Λίγες ημέρες πριν από τις ευρωεκλογές, και από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ προβλέπονται φυσικά και φιέστες και εγκαίνια ώστε να φανεί πως υπάρχει έργο.
Μπορεί το μετρό της Θεσσαλονίκης να καθυστερεί, ο νέος συρμός όμως έφθασε -όλως τυχαίως λίγες ημέρες πριν ανοίξουν οι κάλπες- και η Κατερίνα Νοτοπούλου, υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης, μαζί με τον Χρήστο Σπίρτζη, ήταν εκεί. Φόρεσαν τα κράνη που επιτρέπουν και ωραίες, «προλεταριακού τύπου» φωτογραφίες και γιόρτασαν την άφιξη του συρμού, έστω κι αν το μετρό δεν λειτουργεί, ούτε προβλέπεται να λειτουργήσει για πολύ-πολύ καιρό. Σχολιάστηκε μάλιστα δεόντως το γεγονός ότι τα κυβερνητικά στελέχη και οι αρμόδιοι φορούσαν κράνη ενώ ο συρμός ήταν ακίνητος και τίποτα δεν λειτουργούσε που να τα απαιτεί!
Είναι η δεύτερη φορά που η κυβέρνηση εγκαινιάζει το υπό κατασκευή μετρό Θεσσαλονίκης. Τον περασμένο Δεκέμβριο ο πρωθυπουργός είχε επικριθεί γιατί εγκαινίασε μόνο... μουσαμάδες στο μετρό Θεσσαλονίκης, αφού καθυστερεί η λειτουργία του.
Μαζί με την Κατερίνα Νοτοπούλου εκεί ήταν και ο Χρήστος Σπίρτζης, αρμόδιος υπουργός Μεταφορών, ο βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς, που όλα χαμόγελα αντιμετώπισαν με άνεση τους φωτογράφους.
Τα τέσσερα βαγόνια, συνολικού μήκους άνω των 51 μέτρων -υπολογίζεται ότι κάθε βαγόνι έχει μήκος περίπου 13 μέτρα- βρίσκονται από χθες στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη. Ακολούθησε η τοποθέτησή τους με γερανό πάνω στις ράγες, η συναρμολόγησή τους και τα «αποκαλυπτήρια».
«Θα γίνουν δοκιμές και πάνω στις σιδηροτροχιές στο αμαξοστάσιο, ενώ τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού ή στις αρχές του φθινοπώρου, πιθανότατα προς το τέλος του Σεπτεμβρίου», εξήγησε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος. Οπως είπε ο κ. Μυλόπουλος, ο συρμός ξεκίνησε από το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια και στη συνέχεια πέρασε από το Μπρίντιζι στην Ηγουμενίτσα με καράβι, πριν συνεχίσει οδικώς το ταξίδι για τον τελικό προορισμό του, τη Θεσσαλονίκη.