Το υπουργείο Τουρισμού απάντησε στα δημοσιεύματα τα οποία κάνουν αναφορά στα ποσά που δόθηκαν για τον εξοπλισμό και την ανακαίνιση στον χώρο υποδοχής επισκεπτών.
Πρόκειται για αγορά δύο χαλιών από τον οίκο Μοιραράκη (εμβαδού 13,03 τ.μ. και 9,97 τ.μ., αντίστοιχα), συνολικής αξίας 17.980 ευρώ. Τα εν λόγω χαλιά τοποθετήθηκαν στον χώρο υποδοχής επισκεπτών.
Στην ανακοίνωσή του, το υπουργείο Τουρισμού εξηγεί πως το υπουργείο έχει ως «βασική αποστολή την προώθηση της εικόνας της χώρας» και στο πλαίσιο αυτό «κρίσιμο μέρος των εργασιών είναι η υποδοχή προσώπων από όλο τον κόσμο».
Ξεκαθαρίζει πως η διαδικασία αγοράς έγινε «με απόλυτη διαφάνεια» και τονίζει ότι «κρίθηκε απαραίτητη η ανανέωση του εξοπλισμού και η αναβάθμιση των υποδομών μας, διαδικασία που είχε καθυστερήσει για περισσότερο από μια δεκαπενταετία».
Η ανακοίνωση του υπουργείου Τουρισμού καταλήγει, αναφέροντας: «Η βελτίωση των χώρων υποδοχής κρίνεται αναγκαία για τη διασφάλιση της άριστης φιλοξενίας και εξυπηρέτησης των επισκεπτών, στο πλαίσιο δράσεων και εργασιών για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, καθώς και για την ανάδειξη της θετικής εικόνας της χώρας μας σε διεθνές επίπεδο».
Η απάντηση του υπουργείου Τουρισμού
«Σχετικά με τα δημοσιεύματα που αφορούν στην προμήθεια υλικοτεχνικού εξοπλισμού και ειδών για την αναβάθμιση των χώρων υποδοχής επισκεπτών, διευκρινίζονται τα εξής, από το υπουργείο Τουρισμού:
Το υπουργείο Τουρισμού, ως κατεξοχήν υπουργείο εξωστρέφειας, έχει ως βασική αποστολή την προώθηση της εικόνας της χώρας μας. Στο πλαίσιο αυτό, κρίσιμο μέρος των εργασιών του είναι η υποδοχή προσώπων από όλο τον κόσμο που εκπροσωπούν, μεταξύ άλλων, κράτη και φορείς του νευραλγικού αυτού τομέα για την Ελλάδα.
»Στο πλαίσιο αυτό, κρίθηκε απαραίτητη η ανανέωση του εξοπλισμού και η αναβάθμιση των υποδομών μας, διαδικασία που είχε καθυστερήσει για περισσότερο από μια δεκαπενταετία.
Η ανανέωση αυτή έγινε με απόλυτη διαφάνεια, ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες νομικές διαδικασίες και σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις για τις δημόσιες συμβάσεις έργων, προμηθειών και υπηρεσιών.
Η βελτίωση των χώρων υποδοχής κρίνεται αναγκαία για τη διασφάλιση της άριστης φιλοξενίας και εξυπηρέτησης των επισκεπτών, στο πλαίσιο δράσεων και εργασιών για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, καθώς και για την ανάδειξη της θετικής εικόνας της χώρας μας σε διεθνές επίπεδο».