Ένας οδηγός από το Monocle για τη «μεγαλύτερη μικρή χώρα στον κόσμο» -Ξεφυλλίσαμε την έκδοση για την Ελλάδα - iefimerida.gr

Ένας οδηγός από το Monocle για τη «μεγαλύτερη μικρή χώρα στον κόσμο» -Ξεφυλλίσαμε την έκδοση για την Ελλάδα

Μonocle για Ελλάδα
Η έκδοση του Monocle για την Ελλάδα σε συνεργασία με Υπουργείο Τουρισμού και ΕΟΤ / Φωτό: iefimerida

Στις αρχές Ιανουαρίου η ειδική έκδοση «The Monocle Handbook: Greece» θα κυκλοφορήσει ανά τον κόσμο, αποτέλεσμα συνεργασίας του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ με τον όμιλο Monocle. Βρεθήκαμε στην παρουσίαση του coffee-table βιβλίου.

«Υπάρχει κάτι για το οποίο καλό είναι να είστε προετοιμασμένοι όταν επισκεφθείτε την Ελλάδα: θα σας ξελογιάσει». Αυτή είναι η πρώτη φράση που αναγράφεται για την χώρα μας, στον οδηγό/coffee table book που εξέδωσε ο όμιλος Monocle. Όμιλος που δημιουργήθηκε έχοντας στην καρδιά του το περιοδικό Monocle που για πρώτη φορά εκδόθηκε το 2007.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατόρθωσε ακαριαία να γίνει αυτό που με κλισέ -αλλά κυριολεκτικό- τρόπο αποκαλούμε «βίβλο» της ευζωίας, του αστικού πολιτισμού, των ταξιδιών, του design, της γαστρονομίας. Το πέτυχε κυρίως χάρη στον χαρισματικό όσο και ιδιοσυγκρασιακό δημιουργό του Tyler Brûlé. Δαιμόνιος εκδότης αλλά κυρίως επιχειρηματίας, γρήγορα δημιούργησε έναν όμιλο που περιλαμβάνει ειδικές εκδόσεις, διοργάνωση συνεδρίων, διαφημιστική εταιρεία, σχεδιασμό στρατηγικής επικοινωνίας. Ότι έχει σχέση με την εικόνα, το μήνυμα, το rebranding.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H νέα σειρά «Τhe Monocle Handbooks» περιλαμβάνει ως τώρα οδηγούς για τη Γαλλία, την Πορτογαλία, την Ισπανία, και ακολουθούν η Ελλάδα και η Ιταλία. H ελληνική έκδοση, των 250 σελίδων, κυκλοφορεί σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, με την Όλγα Κεφαλογιάννη να σημειώνει ότι «με όχημα τις έντυπες εκδόσεις, τα ψηφιακά ενημερωτικά δελτία και τις εκδηλώσεις του Monocle, θα αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας σε ένα απαιτητικό, παγκόσμιο κοινό, όχι μόνο στις βασικές αλλά και στις αναδυόμενες αγορές».

Η Ελλάδα ήταν πάντα στο ραντάρ του Monocle, ακόμα και τις δύσκολες εποχές της κακής δημοσιότητας, της κρίσης, των διαδηλώσεων, της οικονομικής καταρράκωσης. «Από την πρώτη μέρα έκδοσης του Monocle η Ελλάδα ήταν σημαντική για εμάς, πάντα γράφαμε για αυτήν και παρακολουθούσαμε την αλλαγή της», επισήμανε ο αρχισυντάκτης του περιοδικού Andrew Τuck μιλώντας στην εκδήλωση παρουσίασης της έκδοσης στο Athénée (όσοι αναζητούσαν τον Τάιλερ απογοητεύτηκαν).

Το δίκτυο των ανταποκριτών του Monocle παρακολουθούσε όχι τόσο τις πολιτικές εξελίξεις, όσο τις επιχειρηματικές προσπάθειες στον ευρύτερο χώρο του αστικού πολιτισμού και τις χειρονομίες τέχνης, πριν η Ελλάδα, η Αθήνα κυρίως, γίνει γίνουν σέξι για τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, ακόμα και μέσα στην κρίση. Πλήθος αφιερωμάτων, από πολυσέλιδα ως μονόστηλα έχουν γίνει, είναι η αλήθεια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Κυρίως παρακολουθούμε την αλλαγή των τελευταίων πέντε ετών, με την έκρηξη της επιχειρηματικότητας, τη δημιουργία επιχειρήσεων και εμπειριών που κάνουν πολλούς όχι μόνο να θέλουν να επισκεφθούν την Ελλάδα, αλλά και να εγκατασταθούν σε αυτήν», είπε ο Andrew Tuck.

Αυτό το «put down roots» αποτελεί μάλιστα ξεχωριστό κεφάλαιο της έκδοσης του Monocle, απευθυνόμενο σε όσους σκέφτονται σοβαρά να ζήσουν μόνιμα στη χώρα μας, χάρη και στις δυνατότητες που δίνει η ψηφιακή εποχή στην ελαστική επαγγελματική χωροταξία. Kαι όχι απαραίτητα στους Έλληνες, αλλά σε πολίτες από όλο τον κόσμο. Άλλωστε, όπως είπε ο Andrew Tuck, πολλοί Έλληνες που ζούσαν χρόνια στο Λονδίνο, μετά την πανδημία αποφάσισαν να επιστρέψουν στην χώρα μας.

«Το σοφιστικέ κοινό του Monocle, απαρτιζόμενο από ανθρώπους που λαμβάνουν αποφάσεις και θέτουν τις τάσεις, ευθυγραμμίζεται με το δημογραφικό κοινό που αποτελεί στόχο μας: άτομα που εκτιμούν την αυθεντικότητα, τις υψηλής ποιότητας εμπειρίες, επιδιώκοντας να βυθιστούν βαθιά στις εμπειρίες που προσφέρουν οι προορισμοί που επισκέπτονται» τόνισε η υπουργός Τουρισμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ξεφυλλίζοντας το «Τhe Monocle Handbook:Greece». Ο Γιώργος Παπατζανής, διευθυντής του γραφείου της υοπυργού Πολιτισμού και συνεργάτιδα του Monocle στην εκδήλωση παρουσίασης της συνεργασίας.
Ξεφυλλίζοντας το «Τhe Monocle Handbook:Greece». Ο Γιώργος Παπατζανής, διευθυντής του γραφείου της υοπυργού Πολιτισμού και συνεργάτιδα του Monocle στην εκδήλωση παρουσίασης της συνεργασίας.

Με το αρχαιολογικό πλούτο της Ελλάδας να αποτελεί ένα πασίγνωστο και αδιαπραγμάτευτο στοιχείο της ταυτότητάς μας, στόχος του υπουργείου Τουρισμού -όπως αποκαλύπτεται και μέσα από την συνεργασία με τον όμιλο Monocle- είναι να φωτήσει και την σύγχρονη δημιουργία.

«Θέλουμε να προωθήσουμε τη σύγχρονη πλευρά της Ελλάδας, την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά, την ακμάζουσα σκηνή τέχνης και το πλήθος προορισμών πέρα από όσους είναι ήδη γνωστοί και που καθιστούν την Ελλάδα προορισμό 365 μέρες τον χρόνο», πρόσθεσε η Όλγα Κεφαλογιάννη. «Το "The Monocle Handbook: Greece" θα είναι μια μαρτυρία του βάθους και της ποικιλίας των εμπειριών που προσφέρει η χώρα μας». Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, στην εκδήλωση ευχαρίστησε την κ. Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη για την καθοριστική συμβολή της στη συνεργασία αυτή.

H Mαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη και η Όλγα Κεφαλογιάννη
H Mαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη και η Όλγα Κεφαλογιάννη
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το coffee table βιβλίο που θα κυκλοφορήσει σε τουλάχιστον 20.000 αντίτυπα, παρουσιάζει πρόσωπα και χώρους από τον ευρύτερο χώρο της φιλοξενίας, της αρχιτεκτονικής, της τέχνης, της εστίασης, της μόδας, των δημιουργικών βιομηχανιών. Υπάρχουν επίσης διαδρομές, αλλά και ενότητες με τους λεγόμενους «ειδικούς» Έλληνες που μιλούν για τη δική τους Ελλάδα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ