Πέτσας: Μέσα στον Νοέμβριο μόνο από τα κανάλια εθνικής εμβέλειας η νέα καμπάνια για τον κορωνοϊό 2 εκατ. ευρώ - iefimerida.gr

Πέτσας: Μέσα στον Νοέμβριο μόνο από τα κανάλια εθνικής εμβέλειας η νέα καμπάνια για τον κορωνοϊό 2 εκατ. ευρώ

Στέλιος Πέτσας
Στέλιος Πέτσας © EUROKINISSI/ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ενίσχυση των μέτρων στήριξης της εργασίας, επιπλέον αυτών που ήδη ισχύουν οριζόντια για όλους του κλάδους της οικονομίας, συμπεριλαμβανομένων και των περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών και μέσων ενημέρωσης, θα ανακοινώσει το απόγευμα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, αλλά και ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε στη Βουλή, ο υφυπουργός στον πρωθυπουργό Στέλιος Πέτσας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι δηλώσεις Πέτσα έγιναν κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή του ΚΙΝΑΛ Βασίλη Κεγκέρογου, που ζήτησε την ενίσχυση και στήριξη των ελληνικών περιφερειακών μέσων ενημέρωσης και έκανε λόγο για κατάφορη αδικία τους στην κατανομή των κονδυλίων σχετικά με την ενημερωτική καμπάνια για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού.

Απαντώντας ο κ. Πέτσας επεσήμανε ότι για τη νέα ενημερωτική εκστρατεία για την αντιμετώπιση της κρίσης της πανδημίας, ύψους 2 εκατ. Ευρώ, η κυβέρνηση σε αυτή τη φάση προχωρά το πρόγραμμα που έχει ψηφίσει η Βουλή. Όπως είπε, το πρόγραμμα αυτό θα τρέξει όλο μέσα στον Νοέμβριο και μόνο μέσα από τα κανάλια εθνικής εμβέλειας και όχι τα περιφερειακά, καθώς εκτιμάται ότι έτσι θα γίνει η καλύτερη δυνατή κάλυψη του μηνύματος με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Παράλληλα, ο κ. Πέτσας υπεραμύνθηκε του προηγούμενου προγράμματος ύψους 20 εκατ. ευρώ «Μένουμε ασφαλείς και μένουμε σπίτι», τονίζοντας ότι «ήταν μια έκτακτη κατάσταση, στόχος μας ήταν η μέγιστη και γρήγορη κάλυψη του μηνύματος και κυριολεκτικά η εκστρατεία αυτή έσωσε ζωές από τον κορωνοϊό».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την πλευρά του, ο κ. Κεγκέρογλου έκανε λόγο για κατάφορη αδικία των Περιφερειακών Μέσων Ενημέρωσης, τόσο με την προηγούμενη εκστρατεία ενημέρωσης όσο και με τη νέα διαφημιστική καμπάνια σημειώνοντας ότι πήραν μόλις το 2% της χρηματοδότησης, ενώ είχαν το 26% της τηλεθέασης.

«Συμφωνούμε ότι η περίοδος της πανδημίας ανέδειξε τον κρίσιμο ρόλο της ενημέρωσης και βέβαια και των περιφερειακών μέσων ενημέρωσης. Ωστόσο, δεν υπήρξε η ανάλογη στήριξη τους για να μπορούν επιτελέσουν τον κρίσιμο ρόλο τους. Και στην κατανομή των 20 εκατ. ευρώ η κυβέρνηση αδίκησε κατάφορα τα περιφερειακά μέσα αλλά και η πρόσφατη απόφαση για κατανομή 2 εκατ. ευρώ αφορά μόνο τα εθνικής εμβέλειας μέσα ενημέρωσης. Θα μπορούσε η νέα καμπάνια ενημέρωσης αντί 2 εκατ. ευρώ να είναι 2,5 εκατ. ευρώ και να δινόταν και σε περιφερειακά μέσα ενημέρωσης», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κεγκέρογλου.

«Στην προηγούμενη ενημερωτική καμπάνια για την πανδημία του κορωνοϊού συμμετείχαν και ραδιόφωνα, ιστοσελίδες, εφημερίδες των Περιφερειακών Μέσων Ενημέρωσης, και παρότι δεν υπήρχε η υποχρέωση για το 30% των περιφερειακών μέσων φροντίσαμε να ανέρχεται στο 26% η χρηματοδότηση προς αυτά για αναστολή εργασίας. Γενικά δεν εξυπηρετεί τα ΜΜΕ η αναστολή εργασίας γι' αυτό από Μάρτιο και τον Απρίλιο φροντίσαμε να τύχουν των ευεργετημάτων των ΚΑΔ (Κωδικοί Αριθμοί Δραστηριότητας), και τα Μέσα Ενημέρωσης. Και αυτό θα κάνουμε και τώρα στα μέτρα που θα ανακοινωθούν το απόγευμα», ανταπάντησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Τέλος ο κ. Πέτσας, ανέφερε ότι η κυβέρνηση θα περιμένει την απόφαση του ΣτΕ και ακολούθως θα εξετάσει το θέμα σχετικά με την θέσπιση του φόρου 2% των τηλεοπτικών διαφημίσεων, υπέρ του ΕΔΟΕΑΠ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ