Ο Δημήτρης Μαύρος της MRB μίλησε χθες στην ΕΡΤ και ανέλυσε τους λόγους για τους οποίους ο Στέφανος Κασσελάκης κατάφερε να σαρώσει στον πρώτο γύρο των εκλογών του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της MRB, Δημήτρης Μαύρος, μιλώντας στην εκπομπή της ΕΡΤ «Ανάλυσέ το» με τον Γιώργο Κουβαρά, αναφέρθηκε στην έρευνά του για τον ΣΥΡΙΖΑ, αναλύοντας ότι υπήρχαν οι εξής τέσσερις ζώνες κοινών, όπως είπε:
- Η ευρεία κοινωνία.
- Οι ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ.
- Οι άνθρωποι που δήλωναν ότι θα ψηφίσουν ανεξάρτητα από το αν είναι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ.
- Οι άνθρωποι που δήλωναν ότι θα πάνε να ψηφίσουν και είναι και ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ.
Μόνο στο τρίτο φίλτρο έβγαινε πρώτος ο κ. Κασσελάκης, με 48%, έναντι 30% της κ. Αχτσιόγλου, ενώ στα άλλα έβγαινε πρώτη η κ. Αχτσιόγλου, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της MRB.
Όπως εξήγησε στη συνέχεια ο κ. Μαύρος, ο Στέφανος Κασσελάκης παίρνει το μεγαλύτερο ποσοστό, 51%, στο ποιος μπορεί να προσελκύσει τους νέους, και 54% στο ποιος μπορεί να προσελκύσει ψηφοφόρους εκτός ΣΥΡΙΖΑ.
Σε ερώτηση της έρευνας «Προς τα πού θέλετε να πάει ο ΣΥΡΙΖΑ;»,
30%-40% του συνόλου της κοινωνίας τού προτείνει να πάει Κέντρο - Κεντροαριστερά, και το 60% των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ τού λένε ότι επιθυμούν Κεντροαριστερά.
Οι 6 λόγοι για τους οποίους κέρδισε ο Στέφανος Κασσελάκης
Ο Δημήτρης Μαύρος παρέθεσε τα έξι στοιχεία που κατά τη γνώμη του οδήγησαν στη νίκη του Στέφανου Κασσελάκη:
- Έρχεται ξανά όπως ο Αλέξης Τσίπρας, με την έννοια του άφθαρτου.
- Έρχεται με πιο μοντέρνο στιλ από τους άλλους υποψηφίους.
- Έρχεται με social media, κάτι που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν το είχε.
- Διαθέτει πιο κεντρώο προφίλ.
- Μιλάει καλύτερα αγγλικά.
- Βάζει στην κουβέντα μια καλύτερη προσέγγιση στον τομέα της οικονομίας όπως την αντιλαμβάνεται σήμερα ο Έλληνας.