Μέτρα προβολής της Χαλκιδικής μετά την κακοκαιρία ανακοινώνει το υπουργείο Τουρισμού - iefimerida.gr

Μέτρα προβολής της Χαλκιδικής μετά την κακοκαιρία ανακοινώνει το υπουργείο Τουρισμού

Αποκαθίσταται η κανονικότητα στη Χαλκιδική μετά την φονική κακοκαιρία
Αποκαθίσταται η κανονικότητα στη Χαλκιδική μετά την φονική κακοκαιρία / Φωτογραφία: Eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ενέργειες υποστήριξης της Χαλκιδικής που επλήγη από το μπουρίνι την περασμένη εβδομάδα ανακοινώνει το υπουργείο Τουρισμού.

Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στο υπουργείο Τουρισμού με συμμετοχή της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, της διοίκησης του ΕΟΤ και του προέδρου των Ξενοδόχων της Χαλκιδικής κ. Γρηγόρη Τάσιου ελήφθησαν συγκεκριμένες αποφάσεις για την αντιμετώπιση τυχόν αρνητικών συνεπειών από την κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή την περασμένη βδομάδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο υπουργός κ. Χάρης Θεοχάρης και ο υφυπουργός κ. Μάνος Κόνσολας ενημερώθηκαν από τον γ.γ κ. Κ. Τσέγα και τον πρόεδρο του ΕΟΤ κ. Χαρ. Καρίμαλη και έδωσαν οδηγίες για την λήψη άμεσων μέτρων που θα συμβάλλουν στην αποκατάσταση της εικόνας της Χαλκιδικής και την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή.

Ανάδειξη της Χαλκιδικής στο εξωτερικό

Οι αποφάσεις που ελήφθησαν και οι ενέργειες που δρομολογήθηκαν στοχεύουν στην ανάδειξη της Χαλκιδικής, την προβολή της, την ενημέρωση ξένων αγορών για την περιοχή, την περαιτέρω παρουσία της σε μέσα ενημέρωσης και διαφημιστικές καμπάνιες. Στο πλαίσιο αυτό εκκίνηση γίνεται με τα εξής:

  1. Ενημέρωση μέσω των υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού των Tour Operators γειτονικών και άλλων αγορών, οι οποίοι έχουν προγράμματα για την Χαλκιδική και με αυτούς ο ΕΟΤ έχει σε εξέλιξη ενέργειες συνδιαφήμισης, να ενισχύσουν άμεσα την προβολή της Χαλκιδικής.
  2. Ξεκινά στις 17 Αυγούστου καμπάνια οκτώ (8) εβδομάδων σε Μιλάνο και Ρώμη με προβολή βίντεο για την Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και σε λεωφορεία.
  3. Ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού για την προβολή της Χαλκιδικής σε τοπικά Μέσα Ενημέρωσης των αγορών της αρμοδιότητάς τους την περίοδο 3ου δεκαημέρου του Αυγούστου μέχρι το τέλος του έτους.
  4. Στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019 μέσω του δικτύου OATH – VerizonMedia, σε Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία θα συμπεριληφθεί και προβολή της Χαλκιδικής.
  5. Στο Newsletter του ΕΟΤ 2/8/19 το οποίο αποστέλλεται απευθείας με mail σε περίπου 20.000 αποδέκτες και αναρτάται στα social media του ΕΟΤ θα συμπεριληφθεί προβολή της Χαλκιδικής.

«Η Χαλκιδική είναι ανοιχτή», λέει ο Χάρης Θεοχάρης

«Δεν πέρασαν ούτε 24 ώρες από την τραγωδία στη Χαλκιδική και είδαμε τα ξενοδοχεία που αντιμετώπισαν προβλήματα και ζημίες, με δένδρα που έπεσαν κτλ λόγω του ακραίου καιρικού φαινομένου, πλήρως αποκαταστημένα και σε κανονική λειτουργία» δήλωνε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης την Παρασκευή, όταν και προανήγγειλε την προώθηση της Χαλκιδικής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Θα εστιάσουμε στο μήνυμα ότι η Χαλκιδική είναι ανοιχτή, δεν έχει πρόβλημα πλέον και ήταν κάτι που ξεπεράστηκε. Αυτό το μήνυμα θέλουμε να περάσει και στις πιο ώριμες δυτικές αγορές, όπου ευτυχώς δεν είχαμε προβλήματα με ακυρώσεις αλλά και στις πιο ευμετάβλητες αγορές όπως είναι οι ανατολικές και τα Βαλκάνια, από όπου οι τουρίστες έρχονται οδικώς και είναι πιο εύκολη η απόφαση να πάρει κάποιος τα πράγματά του και να φύγει» έλεγε χαρκτηριστικά ο υπουργός.

Η φονική καταιγίδα που άφησε στο περάσμά της 7 νεκρούς και πολλούς τραυματίες, προκάλεσε πολλές ζημιές τόσο ηθικές αλλά και υλικές. Παρ’ όλα αυτά οι προσπάθειες αποκατάστασης της περιοχής βρίσκονται σε πολύ καλό σημείο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ