Νίκος Ταχιάος: Από τον Νοέμβριο αλλάζει ο συγκοινωνιακός χάρτης της Θεσσαλονίκης - iefimerida.gr

Νίκος Ταχιάος: Από τον Νοέμβριο αλλάζει ο συγκοινωνιακός χάρτης της Θεσσαλονίκης

ταχιαος στη βουλη
Νίκος Ταχιάος / (ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKINISSI)
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Από τον Νοέμβριο αλλάζει ο συγκοινωνιακός χάρτης της Θεσσαλονίκης» τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος.

«Με την παράδοση σε λειτουργία του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, στις 30 Νοεμβρίου, αλλάζει ο Συγκοινωνιακός Χάρτης της πόλης» τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στην ημερίδα που διοργάνωσε σήμερα ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Συντελείται μία ειρηνική επανάσταση στις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, η οποία θα γίνεται σταδιακά αισθητή στην καθημερινότητα των πολιτών», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ταχιάος, προσθέτοντας ότι «οι Θεσσαλονικείς θα δουν από τις 30 Νοεμβρίου ένα καινούργιο μέσο να μπαίνει στη ζωή τους, και θα μπορούν να χρησιμοποιούν καινούργια προϊόντα κομίστρου».

Νίκος Ταχιάος: Η Θεσσαλονίκη θα έχει αυτό το οποίο πραγματικά της αξίζει

Ο υφυπουργός αναφερόμενος στις ενέργειες της Κυβέρνησης που υπερβαίνουν το έργο της κατασκευής του Μετρό, σχολίασε, εξειδικεύοντας στον Δήμο Θεσσαλονίκης, ότι τα ποσά για τις απαλλοτριώσεις, προκειμένου να ολοκληρωθεί ο σταθμός μετεπιβίβασης Ψελλού υπερβαίνουν τα 25 εκατομμύρια ευρώ, επισημαίνοντας ότι είναι το μεγαλύτερο ποσό που έχει δοθεί μέχρι σήμερα στο Δήμο και ότι αυτό πρέπει να πιστωθεί και στην προηγούμενη και στη σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, της Διακυβέρνησης Κυριάκου Μητσοτάκη. Διαβεβαίωσε δε, ότι και η οδός Πόντου στην Καλαμαριά είναι μια εκκρεμότητα η οποία δεν θα μείνει άλυτη. «Κολοβό μετρό δεν θα γίνει. Η Θεσσαλονίκη θα έχει αυτό το οποίο πραγματικά της αξίζει», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σε μια αποστροφή του λόγου του ο Υφυπουργός αναφερόμενος στις καθυστερήσεις του Μετρό, είπε: «Η δική μου η θέση είναι ότι σε έναν πολύ μεγάλο βαθμό πρέπει να αναζητήσουμε τις καθυστερήσεις στη Θεσσαλονίκη. Εάν θέλουμε να αποκτήσουμε αυτή τη λέξη που ακούστηκε προηγουμένως ως χαρακτηριστικό της πόλης και να λέγεται «μεγαλούπολη», δεν πρέπει απλώς να βάλουμε το Μέτρο στη ζωή μας. Πρέπει να ξεπεράσουμε όλα εκείνα τα προβλήματα που μας οδήγησαν, να καθυστερήσει το Μετρό. Αυτό είναι ένα μεγάλο δίδαγμα, το οποίο εγώ πιστεύω ότι πρέπει να έχουμε από την υπόθεση που λέγεται Μέτρο».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ