Μητσοτάκης στο Μεταφορών: Τι αποφάσισαν για μετρό, κράνη και Καλογρίτσα - iefimerida.gr

Μητσοτάκης στο Μεταφορών: Τι αποφάσισαν για μετρό, κράνη και Καλογρίτσα

Στιγμιότυπο από τη συνάντηση με τον πρωθυπουργό στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Στιγμιότυπο από τη συνάντηση με τον πρωθυπουργό στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών / Φωτογραφία: George Vitsaras / SOOC
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οι προτεραιότητες του υπουργείου Μεταφορών τέθηκαν κατά την επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και τη σύσκεψη που είχε με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή και τον αρμόδιο για θέματα μεταφορών υφυπουργό Γιάννη Κεφαλογιάννη.

Οπως έγινε γνωστό μετά τη σύσκεψη, άμεση προτεραιότητα είναι να πυκνώσουν τα δρομολόγια των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (μετρό, λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ). Οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια των αστικών συγκοινωνιών, που έχουν ως αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των επιβατών, είναι ένα μείζον πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στις καθημερινές μετακινήσεις τους και η πύκνωση των δρομολογίων αποτελεί πάγιο αίτημά τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυστηρά μέτρα για κράνη

Ακόμη μία προτεραιότητα του υπουργείου είναι η πολύ αυστηρή εφαρμογή της νομοθεσίας για τα κράνη. Είναι αδιανόητο, όπως ειπώθηκε, να θρηνούμε κάθε χρόνο τόσες ανθρώπινες ζωές, άδικα, επειδή οι οδηγοί δεν φορούν κράνη. Μάλιστα, εξετάζεται το ενδεχόμενο να ληφθούν και φορολογικά μέτρα, ενδεχομένως να χαμηλώσει ο φορολογικός συντελεστής για να γίνουν οικονομικά πιο προσιτά τα κράνη.

Τέλος η Πατρών-Πύργου του Καλογρίτσα

Τρίτον, άμεση προτεραιότητα του υπουργείου Μεταφορών είναι η επανεκκίνηση και ολοκλήρωση δύο οδικών έργων, του τμήματος Πύργου-Πάτρας και του ΒΟΑΚ, του περίφημου Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης, έργα το οποία έχουν να κάνουν όχι μόνο με τους χρόνους και την άνεση των ταξιδιών, αλλά κυρίως με την ασφάλεια των πολιτών και οδηγών. Αν και δεν έγινε κάποια σχετική αναφορά κατά τις δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη και του Κώστα Αχ. Καραμανλή, σύμφωνα με πληροφορίες, πιθανότατα εγκαταλείπεται το σχέδιο κατάτμησης του έργου του αυτοκινητοδρόμου Πάτρας-Πύργου και θα προκηρυχθεί ξανά ως ενιαίο έργο, εντός του 2019.

Μητσοτάκης: Υποχρεωτικά τα κράνη

«Δεν πρόκειται να δεχθώ καμία απόκλιση από την υποχρεωτική χρήση κράνους για τα δίκυκλα. Όπως εφαρμόζουμε τον αντικαπνιστικό νόμο, έτσι θα καταστήσουμε και απολύτως σαφές ότι τα κράνη είναι υποχρεωτικά», δήλωσε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά τη σύσκεψη που είχε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου. Ο πρωθυπουργός κατέστησε σαφές ότι δεν πρόκειται να επιτρέψει να υπάρχουν θάνατοι από μη χρήση κράνους και σημείωσε ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε θεσμοθέτηση φορολογικών κινήτρων, ώστε η απόκτηση του κράνους να γίνει πιο οικονομική.

Καραμανλής: Απαράδεκτη η κατάσταση στο μετρό

Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, αναφέρθηκε στην κατάσταση που επικρατεί στις αστικές συγκοινωνίες, τόσο στην Αθήνα όσο και στην Θεσσαλονίκη, υπογραμμίζοντας: «Οι πολίτες των Αθηνών καθημερινά βιώνουν μία κατάσταση, η οποία είναι απαράδεκτη στο μετρό. Αυτό το οποίο βλέπουμε, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι τεράστιες καθυστερήσεις». «Στην πρόσφατη επίσκεψη που έκανε η ηγεσία του υπουργείου στο μετρό είδε ότι και οι καθυστερήσεις είναι τεράστιες και ότι το 1/3 των συρμών δεν βρίσκεται σε λειτουργία», συμπλήρωσε. «Αυτό λοιπόν που εμείς θέλουμε να κάνουμε είναι να βρούμε άμεσα λύση. Κι αυτές τις λύσεις τις σχεδιάζουμε έτσι ώστε τον Σεπτέμβριο, που πλέον θα γυρίσει ο κόσμος από τη θερινή περίοδο, το μετρό να λειτουργεί, όπως θα έπρεπε να λειτουργεί σε κάθε πολιτισμένη ευρωπαϊκή χώρα» τόνισε ο υπουργός.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ