Απάντηση Κομισιόν σε Τσιόδρα: Νέα ατζέντα για την προστασία των καταναλωτών με έμφαση στη στήριξη των ευάλωτων - iefimerida.gr

Απάντηση Κομισιόν σε Τσιόδρα: Νέα ατζέντα για την προστασία των καταναλωτών με έμφαση στη στήριξη των ευάλωτων

Ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της ΝΔ, Δημήτρης Τσιόδρας
Ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της ΝΔ, Δημήτρης Τσιόδρας / Φωτογραφία: Intimenews/ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Νέα ατζέντα για την προστασία των καταναλωτών με ιδιαίτερη έμφαση στη στήριξη των ευάλωτων, θα παρουσιάσει η Κομισιόν προς τα τέλη του 2025, όπως αναφέρει στην απάντησή της σε ερώτηση του ευρωβουλευτή της ΝΔ Δημήτρη Τσιόδρα.

Συγκεκριμένα, όπως σημειώνει η αρμόδια Εκτελεστική Αντιπρόεδρος Roxana Mînzatu, η Κομισιόν λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη την ανάγκη διασφάλισης του συμπεριληπτικού χαρακτήρα του ψηφιακού μετασχηματισμού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συμπληρώνει δε ότι θα συνεχίσει να παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς την κατάσταση ενόψει της πιθανής ανάγκης για περαιτέρω δράσεις σε επίπεδο ΕΕ, δεδομένου ότι αρκετά κράτη μέλη έχουν ήδη αρχίσει να θεσπίζουν μέτρα για τη διασφάλιση της φυσικής πρόσβασης σε ορισμένες υπηρεσίες, όπως οι τραπεζικές υπηρεσίες και οι υπηρεσίες μετρητών.

Αναφέρεται δε συγκεκριμένα στην Οδηγία για την προσβασιμότητα και τις διατάξεις για την αύξηση φιλικότητας των υπηρεσιών προς τον χρήστη, την πρόταση κανονισμού του 2023 για τις υπηρεσίες πληρωμών, η οποία και περιλαμβάνει διατάξεις που διασφαλίζουν ότι όλοι οι πελάτες έχουν στη διάθεσή τους τουλάχιστον ένα μέσο που τους επιτρέπει να εξακριβώνουν τη γνησιότητα των πληρωμών καθώς και τους κανόνες της ΕΕ για τις συμβάσεις χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών που συνάπτονται εξ αποστάσεως, οι οποίες και παρέχουν στα άτομα το δικαίωμα να ζητούν παρέμβαση φυσικού προσώπου όταν αλληλεπιδρούν με διαδικτυακές διεπαφές.

Ο κ. Τσιόδρας στην ερώτησή του, είχε επισημάνει ότι «τα τεχνολογικά εργαλεία κι εφαρμογές που χρησιμοποιούνται σε μια σειρά από κλάδους δεν λαμβάνουν πάντα υπόψη τις ανάγκες ατόμων όπως οι ηλικιωμένοι ενώ, οι εύλογα περίπλοκες διαδικασίες για τη διασφάλιση της ασφάλειας των συναλλαγών σε συνδυασμό με τον φόβο να πέσουν θύματα απάτης δυσκολεύει την πρόσβασή τους σε αρκετές υπηρεσίες».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είχε ρωτήσει δε την Επιτροπή σε τί ενέργειες θα προχωρήσει για τη διασφάλιση της πρόσβασης των ηλικιωμένων σε απαραίτητες υπηρεσίες καθώς και ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα συμβάλει στη διευκόλυνση των συναλλαγών των ηλικιωμένων και την βελτίωση της προσβασιμότητας στις υπηρεσίες, διασφαλίζοντας τις πρόσωπο-με-πρόσωπο συναλλαγές.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ OCEAN Δημήτρης Τσιόδρας καταναλωτές
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ