Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες της εβδομάδας η διαχρονική Μπρίτζετ Τζόουνς επιστρέφει με νέες περιπέτειες.
Οι κινηματογραφικές πρεμιέρες της Πέμπτης 13 Φεβρουαρίου
Στους κινηματογράφους ο Κάπτεν Αμέρικα επανέρχεται με ένα reboot διά χειρός Τζούλιους Όνα, η Φερνάντα Τόρες βάζει πλώρη για το Όσκαρ Α’ Γυνακείου Ρόλου με το συγκινητικό δράμα του Βάλτερ Σάλες, ενώ το ντοκιμαντέρ του Μιχάλη Ασθενίδη μάς ταξιδεύει στα «άγνωστα ελληνικά χρόνια» της Μαρίας Κάλλας.
Τρελή από Έρωτα – Μπρίτζετ Τζόουνς: (Η Επιστροφή Bridget Jones: Mad About the Boy)
Σκηνοθεσία: Μάικλ Μόρις
Παίζουν: Ρενέ Ζελβέγκερ, Τσιουετέλ Ετζιοφόρ, Λίο Γούντολ, Κόλιν Φερθ, Έμα Τόμσον, Χιου Γκραντ
Περίληψη: Η Μπρίτζετ είναι και πάλι μόνη, χήρα εδώ και τέσσερα χρόνια και μεγαλώνει τα παιδιά της με τη βοήθεια των πιστών της φίλων, ακόμα και του πρώην εραστή της, Ντάνιελ Κλίβερ. Όμως, έρχεται η στιγμή που αποφασίζει να ζήσει ξανά.
Η δύο φορές βραβευμένη με Όσκαρ Ρενέ Ζελβέγκερ επιστρέφει στον ρόλο που την καθιέρωσε.
Η Μπρίτζετ είναι και πάλι μόνη, χήρα εδώ και τέσσερα χρόνια, αφού ο Μαρκ σκοτώθηκε σε ανθρωπιστική αποστολή στο Σουδάν. Τώρα είναι η ανύπαντρη μητέρα του εννιάχρονου Μπίλι και της τετράχρονης Μέιμπελ και μεγαλώνει τα παιδιά της με τη βοήθεια των πιστών της φίλων, ακόμα και του πρώην εραστή της, Ντάνιελ Κλίβερ. Υποχωρώντας στις πιέσεις τους, της μητέρας και της γυναικολόγου της να ξαναβρεί τη χαρά της ζωής και τον έρωτα, η Μπρίτζετ επιστρέφει στη δουλειά και δοκιμάζει και τις εφαρμογές γνωριμιών, όπου σύντομα την προσεγγίζει ένας γοητευτικός και ενθουσιώδης νεότερος άνδρας. Έχοντας να ισορροπήσει δουλειά, σπίτι και προσωπική ζωή, η Μπρίτζετ αντιμετωπίζει την κριτική των υπόλοιπων μαμάδων στο σχολείο, ανησυχεί για τον Μπίλι που παλεύει με την απουσία του πατέρα του και μπλέκεται σε μία σειρά από αμήχανες αλληλεπιδράσεις με τον δάσκαλο θετικών επιστημών του γιου της.
Αυτή τη φόρα το πρόβλημα της Μπρίτζετ δεν είναι τα κιλά της, αλλά η απώλεια εν πρώτοις και το γεγονός ότι έχει μεγαλώσει πλέον. Έτσι, καλείται να πάρει μια σημαντική απόφαση: αν θα παραμείνει στο σπίτι της σε κατάθλιψη, ή θα πετάξει τις πιτζάμες της, θα χαθεί στο κόσμο των ψηφιακών ραντεβού, και θα εκπληρώσει τελικά την υπόσχεση που είχε δώσει στον πατέρα της ότι δεν θα επιβιώνει απλώς, αλλά θα ζει. Αφού λοιπόν τολμήσει να κάνει σχέση με ένα κατά πολύ νεότερό της άντρα, θα καταλάβει ότι μόνο το σεξ δεν είναι αρκετό και με το χαρακτηριστικό της χιούμορ, θα βάλει πλώρη για τον μεγάλο έρωτα, που καραδοκεί εκεί που δεν τον περιμένει
Χωρίς να εμβαθύνει ιδιαιτέρως στα ζητήματα που έχει να αντιμετωπίσει μια γυναίκα γύρω στα πενήντα με δυο παιδιά και ένα βαρύ πένθος, ο Μάικλ Μόρις ξεπερνάει ανώδυνα τις σκοτεινές πλευρές της ιστορίας του, επενδύει στο συναίσθημα, και κυρίως και στο ρομαντικό στοιχείο που πάντα θα αρέσει στο κοινό, και παραδίδει μια χαριτωμένη κομεντί, κατάλληλη για όσους είναι single την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Η Ρενέ Ζελβέγκερ επανέρχεται στον ρόλο που την καθιέρωσε, ίσως περισσότερο χαριτωμένη από όσο θα ταίριαζε στην Μπρίτζετ αυτής της περιόδου, αλλά πάντα με χιούμορ, βγάζοντας την γλώσσα στον ηλικιακό ρατσισμό, που λέει ότι οι γυναίκες μετά από μια ηλικία δεν μπορούν να αποτελούν το μήλον της έριδος, τουλάχιστον στη μεγάλη οθόνη.
Captain America: Θαυμαστός Καινούργιος Κόσμος (Captain America: Brave New World)
Σκηνοθεσία: Τζούλιους Όνα
Παίζουν: Άντονι ΜακΚι, Χάρισον Φορντ, Λιβ Τάιλερ, Τζιανκάρλο Εσπόζιτο
Περίληψη: Μετά από τη συνάντησή του με τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο των ΗΠΑ Θαντέους Ρος, ο Σαμ βρίσκεται στη μέση ενός διεθνούς επεισοδίου. Πρέπει να ανακαλύψει την αιτία πίσω από μια μοχθηρή παγκόσμια συνωμοσία, προτού ο πραγματικός εγκέφαλος κάνει ολόκληρο τον κόσμο να δει τα πάντα κόκκινα.
To reboot του εμβληματικού υπερ-ήρωα της Marvel, με τη σκηνοθετική υπογραφή του Τζούλιους Όνα.
Ο Σαμ Γουίλσον (aka Κάπτεν Αμέρικα), αφού κληρονόμησε την ασπίδα του Στιβ Ρότζερς, πρέπει να προσαρμοστεί στον νέο του ρόλο, ενώ παράλληλα η Αμερική περνάει σε μια νέα πολιτική εποχή με τον Θαντέους Ρος ως πρόεδρο. Ο Ρος, πρώην εχθρός των Εκδικητών, προσπαθεί να εξασφαλίσει μια ειρηνική συμφωνία με Ιαπωνία, Γαλλία και Ινδία με απώτερο στόχο την εκμετάλλευση των διαμαντιών, που κρύβονται στο Ουράνιο Νησί του Ινδικού ωκεανού. Όμως, όταν ο Σαμ και ο νέος Φάλκον, Χόακιν Τόρες, επισκέπτονται τον Λευκό Οίκο, γίνονται μάρτυρες μιας απόπειρας δολοφονίας του Προέδρου, πίσω από την οποία κρύβεται μια περίπλοκη συνωμοσία.
Η τέταρτη ταινία της Μarvel για τον Κάπτεν Αμέρικα επιχειρεί μια ξεκάθαρη πολιτική αλληγορία με τον Χάρισον Φορντ, ο οποίος διαδέχεται τον εκλιπόντα Γουίλιαμ Χαρτ, να παραπέμπει σαφώς στον Ντόναλντ Τραμπ και κυρίως στις πρακτικές του. Όμως το πρόχειρα γραμμένο σενάριο, που δεν πείθει για την αληθοφάνειά του και δεν φείδεται εθνικοπατριωτικών κορόνων, αλλά και η προβλέψιμη πλοκή του, παρά το γεγονός ότι κάποιες σκηνές δράσης ανεβάζουν την αδρεναλίνη, δεν καταφέρνουν να δώσουν το φιλί της ζωής στις υπερηρωϊκές ταινίες, όπως πιθανόν ονειρευόταν η Marvel.
Είμαι Ακόμη Εδώ (Ainda Estou Aqui /I'm Still Here)
Σκηνοθεσία: Βάλτερ Σάλες
Παίζουν: Φερνάντα Τόρες, Σέλτον Μέγιο, Φερνάντα Μοντενέγκρο
Περίληψη: Ο αγώνας μιας αξιοθαύμαστης γυναίκας, η οποία μετατρέπει τη δοκιμασία της σε ένα συγκλονιστικό μάθημα αγάπης, πεισματικής αισιοδοξίας και αδιάκοπης συντήρησης της μνήμης.
Ο καταξιωμένος σκηνοθέτης Βάλτερ Σάλες επιστρέφει με ένα αφοπλιστικά ανθρώπινο δράμα, που απέσπασε βραβείο Σεναρίου στο πρόσφατο Φεστιβάλ Βενετίας, καθώς και τρεις οσκαρικές υποψηφιότητες.
Η Εουνίσε Πάβια βλέπει την ευημερία και την ασφάλεια της ζωής της να διαλύονται εν μια νυκτί, όταν η στρατιωτική αστυνομία μπαίνει στο σπίτι τους και συλλαμβάνει τον σύζυγό της. Τις επόμενες μέρες και ενώ δεν έχει κανένα νέο για την τύχη του άντρα της, οδηγείται στο γραφείο του ανακριτή για να απαντήσει σε ερωτήματα που αφορούν στην «επαναστατική» του δράση τόσο του ίδιου, όσο και μερικών οικογενειακών τους φίλων. Τα όσα ακολουθούν θα οδηγήσουν την περήφανη Εουνίσε στο να πάρει καθοριστικές αποφάσεις για την ασφάλεια και το μέλλον της ίδιας και των πέντε παιδιών της.
Η ταινία ξεκινά το 1971 και καλύπτει 25 χρόνια του αγώνα μιας αξιοθαύμαστης γυναίκας, η οποία μετατρέπει τη δοκιμασία της σε ένα συγκλονιστικό μάθημα αγάπης, πεισματικής αισιοδοξίας και αδιάκοπης συντήρησης της μνήμης.
Βασισμένος στην πολύκροτη αληθινή ιστορία του ακτιβιστή Ρούμπενς Πάιβα και στα best-seller απομνημονεύματα του γιου του Μαρσέλο Ρούμπενς Πάιβα, ο Βάλτερ Σάλες («Κεντρικός Σταθμός», «Ημερολόγια Μοτοσικλέτας», «On The Road») αφηγείται τις προσπάθειες μιας θαρραλέας και στωικής μητέρας πέντε παιδιών να κρατήσει ενωμένη την οικογένειά της, όταν ο πρώην βουλευτής σύζυγός της συλλαμβάνεται από το δικτατορικό καθεστώς της χώρας και κατόπιν εξαφανίζεται.
Oι υποθέσεις των εξαφανισμένων στη Βραζιλία έχουν απασχολήσει συχνά τους κινηματογραφιστές, με τον Βάλες να πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα: εστιάζοντας σε μια προσωπική οικογενειακή τραγωδία, προχωράει από το συλλογικό στο προσωπικό και δεξιοτεχνικά αποτυπώνει την καθημερινότητα του σπιτιού των Πάιβα για να αναδείξει ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι απλώς ένα ακόμα νούμερο στις λίστες καταγραφής. Χωρίς να χάνει τον προσανατολισμό και την πολιτική του κριτική, ο Βραζιλιάνος σκηνοθέτης αντιπαραβάλλει τις ηλιόλουστες παραλίες με τα σκοτεινά μπουντρούμια της Ασφάλειας, για να υπενθυμίσει σε όλους το σκληρό πρόσωπο μιας ανάλγητης εξουσίας.
H Φερνάντα Τόρες, που έχει ήδη αποσπάσει τη Χρυσή Σφαίρα και πλέον θεωρείται και από τα φαβορί για το Όσκαρ Α’ γυναικείου ρόλου, γίνεται ένα σύμβολο δύναμης, αξιοπρέπειας και αντίστασης κατά του φασισμού, κουβαλά στους ώμους της τον θρήνο μια ολόκληρης χώρας και παραδίδει μια συγκλονιστική ερμηνεία, που μένει χαραγμένη στην καρδιά.
Αγαπούσε τα Λουλούδια
Σκηνοθεσία: Γιάννης Βεσλεμές
Παίζουν: Πάνος Παπαδόπουλος, Γιώργος (Τζούλιο) Κατσής, Άρης Μπαλής, Σάντρα Σαραφάνοβα, Αλεξία Καλτσίκη, Ντομινίκ Πινιόν
Περίληψη: Τρία αδέρφια κατασκευάζουν μια αυτοσχέδια χρονομηχανή με σκοπό να επαναφέρουν στη ζωή την από καιρό νεκρή μητέρα τους. Όταν ο εκκεντρικός πατέρας τους κάνει την εμφάνισή του, το πείραμα ξεφεύγει από τον έλεγχό τους.
Η νέα μεγάλου μήκους ταινία του σκηνοθέτη της «Νορβηγίας» Γιάννη Βεσλεμέ.
Τρία αδέρφια κατασκευάζουν μια αυτοσχέδια χρονομηχανή με σκοπό να επαναφέρουν στη ζωή την από καιρό νεκρή μητέρα τους. Όταν ο εκκεντρικός Γάλλος πατέρας τους κάνει την εμφάνισή του, το πείραμα ξεφεύγει από τον έλεγχό τους και ξεκινάει η χωροχρονική περιδίνισή τους εκεί που το παρελθόν και το παρόν γίνονται ένα σε μια κωμική όσο και αλλόκοτη εξερεύνηση του πένθους.
Ο Γιάννης Βεσλεμές έχει αποδείξει ότι είναι ένας ιδιαίτερος παραμυθάς, που λατρεύει την επιστημονική φαντασία και μπορεί όχι μόνο να δημιουργεί πρωτότυπα σενάρια, αλλά και να τα φέρει εις πέρας, χωρίς να έχει στα χεριά του τις δυνατότητες και τα χρήματα μεγάλων παραγωγών. Κι αυτή τη φορά με τη συνδρομή του Χρήστου Καραμάνη, που υπογράφει μια αριστουργηματική φωτογραφία, ο Έλληνας δημιουργός παραδίδει μια περιπέτεια ενηλικίωσης με το δικό του μοναδικό ιδιοσυγκρασιακό στυλ.
Τα αγόρια που δεν μπορούν να διαχειριστούν την απώλεια, δεν ξέρουν να αγαπούν ή να μισούν, ξεπαγώνουν φαγητά από την κατάψυξη για να επιβιώσουν και καταναλώνουν ψυχοτρόπα χάπια για να αντέξουν μια πραγματικότητα που δεν καταλαβαίνουν, βυθίζονται σε ένα ψυχεδελικό σύμπαν, στα χνάρια του Μπερτράν Μαντικό και του Νίκου Νικολαΐδη, το οποίοδιατηρεί όμως την προσωπική σφραγίδα του Βεσλεμέ.
Τολμηρός στις ιδέες του και εφευρετικός στη διαχείριση ενός παραδόξου κόσμου, ο Βεσλεμές αποδεικνύει ότι έχει την ικανότητα και το ταλέντο να φτιάξει μια ταινία είδους στην Ελλάδα. Παρά το γεγονός ότι ίσως η συμβολική διάσταση των ηρώων του δεν αφήνει πολλά περιθώρια στον θεατή να ταυτιστεί μαζί τους, η μελαγχολική αισθητική του, αλλά κυρίως το σθένος του να πηγαίνει κόντρα στις «συνταγές», ακολουθώντας το δικό του κινηματογραφικό μονοπάτι, καθιστούν την ταινία του, αν μη τι άλλο, μια σημαντική παρακαταθήκη για το ελληνικό σινεμά.
Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία – Τα Άγνωστα Ελληνικά Χρόνια της Κάλλας
Σκηνοθεσία: Μιχάλης Ασθενίδης
Περίληψη: Η άγνωστη σχέση της Κάλλας με την Ελλάδα, τόσο κατά την ενηλικίωσή της στην Κατοχή, όσο και στα χρόνια μετά το 1957, οπότε επιστρέφει στην πατρίδα της πλέον ως η μεγαλύτερη σταρ της όπερας.
Ντοκιμαντέρ του Μιχάλη Ασθενίδη για τη θρυλική σοπράνο, με συμπαραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και της Escape.
Το ντοκιμαντέρ επιχειρεί να «φωτίσει» την περίοδο της προσωπικής και καλλιτεχνικής ενηλικίωσης της Κάλλας στην Αθήνα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, από το 1937 έως το 1945, καθώς και τα χρόνια μετά το 1957, όταν η παγκόσμια πλέον ντίβα επανασυνδέεται με την Ελλάδα. Τα σημαντικότερα καλλιτεχνικά επιτεύγματα, τα άγνωστα ντεμπούτα, οι προσωπικότητες που την καθόρισαν, τα ορόσημα της πορείας της, αλλά και οι κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες στην Ελλάδα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, το εμφυλιοπολεμικό κλίμα των δεκαετιών του ’40και του ’50, οι άδικες επιθέσεις που δέχτηκε, αποτελούν βασικούς άξονες της αφήγησης της μυθιστορηματικής ζωής της Κάλλας, η οποία κινήθηκε πάντα στο μεταίχμιο μεταξύ θριάμβου και τραγωδίας.
Μέσα από σπάνιο αρχειακό υλικό, ανέκδοτες ηχογραφήσεις, συνεντεύξεις, ηχητικά ντοκουμέντα, το ντοκιμαντέρ επιχειρεί να αφηγηθεί την ιστορία των πρώτων ετών της Κάλλας – μια ιστορία θριάμβου της θέλησης, του ταλέντου, της εργατικότητας, της αφοσίωσης, και ταυτόχρονα μια ιστορία αντίστασης σε κάθε δυσκολία και σε κάθε κακοποιητική συμπεριφορά.
Αν και με την άφιξή της στην Αθήνα το 1937 η δεκατετράχρονη Καλογεροπούλου πρωτοσυστήνεται ως Μαίρη στους συμμαθητές της στο Εθνικό Ωδείο, εντούτοις υπογράφει ως Μαριάννα στο πρώτο της συμβόλαιο με τη νεοσύστατη τότε Λυρική Σκηνή το 1940. Τον Μάρτιο του 1945, λίγο πριν φύγει από την Αθήνα για τη Νέα Υόρκη, εμφανίζεται σε συναυλία ως Mary Callas, καθώς ήδη ετοιμάζεται να ανοίξει τα φτερά της για τη μεγάλη καριέρα, οπότε θα γίνει διάσημη στα πέρατα του κόσμου ως Maria Callas. Στην πρώτη της επιστροφή στην Αθήνα το 1957, ως παγκόσμια πλέον σταρ της όπερας, εμφανίζεται στο Ηρώδειο ως Μαρία Μενεγκίνι Κάλλας.
Στις καινούριες συνεντεύξεις που έγιναν για τις ανάγκες του ντοκιμαντέρ, περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, αυτές του γιου του ιδρυτικού Διευθυντή της ΕΛΣ Ιωάννη Μπαστιά, του Καλλιτεχνικού Διευθυντή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής Γιώργου Κουμεντάκη, του συνθέτη Φίλιππου Τσαλαχούρη κ.ά
Επιπλέον, εκτός από τα αποσπάσματα συνεντεύξεων της ίδιας της Κάλλας, στο ντοκιμαντέρ παρουσιάζονται παλαιότερες συνεντεύξεις της δασκάλας της στο Ωδείο Αθηνών Ελβίρας ντε Ιντάλγκο, των συναδέλφων της Ζωής Βλαχοπούλου, Μαρίκας Παπαδοπούλου, Άρντας Μαντικιάν, του συγγραφέα Νίκου Πετσάλη-Διομήδη, του μαέστρου Λεωνίδα Ζώρα, του φίλου της Βρετανού αξιωματούχου Ρέυ Μόργκαν κ.ά.
Τέλος, στο ντοκιμαντέρ ακούγονται πολύτιμες μαρτυρίες ανθρώπων, που συνεργάστηκαν με την Κάλλας στα χρόνια της Κατοχής, όπως του ιδρυτικού Διευθυντή της ΕΛΣ Κωστή Μπαστιά, της Διευθύντριας Χορωδίας της ΕΛΣ Έλλης Νικολαΐδη, της πιανίστας (corépétitrice) Ίρμας Κολάση, των συναδέλφων της καλλιτεχνών Σπύρου Σαλίγκαρου, Μίτσας Κουραχάνη κ.ά.
Βασικός κορμός της μουσικής αφήγησης του ντοκιμαντέρ είναι η ηχογράφηση από το ρεσιτάλ που έδωσε η Κάλλας το 1957 στο Ηρώδειο, καθώς και άλλες θρυλικές στουντιακές και ζωντανές ηχογραφήσεις της. Επιπλέον, αποκαλύπτονται για πρώτη φορά δύο πολύτιμες ανέκδοτες ηχογραφήσεις της: μία από το 1964 στη Λευκάδα και μία από το 1977 στο σπίτι της στο Παρίσι, που είναι και η τελευταία ηχογράφηση πρόβας της, έναν μήνα πριν από τον θάνατό της.
Το πιο πολύτιμο φορτίο (La plus précieuse des marchandises)
Σκηνοθεσία: Μισέλ Χαζαναβίσιους
Με τις φωνές των: Ντομινίκ Μπλαν, Γκρεγκορί Γκαντεμπουά, Ντενί Πονταλιντές, Ζαν-Λουί Τρεντινιάν
Περίληψη: Κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ένας φτωχός ξυλοκόπος και η γυναίκα του βρίσκουν ένα μωρό, που το έχουν πετάξει από ένα τρένο με προορισμό το Άουσβιτς. Το μωρό αυτό, «το πιο πολύτιμο φορτίο», θα αλλάξει τη ζωή του ζευγαριού και όλων όσων θα συναντήσει. Με ένα σχεδιασμένο στο χέρι animation, ο σκηνοθέτης του «Artist» σκιαγραφεί ένα πορτρέτο ανθρωπιάς και καλοσύνης, που συμμετείχε στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ των Καννών.
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα απέραντο δάσος, ζούσαν ένας φτωχός ξυλοκόπος και η γυναίκα του. Το κρύο, η πείνα, η δυστυχία και ο πόλεμος έκαναν τη ζωή τους αβάσταχτη. Μια μέρα, η γυναίκα βρίσκει ένα μωρό, πεταμένο από ένα από τα πολλά τρένα που περνούσαν συνεχώς μέσα από το δάσος. Αυτό το μωρό θα αλλάξει για πάντα τη ζωή της, του άντρα της και όλων όσων θα βρεθούν στον δρόμο του, ακόμα και του ανθρώπου που το πέταξε από το τρένο. Η ιστορία τους θα αναδείξει το χειρότερο και το καλύτερο στις καρδιές των ανθρώπων.
Βασισμένο στο διάσημο μυθιστόρημα του Γάλλου συγγραφέα Ζαν-Κλοντ Γκρουμπέρ, αυτό το σύγχρονο παραμύθι, που διαδραματίζεται κατά τη διάρκεια του Ολοκαυτώματος, είναι σχεδιασμένο με ευαισθησία καρέ-καρέ και συνοδεύεται από τη μουσική του Αλεξάντρ Ντεσπλά.
Η νέα ταινία του Μισέλ Χαζαναβίσιους είναι μία από τις λίγες ταινίες κινουμένων σχεδίων που διαγωνίστηκαν στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ των Καννών. Και το πιο σημαντικό: ο δημιουργός επιστρατεύει για άλλη μια φορά τα εργαλεία του πρώιμου κινηματογράφου, όπως είχε κάνει με το «The Artist», για να αφηγηθεί μια διαχρονική, παγκόσμια ιστορία για την απώλεια, την αντίσταση και την ουσία του ανθρωπισμού.
Dog Man
Σκηνοθεσία: Πίτερ Χάστινγκς
Με τις φωνές των (στα ελληνικά): Θάνου Λέκκα, Απόστολου Ψυχράμη, Λυδίας Τζανουδάκη, Δημήτρη Μάριζα, Κώστα Φιλλίπογλου, Τάνιας Παλαιολόγου κ.α
Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=v35rPqZk2FA
Περίληψη: Όταν ένας πιστός σκύλος της αστυνομίας και ο αστυνόμος ιδιοκτήτης του τραυματίζονται εν ώρα καθήκοντος, μια παράδοξη, αλλά σωτήρια χειρουργική επέμβαση ενώνει τους δύο σε ένα σώμα.
Animation, βασισμένο στην ομώνυμη σειρά βιβλίων του Ντέιβ Πίλκι, που ανήκει στη λίστα με τα best-sellers των «New York Times».
Όταν ένας πιστός σκύλος της αστυνομίας και ο αστυνόμος ιδιοκτήτης του τραυματίζονται εν ώρα καθήκοντος, μία παράδοξη, αλλά σωτήρια χειρουργική επέμβαση ενώνει τους δύο σε ένα. 'Ετσι, γεννιέται ο Dog Man, που δεσμεύεται να προστατεύει, να υπηρετεί και να εκτελεί όλα τα σκυλίσια κόλπα.
Καθώς ο Dog Man ενστερνίζεται τη νέα του ταυτότητα και παλεύει να εντυπωσιάσει τον Αρχηγό του, πρέπει να εμποδίσει τις δολοπλοκίες του αιλουροειδούς υπερκακού Petey the Cat. Το καινούριο σχέδιο όμως του Petey είναι να κλωνοποιήσει τον εαυτό του, δημιουργώντας το γατάκι Lil Petey, για να διπλασιάσει τις εγκληματικές του ενέργειες. Τα πράγματα περιπλέκονται περισσότερο, όταν ο Lil Petey πέφτει στα χέρια ενός κοινού εχθρού. Τότε, μαζί με τον DogMan αναγκάζονται να ενώσουν τις δυνάμεις τους σε έναν γεμάτο δράση αγώνα ενάντια στον χρόνο για να σώσουν το γατάκι. Στην πορεία, ανακαλύπτουν τη δύναμη της οικογένειας, που φέρνει κοντά ακόμα και τους ορκισμένους εχθρούς.