηθοποιού Άλμπα Ρορβάχερ, ο Καζίνς παραδίδει ένα απολαυστικό και ταυτόχρονα ανατριχιαστικά επίκαιρο οπτικό πολιτικό δοκίμιο, που έρχεται να μας υπενθυμίσει την Ιστορία για να μιλήσει για όσα μας αφορούν, ή θα έπρεπε να μας αφορούν.

Arcadia 1900, Champagne d'Orient
Σκηνοθεσία: Κώστας Σπυρόπουλος
Παίζουν: Γιώργος Μιχαλακόπουλος, Ισίδωρος Σταμούλης, Σοφία Σεϊρλή, Οδυσσέας Σταμούλης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Περίληψη: Η άνοδος, ο θρίαμβος και η πτώση της οικογενειακής Οινοποιίας Αδελφών Παπανικολάου από την Αρκαδία, που ήθελαν να μετατρέψουν το οροπέδιο της Τρίπολης σε μια Καμπανία της Ανατολής.
Μια ιστορία για το κρασί και την απληστία από τον Κώστα Σπυρόπουλο.
Οινοποιία Αδερφών Παπανικολάου: Ο πατέρας αφέντης, ο οραματιστής γιος Βασίλης, ο τυχοδιώκτης αδελφός Νίκος και η μάνα-Κέρβερος: παράγοντας αφρώδη οίνο από την Αρκαδία από το 1885, ονειρεύονται μια Καμπανία της Ανατολής. Το όραμά τους δεν ήταν μια υπερφίαλη επιδίωξη, καθώς βασιζόταν στην απόλυτη ταύτιση - ομοιότητα της επαρχίας Καμπανία της Γαλλίας με το οροπέδιο της Μαντινείας σε ό,τι αφορά στη σύσταση του εδάφους, στο μικρο-κλίμα, το υψόμετρο και ιδίως στην καλλιέργεια της αρωματικής ποικιλίας φιλέρι. Όμως οι συγκρούσεις χαρακτήρων, αλλά και οι αντίπαλοι που καραδοκούν, θα τους οδηγήσουν σ’ ένα τραγικό τέλος.
Έχοντας στη διάθεσή του σπάνιο αρχειακό υλικό, γυρισμένο στην Ελλάδα από το 1916 έως το 1927, από Μαγυάρους, Γάλλους και Έλληνες οπερατέρ, το οποίο προβάλλεται για πρώτη φορά στη χώρα μας, ο Σπυρόπουλος επιχειρεί μια μείξη τεκμηρίωσης και μυθοπλασίας. Ξεκινώντας από το φύλλο μιας εφημερίδας, μάς μεταφέρει στην ατμόσφαιρα της εποχής, φέρνοντας στο φως μια άγνωστη συναρπαστική ιστορία.

Πέντε Νύχτες στου Φρέντι (Five Nights at Freddy's)
Σκηνοθεσία: Έμα Τάμι
Παίζουν: Τζος Χάτσερσον, Ελίζαμπεθ Λέιλ, Κατ Κόννερ Στέρλινγκ, Πάιπερ Ρούμπιο, Μαίρη Στιούαρτ Μάστερσον, Μάθιου Λίλαρντ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Το επιτυχημένο και ανατριχιαστικό παιχνίδι τρόμου μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη.
Ταινία τρόμου βασισμένη στο ομότιτλο video game.
Ένας ταλαιπωρημένος νυχτοφύλακας πιάνει δουλειά στην πιτσαρία Φρέντι Φάζμπεαρ. Ενώ περιμένει η βάρδιά του να έχει μια ήσυχη έως και βαρετή εξέλιξη, σύντομα συνειδητοποιεί πως αυτή η πιτσαρία κρύβει βίαιες εκπλήξεις.
Τις επικές φιγούρες animatronic υπογράφει το Creature Shop, η εταιρεία ειδικών/οπτικών εφέ του Τζιμ Χένσον, την παραγωγή αναλαμβάνουν οι Τζέισον Μπλαμ και Σκοτ Κόθον, ενώ διευθυντές παραγωγής είναι οι Μπεατρίζ Σεκέιρα, Ράσελ Μπίντερ, Μαρκ Μόστμαν και Κρίστοφερ Χ. Γουόρνερ.

Άκου Ποιος Μιλάει
Σκηνοθεσία: Θοδωρής Νιάρχος
Παίζουν: Μελέτης Ηλίας, Ξανθή Γεωργίου, Γιάννης Τσιμιτσέλης, Χρύσα Κατσαρίνη, Δημήτρης Μακαλιάς, Λάμπρος Φισφής, Ηλίας Βαλάσης, Λευτέρης Μητσόπουλος, Παρθένα Χοροζίδου, Τρύφωνας Σαμαράς, Νίκος Απέργης, Σάκης Νταντούλας, Στέργιος Αντούλας και η Αποστολία Ζώη

Περίληψη: Ένας life coach προσπαθεί να βρει τον χαμένο του εαυτό.
Ελληνική δραμεντί από τον Θοδωρή Νιάρχο.
Ο Φώτης, ένας life coach, ακούει καθημερινά υπομονετικά τα προβλήματα των πελατών του. Πλέον όμως οι συνεδρίες τον κουράζουν βαθιά ,αφού και ο ίδιος βρίσκεται σε συναισθηματικό αδιέξοδο. Σε αυτή την κρίσιμη καμπή για τον εαυτό του και την καριέρα του, θα αναλάβει δράση μία γνώριμη σε αυτόν φωνή, που ακούγεται μόνο μέσα στο μυαλό του. Είναι η φωνή της συνείδησής του, που προσπαθεί να τον κάνει να ζήσει τη ζωή του. Θα καταφέρει ο Φώτης να βρει ξανά τον… Φώτη και τον έρωτα, πριν χαθούν όλα;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μπάντι ο Ροκ Σταρ 3 (Rock Dog 3)
Σκηνοθεσία: Άντονι Μπελ
Με τις φωνές των (στα ελληνικά): Πάνου Αποστολόπουλου, Σοφίας Καψαμπέλη, Θοδωρή Σμέρου, Ιωάννας Δαρμή, Βάσιας Ζαχαροπούλου, Ζωής Κατσάτου κ.α

Περίληψη: Ο τετράποδος ήρωας κινουμένων σχεδίων σε νέες μουσικές περιπέτειες.
Τρίτη περιπέτεια για τον σούπερ σταρ Μπάντ.
Μετά από την παγκόσμια περιοδεία του, ο Μπάντι παίρνει λίγο χρόνο και επιστρέφει στο χωριό του. Όταν μαθαίνει ότι η μπάντα κοριτσιών K-9 δεν ξέρει ποιος είναι ο Άνγκους Σκάτεργουντ, αποφασίζει να λάβει μέρος στο μουσικό διαγωνιστικό σόου «Battle the Beat» για να εμπνεύσει μια νέα γενιά ροκ σταρ. Αλλά ο Μπάντι διαχειρίζεται περισσότερα από όσα μπορεί , όταν ασχολείται με το τηλεοπτικό σόου, καθώς παραμελεί τους στόχους του και μετατρέπεται εν μια νυκτί σε τηλεπερσόνα.

Κινηματογραφικές πρεμιέρες και επαναπροβολή:

Ο νονός (The Godfather)
Σκηνοθεσία: Φράνσις Φορντ Κόπολα
Παίζουν: Μάρλον Μπράντο, Ρόμπερτ Ντιβάλ, Αλ Πατσίνο, Τζέιμς Κάαν, Ντάιαν Κίτον, Τάλια Σάιρ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ο Βίτο Κορλεόνε είναι ο γηραιός και σεβάσμιος αρχηγός μιας μαφιόζικης οικογένειας στη μεταπολεμική Νέα Υόρκη. Οι καιροί έχουν όμως αλλάξει και όταν ένας βρόμικος πόλεμος μεταξύ των οικογενειών ξεσπά, ο μικρός γιος του, Μάικλ, αναγκάζεται να αναλάβει δυναμικά τα ηνία.
Επετειακή επανέκδοση μιας από τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών.
1945, Νέα Υόρκη. Ο Δον Βίτο Κορλεόνε, αρχηγός της ομώνυμης οικογένειας μαφιόζων, παντρεύει την κόρη του Κόνι. Όπως θέλει η παράδοση σύμφωνα με την οποία «Κανένας Σικελός δεν μπορεί να αρνηθεί ένα αίτημα την ημέρα του γάμου της κόρης του», ο Δον Βίτο δέχεται αιτήματα για χάρες. Ταυτόχρονα, αναζητάει τον διάδοχο του. Μία σειρά όμως από βίαια γεγονότα θα οδηγήσουν σε πόλεμο μεταξύ των οικογενειών, έως ότου βρεθεί ο κληρονόμος αυτής της πολυπόθητης θέσης.

Βασισμένος στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Μάριο Πούζο, ο Φράνσις Φορντ Κόπολα υπογράφει μια αριστουργηματική παραβολή για το έγκλημα, την τιμωρία, το σκοτάδι της ανθρώπινης φύσης και το τίμημα του αμερικανικού ονείρου.

Η ταινία απέσπασε 11 υποψηφιότητες για Όσκαρ και κατά την 45η τελετή των βραβείων (27η Μαρτίου 1973), κέρδισε 3, μεταξύ των οποίων, Καλύτερης Ταινίας, Α' Ανδρικού Ρόλου (Μάρλον Μπράντο) και Καλύτερου Προσαρμοσμένου Σεναρίου (Φράνσις Φορντ Κόπολα & Μάριο Πούζο).
Μετά από την επιτυχία που είχε η πρώτη ταινία, ακολούθησαν άλλες δύο. Το δεύτερο μέρος («Ο Νονός ΙΙ») βγήκε το 1974 και είχε δύο παράλληλες ιστορίες. Η πρώτη ακολουθεί τον Μάικλ Κορλεόνε, ο οποίος έχει χτίσει μια «αυτοκρατορία» και η δεύτερη τον Δον Κορλεόνε μικρό, όταν έφτασε μετανάστης στην Αμερική. έως και την άνοδο του, ρόλο που ενσάρκωσε καταπληκτικά ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο , ο οποίος και κέρδισε το Όσκαρ δεύτερου αντρικού ρόλου.
Το τρίτο μέρος («Ο Νονός III») βγήκε το 199. Σε αυτό, ο Μάικλ,αρκετά μεγαλύτερος, ψάχνει να βρει έναν διάδοχο, ενώ προσπαθεί να βγάλει την οικογένειά του από την παρανομία.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ