Πιερρακάκης από Βαρσοβία: Το Ψηφιακό Φροντιστήριο αναδεικνύεται ως ενδιαφέρον case study σε ευρωπαϊκό επίπεδο - iefimerida.gr

Πιερρακάκης από Βαρσοβία: Το Ψηφιακό Φροντιστήριο αναδεικνύεται ως ενδιαφέρον case study σε ευρωπαϊκό επίπεδο

Kyriakos Pierrakakis
Κυριάκος Πιερρακάκης / Εurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τη σημασία του ψηφιακού φροντιστηρίου και την ενίσχυση της ειδικής αγωγής στα σχολεία ανέδειξε, μιλώντας στην άτυπη σύνοδο των υπουργών Παιδείας της ΕΕ, ο Κυριάκος Πιερρακάκης.

Το θέμα της διήμερης άτυπης συνόδου που ολοκληρώθηκε σήμερα, Τετάρτη, στη Βαρσοβία, ήταν η συμπεριληπτική εκπαίδευση. Κατά την παρουσία του εκεί, ο Έλληνας υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε στη δέσμευση της ελληνικής πολιτείας για ένα εκπαιδευτικό σύστημα που καλλιεργεί αξίες και προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλους, αλλά και στις ψηφιακές πρωτοβουλίες που σχεδιάζονται από το υπουργείο, βάζοντας στο επίκεντρο τον μαθητή και τον εκπαιδευτικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με σχετικές αναρτήσεις του κ. Πιερρακάκη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κατά τη σημερινή, δεύτερη ημέρα της συνόδου, θέμα της οποίας ήταν ο σχεδιασμός της εκπαιδευτικής πολιτικής στη βάση αξιόπιστων δεδομένων, ο Έλληνας υπουργός αναφέρθηκε σε τρεις ψηφιακές πρωτοβουλίες:

  • Πρώτον, στην ενίσχυση του πληροφοριακού συστήματος MySchool, η οποία στοχεύει στην κατάργηση της παράλληλης εκτύπωσης χαρτιού και σε ακόμα πιο ορθές αποτυπώσεις της δραστηριότητας στο σχολείο.
  • Δεύτερον, στο Ψηφιακό Φροντιστήριο, το οποίο, όπως ανέφερε ο υπουργός, «αναδεικνύεται ως ενδιαφέρον case study σε ευρωπαϊκό επίπεδο», δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ενσωμάτωση της νοηματικής γλώσσας για όλα τα μαθήματα. «Το Ψηφιακό Φροντιστήριο συνιστά παράδειγμα τεχνολογίας που ενδυναμώνει τον μαθητή», σχολίασε.
  • Τρίτον, ο κ. Πιερρακάκης αναφέρθηκε στην ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής με νέο ψηφιακό σύστημα για τα 80 Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), «ώστε να είναι ταχύτερες και να πληρούν τα ίδια κριτήρια όλες οι αξιολογήσεις για παιδιά που αντιμετωπίζουν αναπτυξιακές προκλήσεις». «Η τεχνολογία συνιστά μέσο για να εξασφαλίζουμε τη συμπερίληψη και την ισότιμη πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση, ώστε καθημερινά να χτίζουμε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον που σέβεται κάθε προσωπικότητα, εξελίσσει τις δυνατότητες όλων και παρέχει ίσες ευκαιρίες», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πιερρακάκης: Όταν ακούω «αριστεία» σκέφτομαι «συμπερίληψη»

«Προσωπικά, όταν ακούω τη λέξη ''αριστεία'' σκέφτομαι τη λέξη ''συμπερίληψη''» ανέφερε ο υπουργός Παιδείας, και πρόσθεσε ότι «σε ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα, οι λέξεις αυτές οφείλουν να είναι συνώνυμες».

«Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε κάθε παιδί να απελευθερώσει την καλύτερη δυνατή εκδοχή του εαυτού του. Άλλωστε, η επέλαση της τεχνολογίας στο σχολείο οφείλει επίσης να σημαίνει δυνατότητα για προσωποποιημένη μάθηση, για πιο πολλά εργαλεία για τον μαθητή και τον εκπαιδευτικό. Εργαζόμαστε για ένα σύστημα εκπαίδευσης που θα βοηθά τα παιδιά να ανακαλύψουν την πραγματική τους κλίση και επιθυμία, μαθαίνοντας να βελτιώνονται διαρκώς ως μέλη ενός ευρύτερου συνόλου. Κομμάτι αυτής της στρατηγικής είναι η ανταλλαγή καλών πρακτικών μεταξύ των κρατών-μελών της ΕΕ», κατέληξε ο κ. Πιερρακάκης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ