Τρεις πολύ μεγάλες διακρίσεις για το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας (DISFF) στα Ελληνικά Βραβεία Σχεδιασμού και Οπτικής Επικοινωνίας.
Οι διακρίσεις αυτές έρχονται ως άλλη μία αναγνώριση των υψηλών στάνταρ που έχει θέσει ο οργανισμός.
Φεστιβάλ Δράμας: 3 πολύ μεγάλες διακρίσεις
Πιο συγκεκριμένα, την Τετάρτη 4 Μαΐου, κατά την τελετή απονομής των 21ων Ελληνικών Βραβείων Σχεδιασμού και Οπτική Επικοινωνίας στην κατάμεστη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο συνεργάτης του φεστιβάλ Δημήτρης Παπάζογλου και το γραφείο του DpS Athens, έλαβαν το πρώτο βραβείο για την οπτική ταυτότητα και την ανάπτυξη των εφαρμογών της για το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας (κατηγορία πολλαπλές εφαρμογές), καθώς επίσης και το Χρυσό ΕΒΓΕ Ταυτότητας, ως η εργασία που ξεχώρισε η κριτική επιτροπή ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλες εξαιρετικές συμμετοχές και έργα.
Επιπλέον, η DpS Athens, διακρίθηκε με το δεύτερο βραβείο, για τoν σχεδιασμό της αφίσας «DISFF in Athens» στην κατηγορία «Αφίσα», εργασία που υλοποιήθηκε για τις ανάγκες των δράσεων του οργανισμού εκτός Δράμας υπό τον τίτλο «Το Φεστιβάλ ταξιδεύει».
Ο πρόεδρος του Οργανισμού Γιώργος Δεμερτζής, συγχαίρει τον Δημήτρη Παπάζογλου και την ομάδα του για τη σπουδαία αυτή βράβευση και δηλώνει ότι έχει ιδιαίτερη σημασία για τον ίδιο και την πόλη που φιλοξενεί αυτόν τον διεθνώς αναγνωρισμένο θεσμό, επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την ορθότητα της επιλογής του δημιουργού μετά από διαφανή δημόσια διαδικασία μεταξύ σαράντα και πλέον διαγωνιζομένων από την Ελλάδα και το εξωτερικό που ενδιαφέρθηκαν να αναπτύξουν την νέα Οπτική Ταυτότητα και τις εφαρμογές του Φεστιβάλ Δράμας.
Αυτή η σημαντική διάκριση έρχεται να επιβεβαιώσει τη μεγάλη απήχηση που είχε στο διεθνή κινηματογραφικό χώρο αλλά και στο ελληνικό κοινό η νέα ταυτότητα του Φεστιβάλ Δράμας, για την οποία, όπως σημειώνει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Γιάννης Σακαρίδης «δημιουργήσαμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα οπτικής έκφρασης, που θα σηματοδοτεί την παρούσα αποστολή του Φεστιβάλ, κάνοντας άμεσα αναγνωρίσιμο τον θεσμό στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές κινηματογραφικό κοινό, σε ανθρώπους που ασχολούνται επαγγελματικά με την κινούμενη εικόνα ή που απλά εμπνέονται από αυτήν, σε νέους αλλά και σε καταξιωμένους δημιουργούς. Επιδιώξαμε μια ταυτότητα εναρμονισμένη με τη σύγχρονη οπτική γλώσσα, η οποία όμως θα μπορεί να υποστηρίξει τον θεσμό διαχρονικά. Από το παρελθόν έως το τώρα και από το τώρα ως το μέλλον. Η κωδικοποίηση όλης της λεκτικής πληροφορίας σε συντομογραφίες που μεταφέρουν με άμεσο τρόπο το μήνυμά τους αποτελεί για εμάς έναν οργανικό συμβολισμό για τη δύναμη και την οικονομία της αφήγησης μικρού μήκους. Το ολοκληρωμένο αυτό οπτικό σύστημα έδωσε στο Φεστιβάλ τη δυνατότητα να εκφράζεται δυνατά, αναγνωρίσιμα και με συνέπεια στο έργο του για τα επόμενα χρόνια. Ευχαριστούμε τον Δημήτρη Παπάζογλου και την DpS Athens για την ενδελεχή έρευνα, τον πολιτισμό συνεργασίας και δημιουργικότητας και τον εξαιρετικό τελικό σχεδιασμό».