Κινηματογραφικές πρεμιέρες -«Λογιστής 2»: Ο Μπεν Αφλεκ επιστρέφει στον ρόλο του ιδιοφυούς Κρίστιαν Βολφ - iefimerida.gr

Κινηματογραφικές πρεμιέρες -«Λογιστής 2»: Ο Μπεν Αφλεκ επιστρέφει στον ρόλο του ιδιοφυούς Κρίστιαν Βολφ

Μπεν Αφλεκ στο «The Accountant 2»
Μπεν Αφλεκ στο «The Accountant 2»
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες της εβδομάδας ο Μπεν Άφλεκ επιστρέφει για νέες περιπέτειες στον «Λογιστή 2».

Στους κινηματογράφους ο Μπορίς Λοζκίν μάς ξεναγεί στο «Παρίσι του Σουλεϊμάν», ενώ ο Μαρτσέλο Καετάνο υπογράφει ένα queer love story με φόντο το σύγχρονο Σάο Πάολο.

Οι κινηματογραφικές πρεμιέρες της Πέμπτης 24 Απριλίου

Ο Λογιστής 2 (The Accountant 2)
Σκηνοθεσία: Γκάβιν Ο'κόνορ
Παίζουν: Μπεν Άφλεκ, Τζον Μπέρνθαλ, Σίνθια Αντάι-Ρόμπινσον, Ντανιέλα Πινέδα, Άλισον Ρόμπερτσον, Τζ. Κ. Σίμονς

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: O Kρίστιαν Γουλφ επιστρατεύει το μυαλό του και τις παράνομες μεθόδους του για να επιλύσει το μυστήριο ενός φόνου.
Το σίκουελ της ομώνυμης ταινίας του 2016, με πρωταγωνιστές τον Μπεν Αφλεκ και τον Τζον Μπέρνταλ.

Ο Κρίστιαν Γουλφ είναι μια μαθηματική ιδιοφυΐα, που πάσχει από σύνδρομο Άσπεργκερ. Μοναχικός κι εντελώς αντικοινωνικός, διατηρεί ως βιτρίνα ένα απλό λογιστικό γραφείο, ενώ στην πραγματικότητα «καθαρίζει» τα οικονομικά προβλήματα διαφόρων διεθνών εγκληματικών οργανώσεων: από τρομοκράτες μέχρι καρτέλ ναρκωτικών. Οι περιπέτειές του ξεκινούν ξανά, όταν μετά από τη δολοφονία μιας παλιάς του γνωριμίας, ανακαλύπτει το μυστηριώδες μήνυμα: «Βρες τον λογιστή». Αυτή τη φορά όμως στο πλάι του θα βρίσκεται ο αποξενωμένος αδερφός του, στέλεχος του Υπουργείου Οικονομικών, που μοιράζεται την ίδια ροπή προς τη βία με εκείνον.

Ο Γκάβιν Ο'Κόνορ («Ο Δρόμος της Επιστροφής», «Η Τζέιν Πήρε το Όπλο της») αναλαμβάνει το δεύτερο κεφάλαιο των περιπετειών του Γουλφ - το πρώτο είχε μεγάλη επιτυχία στις πλατφόρμες,- προσπαθώντας να ακολουθήσει τη παραδεδομένη συνταγή, μαζί και τα όλα τα κλισέ, ενός action thriller. Η δική του προσθήκη σε αντιστάθμισμα της σοβαροφάνειας της πρώτης ταινίας είναι κάποιες χιουμοριστικές πινελιές σχετικά με την ιδιαιτερότητα του Γουλφ, καθώς και μια ομάδα δευτερευόντων χαρακτήρων, που φέροντα ανορθόδοξα έως και παράλογα. Κατά τα άλλα ανταλλαγές πυροβολισμών, μάχες σώμα με σώμα και στρατηγικά πλάνα ανεβάζουν την αδρεναλίνη, προσφέροντας άφθονο fun, όμως η νευροδιαφορετικότητα των εφήβων χάκερ, που πλαισιώνουν τον Άφλεκ, δεν καταφέρνει να δώσει έναν υπερηρωικό τόνο στο όλο εγχείρημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Παρίσι του Σουλεϊμάν (L'Histoire de Souleymane /Souleymane's Story)
Σκηνοθεσία: Μπορίς Λοζκίν
Παίζουν: Αμπού Σανγκαρέ, Νίνα Μερισσέ, Ουμάρ Σοου, Εμανουέλ Γιοβανί, Γιουνούσα Ντιαλό, Γκισλέν Μαχάν

Περίληψη: Ο Σουλεϊμάν κάνει delivery στους δρόμους του Παρισιού. Σε δύο μέρες, πρέπει να περάσει τη συνέντευξη για την αίτηση ασύλου, αλλά δεν είναι σωστά προετοιμασμένος για τη διαδικασία.

Η τελευταία ταινία του Μπορίς Λοζκίν, που έχει κερδίσει πάνω από 50 βραβεία σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων το «Un Certain Regard» καλύτερης ταινίας και καλύτερου ηθοποιού στο Φεστιβάλ Καννών, βραβεία Cesar για την ερμηνεία του Αμπού Σανγκαρέ και πρωτότυπου σεναρίου, καθώς και το βραβείο καλύτερης ταινίας στο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καθώς κάνει πετάλι στους δρόμους του Παρισιού για να παραδώσει γεύματα, ο παράνομος Σουλεϊμάν από τη Γουϊνέα, που έχει υπενοικιάσει την άδεια ενός άλλου μετανάστη, επαναλαμβάνει την ιστορία του, όχι την πραγματική, αλλά αυτή που πρέπει να πει στους αρμόδιους για να εξασφαλίσει έγγραφα. Σε δύο μέρες, πρέπει να περάσει τη συνέντευξη για την αίτηση ασύλου, όμως ακόμα ο Σουλεϊμάν δεν είναι έτοιμος. Κι έτσι κάνει ασταμάτητα πρόβα για να οικειοποιηθεί την πλαστή ταυτότητα ενός πολιτικού αντικαθεστωτικού πρόσφυγα, που θα συγκινήσει τις Αρχές.

Με την κάμερα στο χέρι και στο ύφος των αδερφών Νταρντέν, ο Λοζκίν («Hope», «Camille») κινηματογραφεί τον ερασιτέχνη ηθοποιό του στους δρόμους της Πόλης του Φωτός, ακολουθώντας τον φρενήρη ρυθμό της προσωπικής του διαδρομής. Με ντοκιμαντερίστικο ύφος από τη μια, αλλά με μια ποιητική διάσταση από την άλλη, ο σκηνοθέτης δεν αφηγείται την ιστορία ενός ακόμα μετανάστη, αλλά την ιστορία της ίδιας της ιστορίας. Ο Σουλεϊμάν, μέσασε αυτή την αγχωτική περιπέτειας επιβίωσης που ζει, θα δοκιμάσει τα όριά του, θα περάσει από την οργή στην αποδοχή, για να καταλήξει στην αίθουσα συνεντεύξεων σε μια εξαιρετική σκηνή, όπου ο ουμανισμός του Λοζκίν ξεπερνά κατά πολύ άλλες ταινίες γύρω από το προσφυγικό ζήτημα, όπου παρατίθενται μεν τραγικές ιστορίες, όχι όμως το δράμα του να μην επιτρέπεται να έχει κανείς τη δική του ιστορία, όποια κι αν είναι αυτή.

Baby
Σκηνοθεσία: Μαρτσέλο Καετάνο
Παίζουν: Ζουάο Πέδρο Μαριανό, Ρικάρντο Θεοντόρο, Άνα Φλάβια Καβαλκάντι, Μπρούνα Λιντσμάγερ, Λουίζ Μπερτάζο

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Μια παθιασμένη σχέση και μια ιστορία ενηλικίωσης στους δρόμους του Σάο Πάολο.
Ένα queer love story, που απέσπασε το βραβείο καλύτερης λατινοαμερικανικής ταινίας στο φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν.

Ο Ουέλιγκτον είναι ένας δεκαοχτάχρονος, που περιπλανιέται στους δρόμους του Σάο Πάολο, έχοντας μόλις βγει από το αναμορφωτήριο για ένα έγκλημα που δεν διευκρινίζεται. Οι γέφυρες επικοινωνίας με τους γονείς του έχουν κοπεί προ πολλού, ενώ του λείπουν τα μέσα για να ξαναχτίσει επιτέλους τη ζωή του. Η συνάντηση με τον αρκετά μεγαλύτερο του Ρονάλντο, έξω από έναν κινηματογράφο πορνό, θα τον οδηγήσει σε μια περίπλοκη παθιασμένη σχέση. Ο Ρονάλντο, που έχει ένα παιδί του οποίου η μητέρα ζει με μια γυναίκα, τον μυεί στον κόσμο των συνοδών πολυτελείας και του δίνει το παρατσούκλι «Baby», μετά από μια ταπεινωτική εμπειρία με ένα πελάτη. Λειτουργώντας ταυτόχρονα ως πατρική φιγούρα, εργοδότης και εραστής ο Ρονάλντο οδηγεί τελικά τον Ουέλινγκτον σε μια περιπέτεια ενηλικίωσης, που θα τον φέρει αντιμέτωπο με μια γκάμα συναισθημάτων, αλλά και το παρελθόν του.

Ο Μαρτσέλο Καετάνο, στη δεύτερη ταινία του μετά από το «Body Electric», διερευνά ένα πιο ανοιχτό και ανατρεπτικό μοντέλο οικογένειας σε σχέση με τις κοινωνικές συμβάσεις του παρελθόντος, κυριολεκτικά και μεταφορικά. To queer όμως στοιχείο, αν και κυριαρχεί, δεν αφαιρεί την οικουμενικότητα του θέματος που απασχολεί τον Βραζιλιάνο δημιουργό και το οποίο δεν είναι άλλο από την αγάπη, που ο καθένας μπορεί να βρει ακόμα και στα πιο απίθανα μέρη. Κινηματογραφώντας έξοχα το Σάο Πάολο, μια από τις πιο επικίνδυνες πόλεις παγκοσμίως,, ταυτόχρονα υπογράφει μια δική του επιστολή αγάπης σε όσους παλεύουν να επιβιώσουν μέσα σε αυτή, αναζητώντας στη σκληρότητα και στις σκοτεινές γωνιές της ίχνη τρυφερότητας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Καετάνο αντιμετωπίζει με αγάπη και κατανόηση όλα τα πρόσωπά του, ακόμα και τους πελάτες του Baby, αναδεικνύοντας την πιο ευάλωτη πλευρά της ανθρώπινης φύσης, που διψάει να αγαπήσει και να αγαπηθεί. Και γι’ αυτό καταφέρνει να παραμένει αθεράπευτα ρομαντικός και με έναν ιδιαίτερο τρόπο τελικά αισιόδοξος.

Until Dawn
Σκηνοθεσία: Ντάβιντ Φ. Σάντμπεργκ
Παίζουν: Έλα Ρούμπιν, Μάικλ Τσιμίνο, Οντέσα Α'ζάιον, Τζι-γιονγκ Γιου, Μπέλμοντ Καμέλι, Μάια Μίτσελ, Πίτερ Στορμάρε

Περίληψη: Μια ομάδα νεαρών προσπαθούν να βρουν τρόπο να ξεφύγουν από μια χρονική λούπα, όπου ένας μυστηριώδης δολοφόνος τους κυνηγά και τους σκοτώνει ξανά και ξανά.
Το δημοφιλές video game μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη.
Έναν χρόνο μετά από τη μυστηριώδη εξαφάνιση της αδελφής της, Μέλανι, η Κλόβερ και οι φίλοι της πηγαίνουν στην απομακρυσμένη κοιλάδα όπου χάθηκε, αναζητώντας απαντήσεις. Παγιδευμένοι στο παράξενο μέρος, αναγκάζονται να ξαναζούν τη νύχτα ξανά και ξανά - μόνο που κάθε φορά η απειλή που τους κυνηγά είναι διαφορετική. Με τις ελπίδες τους να λιγοστεύουν, η ομάδα σύντομα συνειδητοποιεί ότι ο μόνος τρόπος για να ξεφύγουν είναι να επιβιώσουν μέχρι την αυγή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Βράδυ Υποχωρεί
Σκηνοθεσία: Τίμων Κουλμάσης
Συμμετέχουν: Σάββας Μιχαήλ, Μάνος Ζαχαρίας, Péter Forgács, Ηλίας Νικολακόπουλος, Pál Ferenci

Περίληψη: Η κοινή ζωή και διαδρομή δύο επιδραστικών δημιουργών αποτελεί την αφορμή για να εξεταστούν οι τομές μιας ανατρεπτικής εποχής.
Ντοκιμαντέρ για τον γλύπτη Μέμο Μακρή και την καλλιτέχνιδα Ζιζή Μακρή.
Ο Τίμων Κουλμάσης αφηγείται την κοινή ζωή και διαδρομή δύο σπουδαίων δημιουργών του 20ού αιώνα: του διεθνώς αναγνωρισμένου γλύπτη Μέμου Μακρή και της πολύπλευρης καλλιτέχνιδας Ζιζής Μακρή, η οποία υπήρξε ενεργή από την ταπισερί και τη χαρακτική, ως το σχέδιο και τη φωτογραφία.

«Το Βράδυ Υποχωρεί» φωτίζει τις τομές μιας εποχής μέσα από τη ματιά και τα έργα δύο καλλιτεχνών, που έζησαν ανάμεσα σε ιδεολογίες, σύνορα και καθεστώτα. Εκείνος, ο γλύπτης των συμβόλων - η κεφαλή του Πολυτεχνείου και το Μαουτχάουζεν. Εκείνη, χαράκτρια των γυναικών της Αβέρωφ – μορφές σε ξύλο και χαρτί, σώματα από ευγένεια και αντοχή. Από την Αθήνα της Κατοχής στο Παρίσι της εξορίας,και στη ψυχροπολεμική Βουδαπέστη, η ζωή τους έγινε έργο, η Τέχνη τους μαρτυρία και η Ιστορία καθημερινότητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέσα από αρχειακό υλικό, μαρτυρίες, έργα τέχνης και προσωπικές αναμνήσεις, ο Κουλμάσης σκιαγραφεί μια κοινή ζωή αφιερωμένη στην τέχνη και στην αναζήτηση της ελευθερίας. Το ντοκιμαντέρ παρακολουθεί αυτό το ζευγάρι καλλιτεχνών που βίωσε – από τις δύο πλευρές του «Σιδηρού Παραπετάσματος» – τα οράματα, τις αντιφάσεις και τις ρωγμές του αιώνα, θέτοντας διαχρονικά ερωτήματα.

Ο Πειρατής Μαυροδόντης και η Κόμισσα του Γκρελ (Kaptein Sabeltann og Grevinnen av Gral /Captain Sabertooth and the Countess of Grel)
Σκηνοθεσία: Άρε Όστνες, Γιάπρακ Μοράλι, Ράσμους Α. Σίβερτσεν
Με τις φωνές των (στα ελληνικά): Βαγγέλη Στρατηγάκου, Μαρίας Χάνου, Πέγκυς Μανωλά, Μάρκου Χαριτόπουλου, Φοίβου Ριμένα

Περίληψη: Η κακιά Σιβύλλα απαγάγει ένα μέλος του πληρώματος του Μαυροδόντη, κινητοποιώντας τον πειρατή να το σώσει. Όμως, η αποστολή τού επιφυλάσσει μια σειρά απροσδόκητων και επικίνδυνων αναποδιών.
Νέες animated περιπέτειες για τον ατρόμητο ναυτικό από τη Νορβηγία.
Δύο κολλητοί φίλοι, η Ρέιβεν και ο Πίνκι, υπηρετούν τον πειρατή Μαυροδόντη, τον τρομερό βασιλιά των επτά θαλασσών. Όταν η Σιβύλλα, η πανούργα κόμισσα του Γκρελ, επιτίθεται στο πλοίο τους, κλέβει ένα πολύτιμο μενταγιόν και απαγάγει τον Πίνκι. Όμως, όλα είναι μέρος του σατανικού σχεδίου της, ώστε να παγιδεύσει τον Μαυροδόντη και να κατακτήσει την πατρίδα των πειρατών. Η Ρέιβεν τότε, μαζί με τον πειρατή, έναν δράκο και έναν εκκεντρικό μάγειρα, πρέπει να σταματήσουν την κόμισσα και να σώσουν τον Πίνκι.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ