Μοριακή βιολόγος, δημιουργεί διεθνή μουσικά πρότζεκτ βασισμένα στη φωνή και θεραπεύει ασθενείς με συμπτώματα long covid.
H Αγγελική Τουμπανάκη θεωρεί την ανθρώπινη φωνή ως το εκφραστικότερο και πλουσιότερο σε αποχρώσεις μουσικό όργανο, τη χρησιμοποιεί για να αυτοσχεδιάσει, να πειραματιστεί, να εκφραστεί και να επικοινωνήσει, να θεραπεύσει, κάθε της live είναι και μια μυσταγωγική εμπειρία, που πρόσφατα αποτυπώθηκε στο πρόσωπό της μέσα από μια φωτογραφία της που απέσπασε βραβείο στον παγκόσμιο διαγωνισμό «Jazz World Photo».
Είναι ερμηνεύτρια, δημιουργός, παραγωγός και lead vocalist μιας σειράς διαφορετικών μουσικών projects. Η αφετηρία της και η βάση της είναι η τζαζ μουσική, η συλλογή και μελέτη παραδοσιακών ήχων, ρυθμών, μουσικών ιδιωμάτων και φωνημάτων. Παράλληλα με τις μουσικές της σπουδές, η Αγγελική Τουμπανάκη έχει ολοκληρώσει έναν πολυετή κύκλο επιστημονικής έρευνας, είναι αριστούχος διδάκτορας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών στη Μοριακή Βιολογία.
Ανάμεσα στα δύο πεδία επέλεξε την τέχνη και έχει αφιερωθεί αποκλειστικά στη μουσική και το τραγούδι, ερευνώντας κυρίως εννοιολογικά και βιωματικά τις δυνατότητες της ανθρώπινης φωνής. Η Αγγελική Τουμπανάκη στις πρόβες για το νέο της πρότζεκτ «Drums & Voice Jazztronica Duet» με τον Ηλία Δουμάνη την Παρασκευή 28 Απριλίου στο ΠΛΥΦΑ μιλά στο iefimerida.gr για τη μουσική της, τη φωνή και τα σεμινάρια που κάνει σε ανθρώπους που έχουν αναρρώσει από τον κορωνοϊό και παρουσιάζουν long covid συμπτώματα.
«Στον ιδιαίτερο χώρο ΠΛΥΦΑ, θα παρουσιάσουμε τo electronic jazz ντουέτο τυμπάνων-φωνής "Drums & Voice Jazztronica Duet" που δημιουργήσαμε με τον drummer, συνθέτη και καθηγητή τυμπάνων, Ηλία Δουμάνη, τον Φεβρουάριο του 2014. Το συγκεκριμένο project προέκυψε από την ανάγκη και των δυο μας να πειραματιστούμε, να εξερευνήσουμε τις ηχητικές δυνατότητες και την προέκταση των ορίων των οργάνων μας μέσω της χρήσης ηλεκτρονικών μέσων & προγραμμάτων και της live looping τεχνικής. Ο Ηλίας διερευνά χρόνια τον συνδυασμό του drumming με την τεχνολογία και εγώ ασχολούμαι με το live looping από το 2006», λέει η Αγγελική Τουμπανάκη.
«Παρ' όλα αυτά, για τη δημιουργία του ντουέτου δεν μπορέσαμε να βρούμε κάποιο μουσικό reference, δηλαδή ένα αντίστοιχο μουσικό σχήμα που να αποτελέσει και μια βάση έμπνευσης και μελέτης για τη δημιουργία του ήχου μας. Από μόνο του ένα ντουέτο τυμπάνων φωνής είναι δύσκολο εγχείρημα. Έτσι λοιπόν δημιουργήσαμε από το μηδέν το ηχοσύμπαν μας μεταβαίνοντας από τον φυσικό ήχο της κρούσης και των βοκαλισμών, στην πολυμορφική διάσταση της ηλεκτρονικής μουσικής.
»Στην ΠΛΥΦΑ θα παρουσιάσουμε κομμάτια της διεθνούς jazz σκηνής και προσωπικές συνθέσεις μέσα από τις οποίες στιχουργικά και ηχητικά παραθέτουμε την προσωπική μας ανησυχία για τη σύγχρονη κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα. Και αυτή τη φορά έχουμε τη χαρά να συμπράξουμε με ξεχωριστούς καλλιτέχνες, τον jazz τρομπετίστα Δημήτρη Παπαδόπουλο και τον φωτογράφο Γιώργο Βιτσαρόπουλο, οι οποίοι καλούνται να συνθέσουν, να πειραματιστούν και να παρουσιάσουν τη δική τους αισθητική ανατύπωση στις έννοιες των κομματιών. Την επιμέλεια ήχου κάνει όπως πάντα ο Πασχάλης Κολέντσης και τους φωτισμούς έχει αναλάβει η Μαρία Βενετάκη», λέει η Αγγελική Τουμπανάκη.
«Την Παρασκευή 28 Απριλίου στο χώρο ΠΛΥΦΑ, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να βιώσει μια διαμεσική παράσταση οπτικοακουστικής σύνθεσης και διάδρασης όπου ψηφιακά ηχοτοπία, βοκαλισμοί, συχνοτικές εκρήξεις θα συνυπάρχουν συντονισμένα με σκιές, κίνηση και video art προβολές».
Διδακτορικό στη Μοριακή Ογκολογία και τραγούδι
Πώς ξεκίνησε η σχέση με το τραγούδι, πρώτα ερεθίσματα, πρώτες εμφανίσεις;
Τα φωνητικά μουσικά παιχνίδια, η σπουδαιότητα της ομάδας και της διάδρασης, ο συντονισμός με το σύνολο -από μικρή στον προσκοπισμό- ενσωματώθηκαν στο μουσικό μου γονιδίωμα. Παράλληλα στο οικογενειακό μου περιβάλλον, η μουσική ακρόαση αποτελούσε τελετουργική διαδικασία καθώς «στροβιλίζονταν» στο πικάπ, βινύλια κλασσικής μουσικής, κλασική ροκ και ρεμπέτικα.
Και οι μνήμες ξεπήδησαν και έγιναν ανάγκη για μουσική, για μάθηση, για επικοινωνία. Παράλληλα με το διδακτορικό μου στην Μοριακή Ογκολογία στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, ξεκίνησα Κλασικό τραγούδι, κρουστά, κιθάρα, ενώ παράλληλα παρακολούθησα σεμινάρια Ινδικoύ, Πέρσικου κλασσικού τραγουδιού, Ρυθμολογίας, Flamenco τραγουδιού και Ηπειρώτικου Πολυφωνικού τραγουδιού. Μετά ακολούθησαν με δίψα, μια σειρά Jazz Master εργαστηρίων και σεμιναρίων αυτοσχεδιασμού με τον αγαπημένο μου δάσκαλο Bob Stoloff και τους επίσης σημαντικούς Jay Clayton, Rene Marie, Sheila Cooper, Deborah Carter και JD Walter. Απορροφήθηκα από τις μουσικές σπουδές στην Jazz μουσική και την τεχνική του μαγικού οργάνου που ονομάζεται Φωνή.
Καθοριστικό όμως ρόλο στις επιλογές μου, στην αισθητική αλλά και στην τελική απόφαση να πάρω την ευθύνη της λέξης «Μουσικός», έπαιξαν τα μουσικά εργαστήρια «Λαβύρινθος» του συνθέτη και μουσικού Ross Daly και το masterclass των «Circle Songs» που παρακολούθησα στη Νέα Υόρκη, με τον σπουδαίο βοκαλίστα Bobby McFerrin και τους συνεργάτες του.
Ασχολούμαι με τη μουσική επαγγελματικά από το 2006 ως δημιουργός, lead vocalist και παραγωγός μιας σειράς ετερόκλητων μουσικών projects με Contemporary Vocal Jazz και World Jazz μουσική θεματολογία, όπως η μουσικοθεατρική παράσταση Colpo Grosso (2006), Jazz Plus» (2008), «Toubanaki & the Buzz Bastardz» (2009), «Aggeliki Toubanaki ft avant garde electric harpist Maria-Christina Harper» (2015), «Ulaloum»(2017), «Crossovers»(2018), “For Women” (2019), τα οποία έχουμε παρουσιάσει στην Ελλάδα ( Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Μουσείο Μπενάκη, Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Μέγαρο Μουσική Θεσσαλονίκης, Τεχνόπολη, Gazarte, Half Note Jazz Club, Μικρό Παλλάς, Bios, Ιανός, Κύτταρο, Σταυρός του Νότου κ.α) και στο εξωτερικό (New York, Massachusetts, London, Amsterdam, Tel Aviv, Oxford, Reading, Newcastle, Bassano del Grappa κα).
Πολλοί φίλοι, πολλές διαφορετικές παρέες και συνεχώς αντιθέσεις… που δημιούργησαν τη βαθιά επιθυμία μου για ανίχνευση, για πολυσυλλεκτικότητα και ταξίδια πέρα από τα σύνορα του μικρόκοσμού μου».
Διδάκτορας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών στη Μοριακή Βιολογία, τόσο αντίθετο με τη μουσική κι όμως τα συνδυάζετε αρμονικά...
«Βασικός άξονας της δικής μου έμπνευσης και έκφρασης, αποτελεί η βαθύτερη σχέση επιστήμης και τέχνης. Προσωπικά δεν έχω αποκοπεί από το τομέα της Υγείας καθώς είμαι μέλος της διεπιστημονικής ομάδας "Voice Mentoring” που αποτελείται από φωνιάτρους, λογοθεραπευτές, ψυχιάτρους, φυσιοθεραπευτές με σκοπό τον σχεδιασμό θεραπείας και την αποκατάσταση ασθενών με φωνητικές διαταραχές.
Θεωρώ ότι η Επιστήμη περικλείει στον πυρήνα της, τη διαδικασία της δημιουργίας και ιδίως στον ερευνητικό τομέα της, εμπεριέχει και αντλεί από την Τέχνη. Είναι στοίχημα να φανείς ευρηματικός στην έρευνα σου, να δουλέψεις με φαντασία και συνδυαστική σκέψη. Ακόμα και να εμπνευστείς από τις μικροσκοπικές μας κυτταρικές δομές που παρουσιάζουν απίστευτη ομορφιά και καλλιτεχνική αρτιότητα. Από την άλλη η Τέχνη ως διαδικασία έκφρασης, έχει πανανθρώπινο και υπερχρονικό χαρακτήρα και εμπεριέχει μέσα της επιστημοσύνη. Πίσω από κάθε μορφή Τέχνης θεωρώ ότι υπάρχει έρευνα και μελέτη, αναζήτηση και εσωτερικός στροβιλισμός. Εάν σε ενδιαφέρει το πειραματικό δημιούργημα και η δημιουργία πέρα από τις νόρμες, για να κατορθώσεις την αποδόμηση πρέπει να έχεις δουλέψει ισχυρά τη δομή.
Οι masters, John Coltrane, Μπάρτοκ, Γιάννης Χρήστου, Στοκχάουζεν, John Cage, Demetrios Stratos, που ήταν κορυφαίοι καλλιτέχνες, ανάτρεψαν τις κλασικές δομές, έγιναν ερευνητές, αναζητώντας στη διαδικασία δημιουργίας διαφορετικούς άξονες αναφοράς, αντλώντας θεματολογία από την επιστήμη και τις κοσμολογικές ανακαλύψεις».
Βοκαλίστρια, όχι τραγουδίστρια. Τι σημαίνει πρακτικά για τη φωνή για τα μουσικά πρότζεκτ;
«Χρησιμοποιώ τον όρο βοκαλίστρια συνειδητά γιατί έτσι ορίζομαι από το όργανο που παίζω και όχι από την πράξη του τραγουδιού. Όπως οι υπόλοιποι μουσικοί, μιλάμε για τους κιθαρίστα/ρίστρια, μπασίστα/ίστρια άρα και για βοκαλίστα ή βοκαλίστρια. Εξάλλου για στη Jazz μουσική η οποία αποτελεί τη βάση της μόρφωσης και της μουσικής μου συμπεριφοράς, ανέκαθεν χρησιμοποιείται ο όρος vocalist. Με απασχολεί η ενορχηστρωτική χαρτογράφηση της φωνής και των διαφορετικών ποιοτήτων της και μέσα στις συνθέσεις των «Drums & Voice Jazztronica Duet» αλλά και στα υπόλοιπα projects μου χρησιμοποιώ συχνά «extended» (εκτεταμένες) φωνητικές τεχνικές, παραδοσιακά μουσικά ιδιώματα και φωνήματα. Η δική μου ευτυχία πάνω στη σκήνη είναι να συνδιαλέγομαι, να αυτοσχεδιάζω, να παίζω με τις φράσεις και τους ήχους με ισορροπία και σεβασμό πάντα στις έννοιες και στο στίχο. Ο αυτοσχεδιασμός και η διάδραση αφορά στην συλλογική δημιουργία και για εμένα αποτελεί μέσον ενοποίησης και κατάθεση προσωπικότητας».
«Η διδασκαλία είναι για μένα φως, υγεία, ισορροπία»
Διδασκαλία, σεμινάρια διαλέξεις πώς δουλεύετε με τους μαθητές;
«Η επιστήμη όπως αναφέραμε αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καλλιτεχνικής μου πορείας, εννοιολογικά και βιωματικά και διεπιστημονικά. Διδάσκω τους μαθητές μου, ξεκινώντας θεωρητικά με ανατομία και ανάλυση του μηχανισμού της φώνησης. Θέλω να είμαι ακριβής στις έννοιες και στις λέξεις. Η διδασκαλία είναι για μένα φως, υγεία, ισορροπία. Δραπετεύω από τον μικρόκοσμό μου και αγκαλιάζω αυτό των μαθητών μου. Βλέπω σε αυτούς τη διάθλασή μου, το πριν και το μετά μου, θυμάμαι να σωπαίνω, συνδέομαι ξανά με την αφετηρία μου».
«Η αναμέτρηση μας με τη διαδικασία της μελέτης, με τα όρια, τις αδυναμίες μου και τις προσωπικές μας αναζητήσεις είναι ισχυρή εμπειρία. Βουτιές συνεχώς στο βυθό και μετά πάλι στην επιφάνεια, αλλάζοντας συνεχώς τα μεγέθη της αυτοπεποίθησης μας μέχρι να καταλάβουμε, ότι η απόλυτη ελευθερία είναι η γνώση. Και αυτό τονίζω συνεχώς και στους μαθητές μου (μουσικούς, ηθοποιούς, performers). Η μελέτη και η έρευνα της μουσικής, σού αποκαλύπτει τη απεραντοσύνη της. Δεν σε αφορά πια ο φόβος του να εκτεθείς, η αγωνία της κριτικής, η γοητεία της προβολής, γιατί απλώς στο μυαλό θα επικρατεί η ανάγκη σου να παίξεις μουσική και να πολλαπλασιαστείς μέσα από την συνδημιουργία της ομάδας. Ο συναισθηματισμός μετατρέπεται σε συναίσθημα και κυριαρχεί η χαρά για τη μουσική».
Αυτή η φωτογραφία διακρίθηκε στον «Jazz World Photo»
Η διάκριση της φωτογραφίας στον παγκόσμιο διαγωνισμό «Jazz World Photo». Θυμήσου τη στιγμή και τα συναισθήματα την ώρα του φωτογραφικού κλικ του Θράσου Ειρήνη.
«Jazz World Photo 2023! Η φωτογραφία του αγαπημένου Θράσου Ειρήνη, καλλιτεχνικού διευθυντή του Half Note Jazz club διακρίθηκε στον Διεθνή ετήσιο Διαγωνισμό Jazz World Φωτογραφίας. Επιλέχθηκε ανάμεσα στις 30 καλύτερες φωτογραφίες παγκοσμίως, οι οποίες θα εκτεθούν σε διάφορα μέρη ως περιοδεύουσα έκθεση! Aυτή η φωτογραφία, αφορά όλες αυτές τις στιγμές που ο μουσικός, ξεφεύγει του χρόνου και του χώρου. Γίνεται διάτρητος, για να τον διαπεράσουν οι ήχοι. Γίνεται διάφανος, για να ενωθεί.
Είναι μεγάλη μου τιμή να βρίσκεται η φωτογραφία μας ανάμεσα σε φωτογραφίες εκλεκτών καλλιτεχνών της παγκόσμιας jazz σκηνής και διακεκριμένων φωτογράφων. Βλέποντας την, αναγνωρίζω έντονα το συναίσθημα και αυτή η θύμηση μου, με κάνει ευτυχή. Σε ευχαριστώ ξανά Θράσο για τη ματιά της καρδιάς σου και την αισθητική σου! ».
Πρόγραμμα αποκατάστασης ασθενών με φωνητικές διαταραχές
Να σταθούμε στο πρόγραμμα «Το Εθνικό δίνει Πνοή» και τα στοιχεία για post και long Covid που ακόμα απασχολούν κόσμο.
«Ναι, και σε ευχαριστώ που το αναφέρεις γιατί μέσα στο επόμενο διάστημα ξεκινάμε με πολύ μεγάλη χαρά τον 6ο κύκλο του κοινωνικού προγράμματος «Το Εθνικό δίνει Πνοή». Και είναι σημαντικό να μάθουν για αυτό άνθρωποι που το χρειάζονται.
Το πρόγραμμα αυτό του Εθνικού Θεάτρου σε συνεργασία με Long Covid ιατρεία και την διεπιστημονική ομάδα για την αποκατάσταση ασθενών με φωνητικές διαταραχές «Voice Mentoring» ξεκίνησε το Μάρτιο του 2021 και είχα την τιμή να το σχεδιάσω και να το συντονίζω.
Αφορά ασθενείς που έχουν νοσήσει με Covid παρουσιάζουν σε σημαντικό́ ποσοστό́ εμμένοντα συμπτώματα όπως κόπωση, αναπνευστικά προβλήματα, δυσφωνία, πόνος στις αρθρώσεις & μύες, γνωστικές αδυναμίες, μετατραυματικό́ στρες, άγχος, κατάθλιψη και διαταραχές του ύπνου.
Σκοπός του είναι η επανεκπαίδευση της αναπνοής και της φωνής, ο συντονισμός αναπνοής-φωνής-σώματος και η γνώση γύρω από βασικούς μηχανισμούς τους σώματός μας, καθώς και η ψυχική και σωματική ευεξία μέσω της φωνητικής έκφρασης, του τραγουδιού και της χαράς που προσφέρει η μουσική. Οι συμμετέχοντες εφοδιάζονται με το συγκεκριμένο ασκησιολόγιο για να εξασκούνται στον δικό́ τους χρόνο.
Οι προϋποθέσεις συμμετοχής: δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία ή ενδιαφέρον για το τραγούδι, oι συμμετέχοντες ιδανικά πρέπει να είναι διαθέσιμοι και για τις 8 εβδομαδιαίες συνεδρίες, (7 διαδικτυακές και μια δια ζώσης), το πρόγραμμα είναι ανοιχτό σε όλους, ανεξαρτήτως εθνικότητας, φύλου ή άλλης διαφορετικότητας.
Οι προηγούμενοι κύκλοι του κοινωνικού προγράμματος "ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΝΕΙ ΠΝΟΗ" ολοκληρώθηκαν με επιτυχία. Οι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι το εργαστήριο λειτούργησε θετικά στο να υπάρξει σημαντική βελτίωση στα συμπτώματα όπως δύσπνοια, δυσφωνία, μυϊκοί πόνοι, γνωστικές λειτουργίες, αλλά και στην ψυχολογική κατάσταση των συμμετεχόντων». Δείτε το παρακάτω βίντεο
Το εργαστήριο ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΝΕΙ ΠΝΟΗ πραγματοποιήθηκε με την ευγενική χορηγία της εταιρίας Pfizer και τα συνεργαζόμενα τακτικά long covid ιατρεία είναι της Δ ́Πανεπιστημιακής Παθολογικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου "Αττικόν", της Μονάδας Πνευμονολογίας και Αναπνευστικής Ανεπάρκειας Α ́Κλινικη ́Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών "Ευαγγελισμός" και της Γ' Πανεπιστημιακής Παθολογικής Κλινικής του ΕΚΠΑ, Γενικό Νοσοκομείο "η Σωτηρία". Εάν κάποιος θέλει να δηλώσει συμμετοχή μπορεί να επικοινωνήσει στο τηλέφωνο 2107001469 και στο email: gmpaka@n-t.gr
Επόμενο σχέδιο;
«Τα άμεσα σχέδια καλλιτεχνικά μου/μας σχέδια είναι η οργάνωση της καλοκαιρινής περιοδείας στην Ελλάδα με τα projects «Drums & Voice Jazztronica Duet» και το «FOR WOMEN» πλαισιωμένο από πέντε μουσικούς και ένα 8μελές γυναικείο Vocal Ensemble. Στο «For Women» αφηγούμαστε τις ιστορίες Γυναικών που ενέπνευσαν συνθέτες ανά τον κόσμο και γίναν τραγούδια στις μουσικές παραδόσεις των λαών. Είναι μια παράσταση αφιερωμένη στη Γυναίκα των τόπων και των χρόνων. Μάλιστα με τη συγκεκριμένη σύνθεση μουσικών εμφανιζόμαστε για πρώτη φορά στην Αθήνα στο ΠΛΥΦΑ την Παρασκευή 30 Ιουνίου και το Σάββατο 1η Ιουλίου».
Η Αγγελική Τουμπανάκη στις Ευμενίδες του Αισχύλου
Παράλληλα φέτος έχω την τιμή να βρίσκομαι στην ομάδα της σκηνοθέτριας Άντζελας Μπρούσκου, προετοιμάζοντας και συμμετέχοντας στο χορό για τις αισχύλειες Ευμενίδες που θα παρουσιαστεί στην Ελευσίνα στα πλαίσια των εκδηλώσεων της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας Ελευσίνας.
Όσον αφορά στο διδακτικό μου έργο, αυτή την περίοδο ετοιμαζόμαστε πυρετωδώς για το εκπαιδευτικό καλλιτεχνικό ιστιοπλοϊκό Αrtventure Camp, που σχεδιάζει και υλοποιεί ο κρουστός Πέτρος Κούρτης με μουσικούς και εκπαιδευτές από όλο τον κόσμο και πραγματοποιείται στο Ιόνιο για μια εβδομάδα πάνω σε σκάφη. Αυτή η βιωματική, επιμορφωτική και περιβαλλοντική δραστηριότητα τιμήθηκε με το Χρυσό Βραβείο Τουρισμού για δύο συνεχόμενες χρονιές, 2019 και 2020. Φέτος κλείνουμε 10 Χρόνια και θα είναι μια μεγάλη fiesta Μουσικής! Οποίος αγαπάει την μουσική, το ρυθμό, την πολυφωνία, το body music, τους φωνητικούς κύκλους και τη θάλασσα το προσκαλώ να συνταξιδέψει μαζί μας. Σύντομα θα ανακοινώσουμε με τους συνεργάτες μου και ένα καλλιτεχνικό – εκπαιδευτικό- ακτιβιστικό project – όραμα θα έλεγα που πρόκειται να ξεκινήσει από την πόλη των Τρικάλων, την πόλη των καινοτόμων δράσεων, στα τέλη Μαΐου! Cross fingers και προχωράμε με πίστη και επιμονή.
Drums & Voice Jazztronica Duet, Ηλίας Δουμάνης – Αγγελική Τουμπανάκη Παρασκευή 28 Απριλίου, ΠΛΥΦΑ
Το πρωτοποριακό electronic jazz ντουέτο της βοκαλίστριας Αγγελικής Toυμπανάκη και του ντράμερ Ηλία Δουμάνη έρχεται για πρώτη φορά στο χώρο ΠΛΥΦΑ, προσκαλώντας ξεχωριστούς καλλιτέχνες σε μια διαμεσική παράσταση οπτικοακουστικής σύνθεσης και διάδρασης.
Οι δύο μουσικοί στις συναυλίες τους παρουσιάζουν προσωπικές συνθέσεις και κομμάτια της bebop, modal, hardbop jazz σκηνής. Μέσα από την στιχουργική θεματολογία των πρωτότυπων κομματιών τους και τη συναρμολόγηση ενός drum voice eletronica ηχοσύμπαντος, παραθέτουν την προσωπική τους ανάγνωση για τη σύγχρονη κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα.
Σε αυτή τους την παράσταση προσκαλούν το jazz τρομπετίστα Δημήτρη Παπαδόπουλο και το φωτογράφο Γιώργο Βιτσαρόπουλο για να συνθέσουν, να πειραματιστούν, και να παρουσιάσουν την δική τους αισθητική ανατύπωση στις έννοιες των κομματιών και την ηχητική πολυσημία των «Drums Voice Jazztronica Duet».
Την Παρασκευή 28 Απριλίου στο χώρο ΠΛΥΦΑ, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να βιώσει μια ιδιαίτερη καλλιτεχνική σύμπραξη όπου τα ψηφιακά ηχοτοπία, οι βοκαλισμοί και οι συχνοτικές εκρήξεις μεταπλάθονται σε σκιές, κίνηση και video προβολές που συνυπάρχουν σε απόλυτο συντονισμό με τους performers, άλλοτε σαν αντικατοπτρισμός της δράσης τους και άλλοτε "δρώντας" αυτόνομα ως ένας άλλος performer επί σκηνής.
«Drums & Voice Jazztronica Duet»
Αγγελική Τουμπανάκη: Voice, Fx, Loops | Στίχοι, Σύνθεση
Ηλίας Δουμάνης: Drums, Fx, Loops | Σύνθεση, Custom Design Programming
Επιμέλεια ήχου: Πασχάλης Κολέντσης
Επιμέλεια Φωτισμού: Μαρία Βενετάκη