Σε πινγκ-πονγκ απόδοσης ευθυνών για την τραγική κατάσταση που βρέθηκε η χώρα το 2015, όντας ένα βήμα πριν την αποχώρηση από το ευρώ και την οικονομική καταστροφή, εξελίχθηκε η συζήτηση στη Βουλή του νομοσχεδίου για την στήριξη από το δημόσιο των 14 περιφερειακών αεροδρομίων και του διεθνούς αερολιμένα Αθηνών λόγω της πανδημίας.
Το γεγονός πως η σύμβασης παραχώρησης των αεροδρομίων υπογράφηκε εκείνη την περίοδο ξύπνησε μνήμες σε πρώην συντρόφους και συνδαιτυμόνες της τότε κυβέρνησης. Συγκεκριμένα, την αρχή έκανε ο επικεφαλής του Μέρα25, Γιάνης Βαρουφάκης, ο οποίος στην προσπάθειά του να καταδείξει τον χαρακτήρα της σύμβασης, επικαλέστηκε προσωπική συζήτηση που είχε εκείνη την περίοδο με τον τότε υπουργό οικονομικών της Γερμανίας, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.
«Του λέω: θέλω να σε ρωτήσω κάτι; Θα έδινες 14 αεροδρόμια της Γερμανίας σε μία εταιρεία; Όχι μου είπε σε καμία περίπτωση! Τότε γιατί το επιβάλεις σε εμάς; Και μου κούνησε τους ώμους! Σα να μου λέει δεν είμαστε ίδιοι, εσείς είστε κράτος υπό κατοχή», είπε χαρακτηριστικά.
Απαντώντας ο παρευρισκόμενος στην αίθουσα Νίκος Παππάς, σημείωσε με νόημα πως ο κ. Βαρουφάκης δεν είναι ο μοναδικός εντός της Βουλής που είχε ιδία γνώση των διαπραγματεύσεων εκείνης της περιόδου. «Θυμάμαι και εγώ τώρα ότι στην πρώτη φάση της διαπραγμάτευσης είχε (ο Βαρουφάκης) εισηγηθεί στον Τσίπρα να συναινέσει σε ανακοινωθέν ότι η κυβέρνηση θα συναινέσει στο προηγούμενο πρόγραμμα που περιλάμβανε και τα αεροδρόμια του Fraport!».