«ΕΟΤ του ιδιωτικού τομέα» χαρακτήρισε ο Χάρης Θεοχάρης την εταιρεία Marketing Greece με την οποία συνεργάζεται ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού, η οποία τρέχει τη διαφημιστική καμπάνια για τον τουρισμό.
Μιλώντας στη Βουλή, ο υπουργός Τουρισμού χαρακτήρισε «fake news» τη συζήτηση περί 32 εκατομμυρίων, λέγοντας ότι 30 εκατομμύρια είναι συνολικά ο διαφημιστικός προϋπολογισμός του ΕΟΤ.
Αφορμή για την τοποθέτηση του υπουργού Τουρισμού ήταν η ερώτηση που κατέθεσε η βουλευτής του ΜέΡΑ25, Αγγελική Αδαμοπούλου. «Προσπάθησα να είμαι όσο μπορώ πιο ευγενικός όταν σας είπα ότι τα 32 εκατομμύρια είναι fake news. Εάν συνεχίζετε και επιμένετε να μιλάτε για 32 εκατομμύρια είστε σε πλήρη σύγχυση.
Όλος ο διαφημιστικός προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι λίγο πάνω από 30 εκατομμύρια. Δεν έχει να δώσει 32. Κάντε μου κριτική ότι πήρα τα 23 του ΣΥΡΙΖΑ και τα έκανα 30, ενώ θα έπρεπε να τα κάνω 60, Να την ακούσω αυτή την κριτική. Δεν υπάρχει καμία αδιαφάνεια. Αν κάνατε τον κόπο να μπείτε θα βλέπατε ότι η σύμβαση είναι 99.000 € . Τέτοια είναι η χαώδης διάφορά μεταξύ της πραγματικότητας και των 32 εκατομμυρίων που λέτε για να παραπλανήσετε τον ελληνικό λαό. Γιατί λέτε 32 εκατομμύρια και δεν λέτε 32 δισ ότι θα δώσουμε όλα τα χρήματα που θα πάρουμε από την Ευρωπαϊκή Ένωση;»
Θεοχάρης: Ο ΕΟΤ δεν μπορεί να διαφημιστεί στο facebook
Αναφερόμενος στη συνολική συνεργασία της Marketing Greece με τον ΕΟΤ στο κομμάτι των social media, ο κ. Θεοχάρης ανέφερε ότι ότι δεν μπορεί να κάνει συμβάσεις με αμερικανικές εταιρείες όπως είναι το Facebook . «Ο ΕΟΤ δεν μπορεί να διαφημίσει την χώρα μας στο facebook και στο instagram και συνεπώς η χώρα είναι απούσα από εκεί. Για αυτό το λόγο συνεργαζόμαστε με τον «ΕΟΤ του ιδιωτικού τομέα» για να έρθει και να κάνει αυτά που δεν μπορούμε θεσμικά να κάνουμε. Δεν μπορεί από τους ευρωπαϊκούς κανόνες να κάνεις σύμβαση με αμερικανική εταιρεία όπως είναι το facebook. Θα είναι απούσα η χώρα μας. Δεν θα την αφήσουμε έξω από τις αγορές για fake news. H χώρα μας δεν έχει την πολυτέλεια να πάει διχασμένη και με σπασμένες δυνάμεις, άλλα να διαφημίζει ο ιδιωτικός τομέας, άλλα το Δημόσιο, άλλα οι Περιφέρειες. Για αυτούς τους τρεις μήνες η χώρα θα πάει ενωμένη. Αυτή η καμπάνια δωρήθηκε στον ΕΟΤ. Εγινε από τον ιδιωτικό τομέα, πληρώθηκε από τον ιδιωτικό τομέα και δωρήθηκε στον ΕΟΤ. Στην πραγματικότητα η Marketing Greece δίνει χρήματα στον ΕΟΤ από τη στιγμή που του δίνει αυτή την δημιουργική δουλειά.