Το περιβάλλον του Αλέξη Τσίπρα απαντά στα περί πρόσληψης εταιρείας για να κάνει rebranding στο προφίλ του.
Μετά τη φωτογραφία που είδε το φως της δημοσιότητας, όπου δείχνει τον πρώην πρωθυπουργό να διαβάζει εν πτήσει πρόταση γαλλικής εταιρείας για το rebranding του ονόματός του, το περιβάλλον του ξεκαθαρίζει:
«Ο Αλέξης Τσίπρας δέχεται και εξετάζει προτάσεις συνεργασίας από πολλές ενδιαφερόμενες εταιρείες δημοσίων σχέσεων για την προβολή του νέου Ινστιτούτου και τις επόμενες πρωτοβουλίες του».
Σε ερώτηση αν «έχει συνάψει συνεργασία με τη συγκεκριμένη εταιρεία», το περιβάλλον Τσίπρα απαντά: «Όχι, δεν υπάρχει προς το παρόν συνεργασία με καμία εταιρεία».
Τα σενάρια φούντωσαν μετά τη φωτογραφία που κυκλοφόρησε σήμερα και η οποία τραβήχτηκε σε πτήση της Aegean, την ώρα που ο κ. Τσίπρας ταξίδευε από Παρίσι προς Αθήνα, μετά τη συμμετοχή του σε συνεδρίαση του Συμβουλίου της Ευρώπης.
Ο κ. Τσίπρας ταξίδευε στην οικονομική θέση, ντυμένος casual, με τζιν παντελόνι, πουκάμισο και σακάκι και, όπως φαίνεται στη φωτογραφία, διάβαζε κάποια έγγραφα με γυαλιά οράσεως.
Από τη φωτογραφία που κυκλοφόρησε, ο πρώην πρωθυπουργός φαίνεται πως μελετούσε ένα ενημερωτικό μιας από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στον κόσμο, με έδρα το Παρίσι, της Publicis Communications, με τίτλο «Rebranding - Alexis Tsipras». Από κάτω γράφει «Mars 2024» (Μάρτιος 2024).
Προ ημερών, η «Καθημερινή» είχε γράψει ότι ο Αλέξης Τσίπρας λέει σε συνομιλητές του πως «είναι προφανές ότι χρειάζεται ένα rebranding», κάτι που, όπως φαίνεται από τα χαρτιά που έχει στα χέρια του, το έχει ήδη ξεκινήσει.
Υπενθυμίζεται πως ο Αλέξης Τσίπρας πήγε χθες στο Παρίσι προκειμένου να συμμετάσχει στη συζήτηση και ψήφιση της έκθεσης της Ντόρας Μπακογιάννη για την ένταξη του Κοσόβου στο Συμβούλιο της Ευρώπης, που διεξάγεται στην Επιτροπή Πολιτικών Υποθέσεων της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Οργανισμού.