Ο πήχης του Κασσελάκη για τις ευρωεκλογές -Χαμόγελα και άγχος για το rebranding Τσίπρα - iefimerida.gr

Ο πήχης του Κασσελάκη για τις ευρωεκλογές -Χαμόγελα και άγχος για το rebranding Τσίπρα

Ο Στέφανος Κασσελάκης στην Κουμουνδούρου
Φωτογραφία: Dimitris Kapantais / SOOC
ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΟΛΑΚΗΣ

Απαντήσεις σε δύο θολά σημεία της έως τώρα καμπάνιας του επέλεξε να δώσει ο Στέφανος Κασσελάκης, μιλώντας για την «απόλυτη ανατροπή» στις ευρωεκλογές, με την προσδοκία να πέσει το ποσοστό της ΝΔ και για το έσχες της περιουσιακής του κατάστασης μετά τα δημοσιεύματα για τα αστακοκάραβα και τα δάνεια στον ΣΥΡΙΖΑ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Ο πήχης μας είναι η απόλυτη ανατροπή» είπε αρχικά ο κ. Κασσελάκης όταν ρωτήθηκε πού βάζει τον πήχη για το αποτέλεσμα του Ιουνίου. Επιχειρώντας μάλιστα να διατηρήσει την προσμονή σε υψηλό επίπεδο, όταν κλήθηκε να την περιγράψει για να τη γνωρίζουν και όσοι τον παρακολουθούν, είπε αρχικά: «Θα την ξέρετε όταν γίνει».

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, ωστόσο, έγινε και πιο συγκεκριμένος και εξήγησε μετά από λίγη πίεση στη συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ ότι αυτή δεν θα γίνει παρά με την επιστροφή της αξιωματικής αντιπολίτευσης στα ποσοστά των εθνικών εκλογών του '23, αλλά κυρίως μέσα από την κάθετη πτώση των ποσοστών της ΝΔ.

Η λογική του (υπερ)ώριμου φρούτου, σύμφωνα με έμπειρα στελέχη του κόμματος, επέστρεψε στην Κουμουνδούρου βλέποντας τα δημοσκοπικά δεδομένα της συγκυρίας, τη μετάλλαξη του κόμματος και την αποσύνθεση της παραδοσιακής βάσης του ΣΥΡΙΖΑ.

«Αν ξαφνικά είμαστε σε απόσταση αναπνοής, θα είμαστε σε τελείως διαφορετικό κλίμα» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κασσελάκης, δείχνοντας ότι ο στόχος του είναι περισσότερο να ενισχυθεί η ψήφος διαμαρτυρίας στην κυβέρνηση αυτή την ώρα, παρά να επενδύσει στη θετική ψήφο στον ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα συνεχίσει την προσπάθεια να παρουσιάζει την ατζέντα του για οικονομία και Κράτος Δικαίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Κασσελάκης δίνει το έσχες πριν τις ευρωεκλογές

Στη βάση της σύγκρουσής του με την κυβέρνηση και της προσωπικής αντιπαράθεσης που επιδιώκει με κάθε τρόπο με τον ίδιο τον κ. Μητσοτάκη, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δεσμεύτηκε να δώσει στη δημοσιότητα την περιουσιακή του κατάσταση πριν τις ευρωεκλογές αντί για το τέλος Ιουνίου, όπως προβλέπουν και οι τυπικές προθεσμίες.

Ωστόσο, μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε από το προεδρικό δάνειο στον ΣΥΡΙΖΑ, τις εταιρείες στο Ντέλαγουερ με τα αστακοκάραβα, τις εισηγμένες στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, αλλά και τη δικαστική έρευνα για τη διαδρομή του χρήματος από την OSIOS στη Left Media, δεν είχε άλλον δρόμο από το να κλείσει νωρίτερα την υπόθεση επικοινωνιακά.

Κι αυτό γιατί ο κ. Κασσελάκης θέλει να έχει τη δυνατότητα να χτυπά τον κ. Μητσοτάκη στο πόθεν έσχες του στο πλαίσιο της σύγκρουσης της κ. Ακρίτα με την οικογένεια, η οποία από σήμερα παίρνει τη δικαστική οδό.

Στη σύγκρουση αυτή, ωστόσο, δεν βρίσκει και πολλούς συμμάχους εντός του κόμματος, καθώς τόσο ο Σωκράτης Φάμελλος όσο και σειρά στελεχών όπως ο Νίκος Καρανίκας και ο Χρήστος Γιαννούλης πήραν διακριτές αποστάσεις από την κ. Ακρίτα και από τον ίδιο τον πρόεδρο. Κι αυτό γιατί η εμμονή σε προσωπικές επιθέσεις δεν προσθέτει πολιτικά ούτε ουσιαστικά στη στρατηγική του ΣΥΡΙΖΑ και δίνει την ευκαιρία στον αντίπαλο να αλλάξει την ατζέντα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Aνήκομεν εις την Δύσιν»

Αίσθηση εντός του κόμματος, πάντως, προκάλεσαν και οι απαντήσεις του κ. Κασσελάκη για το αμυντικό δόγμα που θέλει να ενσταλάξει εντός του ΣΥΡΙΖΑ.

Στο πλαίσιο του νέου δόγματος της πατριωτικής Αριστεράς που έχει λανσάρει, δήλωσε ουσιαστικά ότι είναι υπέρ των εξοπλισμών που κάνει η κυβέρνηση για την άμυνα της χώρας, με τη διαφορά, όπως είπε, ότι αυτός θα ζητάει από τις ΗΠΑ περισσότερα ανταλλάγματα, για να μην είναι πιστός και δεδομένος σύμμαχος.

Το δόγμα θύμισε σε πολλά στελέχη του κόμματος την ιστορική φράση του Κωνσταντίνου Καραμανλή «Ανήκουμεν εις την Δύσιν», μιλώντας ουσιαστικά για βαρύ πλήγμα στην αριστερή ταυτότητα του ΣΥΡΙΖΑ.

Μάλιστα, προκειμένου να εξηγήσουν το βάθος της ατζέντας αυτής του κ. Κασσελάκη για συνέχιση του ράλι των εξοπλισμών, εστίασαν και στη φράση του ότι όσο υπάρχει άλυτο Κυπριακό δεν μπορεί να μην ενισχύεις την αποτρεπτική ισχύ της χώρας, για να καταδείξουν ότι οι αμυντικές αυτές δαπάνες θα είναι αέναες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το lifestyle στην Ευρωβουλή

Αίσθηση, πάντως, προκαλούν τα ονόματα που προστίθενται στη λίστα των υποψηφίων στις προκριματικές για το ευρωψηφοδέλτιο.

Δύο άνθρωποι της ψυχαγωγίας εκδήλωσαν ενδιαφέρον να είναι υποψήφιοι στις εκλογές: ο πολύπειρος στα πάνελ της ψυχαγωγίας Παπανώτας και ο νεότερος συνάδελφός του κ. Πανόπουλος, που ήταν και εκείνος που την Κυριακή βρέθηκε στην πρώτη του συνέντευξη μετά την έξοδό του από τον στρατό.

Οι υποψηφιότητες αυτές είναι δείγμα της μετάλλαξης στην εκλογική βάση του ΣΥΡΙΖΑ, και ο κ. Κασσελάκης και οι συνεργάτες του από την πρώτη στιγμή δεν έκρυψαν την πρόθεσή τους να απευθυνθούν σε άλλα κοινά από εκείνα στα οποία απευθυνόταν μέχρι και πριν λίγους μήνες το κόμμα.

Το γεγονός φέρνει μεγάλο προβληματισμό στα στελέχη του κόμματος για το βάθος της ψήφου που μπορεί να έχει και τέτοια στρατηγική, καθώς ουσιαστικά στρέφει αλλού το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης και δημιουργεί κενά στη μεγάλη μερίδα των ψηφοφόρων του Κέντρου και της Κεντροαριστεράς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το brand Τσίπρα και το νέο κόμμα

Όσο και αν ο κ. Κασσελάκης εκπέμπει -και μάλιστα έντονα- την εικόνα μιας σύμπνοιας με τον πρώην πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, το ενδιαφέρον για τις κινήσεις του Αλέξη Τσίπρα δεν μπορεί να σβήσει από τη μια στιγμή στην άλλη.

Σε άλλους το περίφημο rebranding (επανατοποθέτηση προϊόντος με όρους αγοράς) φέρνει χαμόγελα στον ΣΥΡΙΖΑ, σε άλλους δημιουργεί προσμονή και σε άλλους άγχος για τις κινήσεις του μετά τις ευρωεκλογές και ιδιαίτερα μετά από ένα μέτριο τουλάχιστον αποτέλεσμα.

Ο Στέφανος Κασσελάκης είπε «εμένα μου είναι αδιάφορο το rebranding, το brand μου είναι αυθεντικό» όταν ρωτήθηκε για τις κινήσεις του κ. Τσίπρα να απευθυνθεί σε εταιρείες συμβούλων για το ινστιτούτο που ετοιμάζει.

Οι αναφορές του αρχικά στην ευρωπαϊκή ατζέντα που έχει ανοίξει ο Αλέξης Τσίπρας με τη συμμετοχή στο Συμβούλιο της Ευρώπης έδωσαν σε πολλούς την αίσθηση ότι ο κ. Κασσελάκης προτιμά τον πρώην πρόεδρο σε ρόλο μακριά από τη χώρα, ενώ, για να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, δήλωσε έτοιμος και να βοηθήσει τον προκάτοχό του να κάνει το rebranding του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ