Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, επισκέφθηκε την Τρίτη τα γραφεία της Α' τοπικής μονάδας ΕΦΚΑ Πειραιά και τη Β' Διεύθυνση Συντάξεων ΕΦΚΑ Πειραιά.
Η επίσκεψη της υπουργού έγινε με αφορμή την ενεργοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας δήλωσης απασχόλησης των εργαζόμενων συνταξιούχων.
Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής της, η κ. Μιχαηλίδου δήλωσε: «Χάρη στην αφοσίωση και την εργατικότητα των υπαλλήλων και της διοίκησης του ΕΦΚΑ και του ΚΕΑΟ Πειραιώς, καθημερινά χιλιάδες συμπολίτες μας από τον Πειραιά μέχρι τα Κύθηρα και από τη Νάξο μέχρι τη Ρόδο εξυπηρετούνται άμεσα και βρίσκουν λύση στα ζητήματα που τους απασχολούν και, γι' αυτό, τους οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ. Η πρόοδος είναι ορατή, αλλά δεν σταματάμε. Η δουλειά μας είναι να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την καθημερινότητα των ασφαλισμένων και των συνταξιούχων. Αυτό συζητήσαμε σήμερα με τον διοικητή του e-ΕΦΚΑ, Αλέξανδρο Βαρβέρη και τα στελέχη του ΕΦΚΑ Πειραιά: Πώς με μικρά, αλλά και με μεγαλύτερα βήματα, θα δώσουμε λύσεις στους συμπολίτες μας, κάτι που κάνουμε πράξη και με την ηλεκτρονική πλατφόρμα για τους εργαζόμενους συνταξιούχους, η οποία τέθηκε σε λειτουργία από χθες Δευτέρα, 26/2. Ως Πολιτεία και ως υπουργείο είμαστε καθημερινά δίπλα σε όλες και όλους. Ακούμε, συζητάμε και δίνουμε λύσεις».
Από την πλευρά του, ο διοικητής του e-ΕΦΚΑ, Αλέξανδρος Βαρβέρης, ανέφερε: «Η σημερινή μας παρουσία με την υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, στις Τοπικές Διευθύνσεις του Πειραιά, στην αγαπημένη γενέτειρα της υπουργού, αποτελεί την εκκίνηση ενός νέου τρόπου επικοινωνίας με το προσωπικό μας και με τους πολίτες. Θέλουμε να εντοπίζουμε στο πεδίο τις αδυναμίες και τις προκλήσεις και να δίνουμε λύσεις το συντομότερο δυνατόν. Ευχαριστώ θερμά την υπουργό Εργασίας, που στέκεται αρωγός στο εγχείρημά μας αυτό. Η ψηφιοποίηση είναι μόνον το ένα σκέλος της επιτυχίας του e-ΕΦΚΑ, που αλλάζει άρδην. Το έτερο μέρος είναι ο ανθρώπινος παράγοντας, η ενσυναίσθηση για κάθε ευάλωτη ομάδα συμπολιτών μας. Είμαστε εδώ, για να κάνουμε την καθημερινότητα των πολιτών καλύτερη, με γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση».