Για την αποκάλυψη της εφημερίδας «Παραπολιτικά» σχετικά με τη δράση κυκλώματος διαφθοράς εντός της ελληνικής Αστυνομίας και την εμπλοκή του ζεύγους Καμμένου επί των ημερών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, που έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων, αλλά και για το επίμαχο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για τα ΜΜΕ και την κρατική διαφήμιση των 20 εκατομμυρίων, μίλησε ο πρώην υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης.
Όπως υποστήριξε ο βουλευτής μιλώντας στο Mega, επί ΣΥΡΙΖΑ είχε σχηματιστεί δικογραφία και είχαν γίνει όλες οι απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε να μην υπάρξει καμία συγκάλυψη σχετικά με το θέμα αυτό και υποστήριξε πως η πρώτη ενέργεια που πρέπει να γίνει είναι να υπάρχει η πολιτική βούληση μη κάλυψης.
Θεωρεί τουλάχιστον παράξενο το γεγονός ότι εγκαλείται ο ΣΥΡΙΖΑ για ένα θέμα που αναδείχθηκε επί διακυβέρνησής του, ενώ για τη συμμαχία ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ υποστήριξε πως είχε συγκεκριμένο στόχο, ο οποίος ήταν να κυβερνηθεί η χώρα και να βγει από τα μνημόνια.
Σχολιάζοντας τον κ. Καμμένο, ο κ. Σπίρτζης δήλωσε πως «ο κάθε άνθρωπος στη θέση που έχει υπηρετήσει, ειδικά αν είναι πολιτικός, κρίνεται από τον ελληνικό λαό, από κανέναν άλλο». «Όλοι κρινόμαστε και για τα λάθη και τις παραλείψεις και τις επιτυχίες μας» πρόσθεσε, ενώ για τη συνεργασία με τους ΑΝΕΛ υποστήριξε πως «δεν ήταν λάθος».
Συνέχισε λέγοντας πως «δεν υπήρχε το παραμικρό ίχνος ή απόπειρα συγκάλυψης οποιουδήποτε, όπως δεν υπήρχε και η παραμικρή παρέμβαση από τους αρμόδιους υπουργούς προκειμένου να λειτουργήσουν τα θεσμικά όργανα και να σχηματιστούν δικογραφίες».
Για το λόγο για τον οποίο παραμένουν στις θέσεις τους οι ίδιοι αξιωματούχοι που είναι μπλεγμένοι στην υπόθεση, ο κ. Σπίρτζης ισχυρίστηκε πως «θα έπρεπε να επιληφθεί του θέματος ο εκάστοτε αρχηγός της αστυνομίας» και πως «αν υπάρχουν εμπλεκόμενα πρόσωπα στην αστυνομία θα έπρεπε τα θεσμικά όργανα να μεριμνήσουν».
Για το θέμα της λίστας με τα ΜΜΕ που πήραν χρήματα από την καμπάνια των 20 εκατομμυρίων ευρώ κατά τη διάρκεια της καραντίνας και το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ που έρχεται ως αντίδραση στη μη δημοσιοποίηση της λίστας και προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων, ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε ότι το περιεχόμενο του κομματικού διαφημιστικού πήρε τέτοιες διαστάσεις, ώστε τελικά εξυπηρέτησε τον σκοπό του. «Τα ζητήματα», δηλαδή, «της αδιαφάνειας, της πανδημίας των απευθείας αναθέσεων, του αθέμιτου ανταγωνισμού», όπως χαρακτηριστικά είπε ο βουλευτής.