Να αναδείξει με εικόνες «ποιος είναι πατριώτης στην πράξη και ποιοι οι πατριδοκάπηλοι» επιχειρεί το νέο σποτ της ΝΔ που ξεκίνησε να προβάλλεται από χθες.
Το δεύτερο μέρος της καμπάνιας εστιάζει στην πολιτική που ακολούθησε η κυβέρνηση στο μεταναστευτικό και την ενίσχυση της αποτρεπτικής ισχύς της χώρας και βγήκε στον «αέρα» αμέσως μετά την ολοκλήρωση της περιοδείας του Πρωθυπουργού στη Βόρεια Ελλάδα.
Με κεντρικό μήνυμα «Δύναμη στην Ευρώπη σημαίνει και δύναμη στην Ελλάδα» εναλλάσσονται με ταχύτητα εικόνες από την επίσκεψη των επικεφαλής της Ε.Ε. στον Έβρο κατά την υβριδική επίθεση με μετανάστες από τα σύνορα με την Τουρκία, τα νέα Ραφάλ και τον φράκτη στον Έβρο προβάλλεται η κυβερνητική αποτελεσματικότητα σε δύο τομείς τους οποίους έχει ψηλά στην ιεράρχηση του το συντηρητικό κομμάτι των ψηφοφόρων και στο οποίο στοχεύει η κυβερνητική παράταξη.
«Πριν από 10 χρόνια η θέση μας στην Ευρώπη κινδύνευε. Σήμερα όλα έχουν αλλάξει. Τα ελληνικά σύνορα έγιναν στην πράξη σύνορα της ΕΕ, με σκληρή δουλειά εξασφαλίσαμε περισσότερους πόρους για την πατρίδα μας», αναφέρει ο κ. Μητσοτάκης.
Παρότι, σύμφωνα με πληροφορίες, στο εκλογικό επιτελείο της Πειραιώς εκτιμούν ότι έχει σταματήσει η διαρροή ψηφοφόρων προς τα δεξιά και έχει αυξηθεί η συσπείρωση της ΝΔ θα συνεχίσουν να απευθύνονται σε αυτό το ακροατήριο πιστεύοντας ότι υπάρχουν περιθώρια για μεγαλύτερο επαναπατρισμό ψηφοφόρων.
«Πιστεύω, όμως, η εικόνα που έχω αυτή τη στιγμή από την παρουσία μου σε όλη τη χώρα είναι ότι η βάση της Νέας Δημοκρατίας συσπειρώνεται, ότι τα διλήμματα τα οποία έχουμε θέσει και το ευρωπαϊκό ζητούμενο της κάλπης, γιατί μιλάμε ελάχιστα για την Ευρώπη, αρχίζει και ακούγεται περισσότερο», δήλωσε χθες στο ΟΡΕΝ ο κ. Μητσοτάκης, επιβεβαιώνοντας το θετικό κλίμα που υπάρχει στο κυβερνητικό επιτελείο.
Στην τελική ευθεία για τις κάλπες της 9ης Ιουνίου η ΝΔ θέλει να μιλήσει για τα όσα επιτεύχθηκαν αυτά τα πέντε χρόνια και παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν, όπως η ακρίβεια, η χώρα έχει προχωρήσει μπροστά. Επίσης, σύμφωνα με συνεργάτες του Πρωθυπουργού είναι κρίσιμο να πείσει ότι στον έναν σχεδόν χρόνο της νέας κυβέρνησης έχουν γίνει πράξη οι δεσμεύσεις που είχε αναλάβει πριν τις εθνικές εκλογές.
Με πρόθεση να γίνει μία ευθεία σύγκριση με τις «ασυναρτησίες του κ. Κασσελάκη», όπως χαρακτήρισε χθες ο κ. Μητσοτάκης το γεγονός ότι ο αρχηγός της αξιωματικής «λέει πολλές φορές το αυτό και το ανάποδό του στην ίδια πρόταση», αναδεικνύει τις μεγάλες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η Ευρώπη την επόμενη ημέρα των εκλογών, οι οποίες αφορούν το μεταναστευτικό, τη νέα ΚΑΠ και την κοινή ευρωπαϊκή άμυνα, καλώντας τους πολίτες να αποφασίσουν ποιος θα είναι αυτός που θα είναι εκεί για να διαπραγματευτεί προς όφελος της χώρας. «Μέσα σε ένα δύσκολο κόσμο πολέμων και απειλών, πρέπει να εδραιώσουμε τη θωράκιση της χώρας αλλά και να διεκδικήσουμε μεγαλύτερη ευημερία για όλες και για όλους», υπογραμμίζει στο νέο σποτ και ζητά εμπιστοσύνη από τους πολίτες να γίνει «ακόμα ένα βήμα μπροστά» ώστε η Ελλάδα να βρεθεί «σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη».