Κινηματογραφικές πρεμιέρες: «Maria» η ζωή της Κάλλας με την Αντελίνα Τζολί - iefimerida.gr

Κινηματογραφικές πρεμιέρες: «Maria» η ζωή της Κάλλας με την Αντελίνα Τζολί

Maria με την Αντζελίνα Τζολί από σήμερα στους κινηματογρλαφους
Maria με την Αντζελίνα Τζολί από σήμερα στους κινηματογρλαφους
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες της εβδομάδας η πολυαναμενόμενη βιογραφική ταινία για τη Μαρία Καλλάς με την Αντζελίνα Τζολί.

Παράλληλα το πρώτο μέρος του κινηματογραφικού « Wicked» και μια περιπέτεια με φόντο την Τάιπει έρχονται στις σκοτεινές αίθουσες.

Κινηματογραφικές πρεμιέρες με «Maria»

Maria
Σκηνοθεσία: Πάμπλο Λαραΐν
Παίζουν: Αντζελίνα Τζολί, Πιερφραντσέσκο Φαβίνο, Άλμπα Ρορβάχερ, Βαλέρια Γκολίνο, Κόντι Σμιτ-ΜακΦι, Αγγελίνα Παπαδοπούλου, Λυδία Κονιόρδου

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Το 1977, η Μαρία Κάλλας, κάποτε η μεγαλύτερη ντίβα της όπερας στον κόσμο, ζει απομονωμένη στο Παρίσι με το προσωπικό της και τα δύο κανίς της. Η υγεία της χειροτερεύει όλο και περισσότερο. Τότε δέχεται ένα αίτημα να ξαναβγεί σε περιοδεία. Θα τραγουδήσει ξανά η Divina; Και αν ναι, για ποιον;

Οι άγνωστες πτυχές της ζωής της μεγαλύτερης Ελληνίδας ντίβας όλων των εποχών, μεταφέρονται στη μεγάλη οθόνη από τον Πάμπλο Λαραΐν.

To 1977 η Κάλλας περνούσε τις τελευταίες μέρες της στο Παρίσι, οπού έχοντας πλέον σταματήσει να τραγουδάει, υπέφερε από κατάθλιψη και πάλευε με τα φαντάσματα του παρελθόντος: κυρίως της μητέρα της, που για ένα κομμάτι ψωμί κυριολεκτικά την εκπόρνευε στους Ναζί, και του Αριστοτέλη Ωνάση, του άνδρα που αγάπησε όσο κανέναν, «γιατί την έκανε να αισθάνεται και πάλι κοριτσάκι» για να συντριβεί, όταν εκείνος μην μπορώντας να την έχει υπό τον έλεγχό του, αποφασίζει να την εγκαταλείψει για να παντρευτεί τελικά την Τζάκι Κένεντι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Πάμπλο Λαραΐν, μετά από τις συγκλονιστικές βιογραφίες «Spencer» και «Jackie», επιχειρεί το τρίτο πορτρέτο μίας iconic γυναίκας του 20ου αιώνα. Η Κάλλας, μια γυναίκα με βαθύ τραύμα, σπάνια προσωπικότητα, εκτόπισμα και φυσικά ιέρεια της όπερας, την οποία λατρεύει ο Χιλιανός δημιουργός, ήταν αναμφίβολα η ιδανική επιλογή για ένα ακόμα ανατρεπτικό biopic, που δεν επικεντρώνεται μόνο σε γεγονότα, αλλά μπαίνει στα βάθη της ψυχής αυτής τη μοναδικής καλλιτέχνιδας, που καμία δεν κατάφερε ποτέ να ξεπεράσει.

Ο Λαραΐν εμπιστεύεται και πάλι τον Στίβεν Νάιτ (σεναριογράφο του «Spencer»), που επινοεί μια φανταστική τελευταία συνέντευξη, όπου η Κάλλας υποτίθεται ότι αποφάσισε να μιλήσει με θάρρος και τόλμη για όλα σε έναν νεαρό δημοσιογράφο με το όνομα Mandrax, όπως λέγεται και το παραισθησιογόνο φάρμακο στο οποίο έχει εθιστεί. Μέσα από ασπρόμαυρα καλαίσθητα flashbacks επιστρέφει σε κομβικές στιγμές της διαδρομής της και της προσωπικής της ζωής, αναμειγνύοντας μυθοπλαστικά και πραγματικά γεγονότα, για να φωτίσει κυρίως τις πληγές, που την οδήγησαν στην κατάρρευση, τη σχέση της με το κοινό και το πάθος της για τη μουσική. Στόχος της Κάλλας εδώ είναι να επανέλθει για μια ακόμα φορά και να τραγουδήσει: όχι γιατί το θέλει η μητέρα της, ούτε γιατί της το απαγόρευσε ο Ωνάσης, θέλει να τραγουδήσει για εκείνη.

Μέσα σε ένα σπίτι που μοιάζει με μουσείο και κινηματογραφώντας το Παρίσι επιβλητικό και μελαγχολικό, όπως ταιριάζει στην απόλυτη la Divina, ο Λαραΐν αναδεικνύει το μεγαλείο αυτής της θείας φωνής, αλλά ταυτόχρονα και τον βαθύ πόνο ενός κοριτσιού, που δεν βρήκε την αγάπη.

Οι εμμονές της, η περιφρόνηση του κοινού, η ανάγκη της να αποθεώνεται, η σκληρότητα που επιδεικνύει κάποιες φορές στον πάντα αφοσιωμένο μπάτλερ της (εξαιρετικός ο Πιερφραντσέσκο Φαβίνο), και στην οικονόμο της, μας απομακρύνουν από την αγιογραφία, χωρίς όμως να στερούν από την Κάλλας την ιερότητά της, που κορυφώνεται σε ένα συγκλονιστικό φινάλε, όπου ο θάνατός της πια είναι η απόλυτη ωδή στη μουσική και στην τέχνη, καταρρίπτοντας έτσι τελικά την ιδέα που πολλοί έχουν σχετικά με την κατάρρευσή της λόγω του Ωνάση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κι αν η ίδια ποτέ τελικά δεν είχε την ευκαιρία να αποκαλυφθεί πλήρως στο κοινό που αποθέωνε κάθε της ερμηνεία, η Αντζελίνα Τζολί, αν και εμφανισιακά δεν της μοιάζει καθόλου- παραείναι τέλεια, πράγμα που η ίδια η Κάλλας δεν άντεχε, αλλά πάντα κυνηγούσε- έρχεται μέσα από μια ειλικρινή κατάθεση ψυχής να δώσει στη μεγάλη ντίβα τη φωνή, που κι εκείνη πάντα αναζητούσε: μια φωνή που δεν κατευθύνεται από κανέναν, αλλά μόνο από τη δική της ανάγκη. Έτσι, στην καλύτερη ίσως ερμηνεία της καριέρας της, που σίγουρα αξίζει ένα Όσκαρ, η Αμερικανίδα σταρ καταδύεται στον ψυχισμό μιας γυναίκας, που διέθετε ένα σπάνιο χάρισμα, είχε πάθος για την τέχνη της και ταυτόχρονα αφέθηκε απόλυτα στην οδύνη της, όπως ακριβώς και οι ηρωίδες, που τόσο μοναδικά ενσάρκωσε στη σκηνή.

Wicked
Σκηνοθεσία: Τζον Μ. Τσου
Παίζουν: Σύνθια Ερίβο, Αριάνα Γκράντε, Τζεφ Γκόλντμπλαμ

Περίληψη: Η άγνωστη ιστορία των μαγισσών του Οζ.
Μετά από δύο δεκαετίες, ένα από τα πιο δημοφιλή και μακροβιότερα μιούζικαλ της θεατρικής σκηνής, το «Wicked» ξεκινάει την κινηματογραφική του πορεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ελφάμπα έχει παρεξηγηθεί εξαιτίας του ασυνήθιστου πράσινου δέρματός της. Αγνοεί όμως πως μέσα της κρύβει μια ισχυρή δύναμη. Η μοναδική της συντροφιά στο Πανεπιστήμιο του Σιζ, στη Χώρα του Οζ, που πηγαίνει για να σπουδάσει -ένα εναλλακτικό Χογκουάρντς- είναι η δημοφιλής και πανέμορφη Γκαλίντα, που θέλει να την φωνάζουν «Γκλίντα». Η σχέση τους θα αντιμετωπίσει πρωτοφανείς προκλήσεις, όταν συναντηθούν με το μυθικό Μάγο του Οζ, καθώς η μία θα σαγηνευτεί από τη γοητεία της εξουσίας και η άλλη θα προσπαθήσει να μείνει πιστή στις αρχές της.

Ο Τζον Μ. Τσου («Crazy Rich Asians», «In the Heights») μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη ένα θρυλικό μιούζικαλ, σε δύο μέρη- το επόμενο θα το δούμε τον Νοέμβριο του 2025-που βασίζεται στο μυθιστόρημα του Γκρέγκορι Μαγκουάιρ, το οποίο με τη σειρά του εμπνέεται από το κλασικό μυθιστόρημα του Φρανκ Μπάουμ «The Wonderful Wizard of Oz» και από τη διάσημη κινηματογραφική μεταφορά της ταινίας «Ο Μάγος του Οζ».

Όπως αρμόζει σε ένα μιούζικαλ που έχει γίνει πλέον θρύλος, ξεπερνώντας σε εισπράξεις ακόμα και το «Φάντασμα της Όπερας», η κινηματογραφική εκδοχή του προσφέρει ένα εντυπωσιακό υπερθέαμα, με φαντασμαγορικά σκηνικά και κοστούμια και υπέροχες χορογραφίες. Το μήνυμα υπέρ της διαφορετικότητας είναι προφανές, όμως κάπου η αλληγορία του βιβλίου, που έχει κυρίως να κάνει με το πέρασμα στην εποχή της βιομηχανοποίησης, χάνεται σε έναν πολύχρωμο κυκεώνα, ιδανικό για να μας βάλει σε χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Τσου στο πρώτο μέρος ειδικά δεν αποφεύγει τις φλυαρίες, φροντίζοντας πάντα να προσφέρει «άρτον και θεάματα» και επενδύοντας σε μια πιο ανάλαφρη οπτική της γυναικείας χειραφέτησης, για να ανεβάσει ταχύτητες αργότερα και να μας οδηγήσει σε ένα συγκινητικό φινάλε, που σέβεται την παράδοση του Μάγου του Οζ και του θεατρικού, βάζοντας πλώρη για τις Οσκαρικές υποψηφιότητες.

Το Βράδυ που ο Μπαμπάς μου Έσωσε τα Χριστούγεννα (La Navidad en sus manos)
Σκηνοθεσία: Χοακίν Μασόν
Παίζουν: Σαντιάγκο Σεγκούρα, Ερνέστο Σεβίγια, Ουνάξ Χάιντεν, Πάμπλο Τσιαπέγια

Περίληψη: Ένας μικροαπατεώνας καλείται να σώσει τα Χριστούγεννα και να βοήθησε τον Άγιο Βασίλη, που έχει τραυματιστεί.
Ισπανομεξικανική εορταστική κωμωδία, που θα προβληθεί μεταγλωττισμένη στα ελληνικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λίγο πριν από τα Χριστούγεννα, ο Άγιος Βασίλης τραυματίζεται σε ένα ατύχημα και ο μικροαπατεώνας, Σάλβα, χωρισμένος και πατέρας ενός μικρού αγοριού, αναλαμβάνει να τον αντικαταστήσει, για να σώσει την ημέρα των Χριστουγέννων και να κερδίσει πίσω την οικογένειά του. Η αποστολή του δεν είναι καθόλου εύκολη. Καταρχάς, πρέπει να πιστέψει στην ύπαρξη του Άγιου Βασίλη και στην συνέχεια, ενώ το ρόλοι μετράει αντίστροφα, να βρει τους ταράνδους, να μάθει να πετάει το έλκηθρο και, το πιο δύσκολο από όλα να μάθει να είναι καλός άνθρωπος.

Ο γνωστός ηθοποιός και κινηματογραφιστής Σαντιάγο Σεγούρα αναλαμβάνει τον ρόλο του Άγιου Βασίλη σε μια οικογενειακή κωμωδία, που δεν αποφεύγει κανένα από τα κλισέ που μπορεί να φανταστεί κανείς, χωρίς δυστυχώς όμως να διατηρεί και την παραμυθένια ατμόσφαιρα ανάλογων ταινιών, που προορίζονται για την εορταστική περίοδο. Οι ενήλικοι θεατές σίγουρα δεν θα βρουν πολλούς λόγους να παρακολουθήσουν την ταινία, ενώ η ελληνική μεταγλώττιση δυστυχώς δεν λειτουργεί υπέρ του όλου εγχειρήματος.

48 Ώρες στην Ταϊβάν (Weekend in Taipei)
Σκηνοθεσία: Τζορτζ Χουάνγκ
Παίζουν: Λουκ Εβανς, Σουνγκ Κανγκ, Γκουέι Λουν Μέι

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ένας ατρόμητος, πλην εθισμένος στη δουλειά του πράκτορας της Δίωξης Ναρκωτικών, καλείται να συνεργαστεί με μια παλιά γνώριμή του οδηγό - μεταφορέα ώστε να επιβιώσουν από τη συντεταγμένη επίθεση που δέχονται από τον κόσμο της παρανομίας.

Κατασκοπική περιπέτεια με τη σεναριακή υπογραφή του Λικ Μπεσόν.
Ο Τζον Λόλορ είναι ένας πράκτορας της Δίωξης Ναρκωτικών «παντρεμένος» με τη δουλειά του - δεν υπάρχει κακός που να μην μπορεί να σταματήσει, δεν υπάρχει τίποτα που να μην θυσιάσει για να κλείσει μια υπόθεση. Η Τζόι Κανγκ είναι μια κορυφαία «Transporter» στην Ταϊπέι – οδηγεί και σκέπτεται τόσο γρήγορα που είναι δύσκολο να την εντοπίσεις, αδύνατο να την πιάσεις.Οι δυο τους δεν έπρεπε να ερωτευτούν, αλλά η μοίρα τους έφερε κοντά… πριν οι δυνάμεις του εγκλήματος και της διαφθοράς τους χωρίσουν. Τώρα, 15 χρόνια αργότερα, η Τζόι και ο Τζον θα έρθουν σε μετωπική σύγκρουση κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου στην Ταϊπέι. Και οι δυο τους θα ανακαλύψουν ότι το μόνο πράγμα που είναι πιο δύσκολο από το να ερωτευτείς… είναι να ξαναερωτευτείς.

Ο Τζορτζ Χουάνγκ προσπαθεί να συνδέσει δράση περιπέτεια και ρομάντζο, με φόντο μια πανέμορφη τοποθεσία, αλλά δυστυχώς η αφήγηση δεν αποφεύγει τα κλισέ ανάλογων ταινιών. Κι ενώ προσπαθεί να χορογραφήσει τις σκηνές έστω των μαχών και τις αυτοκινητοδρομίες με μια fun διάθεση, η αναμενόμενη πλοκή, οι επιφανειακοί και μονοδιάστατοι χαρακτήρες και τα στερεοτυπικά αστειάκια, δεν σώζουν την κατάσταση, με τον Λουκ Έβανς να κάνει ό,τι μπορεί για να προσδώσει στον χαρακτήρα του μια διάσταση action hero, χωρίς όμως να έχει το εκτόπισμα και την εμπειρία συναδέλφων του, που έχουν εξασκηθεί καλά στο είδος και στις ανέμπνευστες συνταγές.

Unckikable
Σκηνοθεσία: Μπάμπης Μακρίδης, Guy Krief

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Καλώς ήρθατε στον σκοτεινό κόσμο της ψηφιακής διαφημιστικής απάτης, της μεγαλύτερης πηγής εσόδων του οργανωμένου εγκλήματος μετά από τη διακίνηση ναρκωτικών.
Το ντοκιμαντέρ του Μπάμπη Μακρίδη και του Guy Krief για τον σκοτεινό κόσμο της ψηφιακής διαφημιστικής απάτης.

Ένα πρώην στέλεχος εταιρείας τεχνολογίας συγκεντρώνει μια ομάδα προγραμματιστών σε μια άγνωστη τοποθεσία. Μαζί, ξεκινούν να χτίζουν μια επιχείρηση ψηφιακής διαφημιστικής απάτης. Μέσα σε 12 εβδομάδες, το διάστημα πριν από τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 2020, καταφέρνουν να εξαπατήσουν μεγάλο αριθμό διαφημιστών υψηλού προφίλ, ανάμεσα στους οποίους ομάδες υποστηρικτών του Donald Trump, αλλά και του Joe Biden. Καθώς η επιχείρηση εκτυλίσσεται, παρακολουθούμε συνεντεύξεις σχετικά με την ψηφιακή διαφήμιση, το δυοπώλιο των Google και Facebook και τα γνωστά και λιγότερο γνωστά θύματα της διαφημιστικής απάτης, από το μεγαθήριο που είναι η Uber έως μια πλανόδια πωλήτρια στην Αφρική. Ποιος είναι ο αντίκτυπος της διαφημιστικής απάτης στην οικονομία του διαδικτύου, στις κοινωνίες μας και -κυρίως- στην ίδια τη δημοκρατία;

Βήμα-βήμα οι δύο δημιουργοί ξετυλίγουν το κουβάρι μιας απάτης ,που μας αφορά υπερβολικά για να εκτυλίσσεται εν αγνοία μας. Με σαφή πολιτική αφετηρία, δομή ντοκιμαντέρ τεκμηρίωσης και ατμόσφαιρα ταινίας αγωνίας, το «Unclickable» μας παίρνει από το χέρι για να μας ξεναγήσει στην γκρίζα ζώνη μεταξύ τεχνολογικής προόδου και νομοθετικού κενού, εκεί που υπέρογκα ποσά μπορούν να αλλάξουν χέρια μέσα σε λίγα λεπτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γυρισμένη εν μέσω της πανδημίας η ταινία περιλαμβάνει δεκάδες συνεντεύξεις με ειδικούς επί του θέματος, ανάμεσα στους οποίους πανεπιστημιακοί, δημοσιογράφοι και στελέχη επιχειρήσεων, αλλά και θύτες και θύματα σε όλο τον κόσμο, από τη Νέα Υόρκη στο Λονδίνο, από τον Καναδά στη Βραζιλία κι από εκεί στη Νότια Αφρική.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ