Μία πληροφορία άγνωστη στους περισσότερους: Η ιδέα του «Ρόκι» γεννήθηκε αρχικά από τον Σιλβέστερ Σταλόνε στον καμβά».
«Και καθώς πρόκειται για έναν άκρως σκληραγωγημένο ήρωα, ο Σταλόνε δεν χρησιμοποίησε πινέλο, αλλά… κατσαβίδι, χαράσσοντας έτσι την πρώτη εικόνα του διάσημου ήρωα. Μέσα σε μόλις τρεισήμισι μέρες, ο Σιλβέστερ Σταλόνε έγραψε ένα σενάριο 90 σελίδων για τον φτωχό ιταλοαμερικανό πυγμάχο Ρόκι Μπαλμπόα, που κατάφερε να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής βαρέων βαρών. Η ταινία κυκλοφόρησε το 1976 και, αν και μικρού προϋπολογισμού, εκτόξευσε τον Σταλόνε με τον ρόλο του Ρόκι κατευθείαν στην κορυφή του Χόλιγουντ.
Οπως αναφέρει η DW την επιτυχία του «Ρόκι» ακολούθησε σύντομα μια άλλη ταινία για έναν άνθρωπο που είχε επίσης αρκετές δυσκολίες στη ζωή του: Ο «Ράμπο» (1982) αφηγείται την ιστορία ενός βετεράνου στον πόλεμο του Βιετνάμ, ο οποίος δεν μπορεί να βρει τον δρόμο της επιστροφής στην κανονική ζωή εξαιτίας του μετατραυματικού στρες.
Και φυσικά, όπως και για τον Ρόκι Μπαλμπόα έτσι και για τον Τζον Ράμπο τα σίκουελ στη μεγάλη οθόνη ήταν πολλά. Έτσι η φήμη του Σταλόνε ως μυώδους σταρ του Χόλιγουντ επισφραγίστηκε - και πολύ σύντομα επισκίασε το αρχικό πάθος του ηθοποιού: τη ζωγραφική. Σήμερα εκτίθενται έργα του στο Μουσείο Οστχάους στη γερμανική πόλη Χάγκεν έως 20 Φεβρουαρίου 2022. Δείτε μία άποψη των έργων του Σταλόνε
Ο Σταλόνε υπέγραφε ως Μάικ
Ο Νεοϋορκέζος ανακάλυψε την αγάπη του για τη ζωγραφική σε νεαρή ηλικία, υπογράφοντας τα έργα του ως «Μάικ Σταλόνε». Η ζωγραφική παρέμεινε ωστόσο αναπόσπαστο μέρος της δημιουργικής δουλειάς του ηθοποιού, παράλληλα με την καριέρα του στο Χόλιγουντ.
«Νομίζω ότι είμαι πολύ καλύτερος ζωγράφος από ό,τι ηθοποιός», δήλωσε τον περασμένο Αύγουστο. Η ζωγραφική άλλωστε είναι πιο προσωπική και μπορεί να αφήσει τον εαυτό του να παρασυρθεί από τους χαρακτήρες των ρόλων που υποδύεται. «Στην υποκριτική δεν μπορείς να μιλάς όσο θέλεις», πρόσθεσε, ομολογώντας πως θα προτιμούσε μία ζωή ως ζωγράφος από ό,τι ως ηθοποιός.
Μέχρι τη δεκαετία του 1980, τα έργα του Σταλόνε ήταν σκοτεινά και εκφραστικά, καθώς προσπαθούσε έτσι να επεξεργαστεί στον καμβά τον θάνατο του προηγούμενου μάνατζέρ του. Στη συνέχεια ξεκίνησε να ζωγραφίζει με έντονα χρώματα, ενώ κατά τη δεκαετία 1990, ο ενθουσιώδης καλλιτέχνης βυθίστηκε στον κόσμο της σύγχρονης τέχνης και μελέτησε καλλιτέχνες όπως ο Πάμπλο Πικάσο και ο Γκέρχαρντ Ρίχτερ. Εμπνευσμένος από τα αφηρημένα έργα του Μαρκ Ρόθκο, ανέπτυξε το δικό του στυλ και δημιούργησε πολυάριθμα εξπρεσιονιστικά έργα, συμπεριλαμβανομένων και πολλών αυτοπροσωπογραφιών. «Η ζωγραφική είναι ο πιο άμεσος και αγνός καθρέφτης του υποσυνείδητου. Όταν κάτι υπάρχει μέσα σου και έχεις μπροστά σου τον καμβά, είναι δύσκολο να το αγνοήσεις» είχε πει κάποτε.
Η συλλογή των έργων έχει εκτεθεί στο παρελθόν και στο Κρατικό Μουσείο της Αγίας Πετρούπολης (2013), καθώς και στο Μουσείο Σύγχρονης και Μοντέρνας Τέχνης στη Νίκαια (2015). Μεταξύ αυτών είναι ο πίνακας του Ρόκυ Μπαλμπόα, με την ονομασία "Finding Rocky" («Ανακαλύπτοντας τον Ρόκι») από το 1975.
Την έκθεση "Σιλβέστερ Σταλόνε – Μία αναδρομή στο έργο του με αφορμή τα 75α γενέθλιά του (τα οποία γιόρτασε στις 6 Ιουλίου) με έργα του από τα τέλη της δεκαετίας του 1960 μπορεί να επισκεφτεί κανείς στο Μουσείο Οστχάους στη γερμανική πόλη Χάγκεν μέχρι τις 20 Φεβρουαρίου 2022.