ΚΚΕ για τα προβλήματα στα τρένα: Αναδεικνύεται η ανάγκη για σιδηρόδρομο αποκλειστικά κρατικό - iefimerida.gr

ΚΚΕ για τα προβλήματα στα τρένα: Αναδεικνύεται η ανάγκη για σιδηρόδρομο αποκλειστικά κρατικό

Σχόλιο του ΚΚΕ για τα προβλήματα στα δρομολόγια των τρένων
Σχόλιο του ΚΚΕ για τα προβλήματα στα δρομολόγια των τρένων / Φωτογραφία: ΡΑΦΑΗΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ-EUROKINISSI
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Για τραγικές συνέπειες της πολιτικής ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου κάνει λόγο το ΚΚΕ μέσω σχολίου του, με αφορμή τα προβλήματα στα τρένα.

«Η μεγάλη ταλαιπωρία που βίωσαν χτες και σήμερα, σε συνθήκες καύσωνα, εργαζόμενοι και επιβατικό κοινό, με τις αλλεπάλληλες βλάβες πότε στα τρένα -ακόμη και στα πιο καινούργια- και πότε στις υποδομές, αναδεικνύουν τις τραγικές συνέπειες της πολιτικής της εμπορευματοποίησης και ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου», σημειώνει το γραφείο Τύπου της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπενθυμίζεται ότι, διακοπή ρεύματος στις υποδομές, το απόγευμα της Πέμπτης (28/7), είχε ως αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία των τρένων που κινούνταν από τον Σταθμό Λαρίσης προς Θεσσαλονίκη και Χαλκίδα.

Τα τρένα ακινητοποιήθηκαν στη γραμμή και πραγματοποιήθηκε μεγάλη επιχείρηση για την επαναφορά των επιβατών στους σταθμούς. Συγκεκριμένα, μεγάλη ταλαιπωρία υπέστησαν επιβάτες του «Λευκού Βέλους», της πιο γρήγορης αμαξοστοιχίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς το τρένο Λάρισα-Αθήνα ακινητοποιήθηκε για ώρες, στο ύψος του σταθμού της Δεκέλειας περί τις 18:00, λόγω τεχνικού προβλήματος.

Οι περισσότεροι επιβάτες μεταφέρθηκαν στον τελικό προορισμό τους με λεωφορεία, ενώ μέσα στην επομένη ώρα θα έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά του συνόλου των επιβατών στους προορισμούς τους. Όλοι τους αποζημιώθηκαν για τα χρήματα του εισιτηρίου που είχαν αγοράσει.

Παρόλα αυτά, το ΚΚΕ επισημαίνει ότι «πολιτική της ΕΕ που έχουν υπηρετήσει διαχρονικά όλες οι κυβερνήσεις, με τα γνωστά αποτελέσματα της υποχρηματοδότησης, της μη τακτικής συντήρησης, της έλλειψης προσωπικού, με κινδύνους για την ασφάλεια εργαζομένων και επιβατών».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καταληκτικά, ο Περισσός επισημαίνει πως «αναδεικνύεται, όμως, και η ανάγκη για σιδηρόδρομο αποκλειστικά κρατικό, ενταγμένο σε έναν ενιαίο φορέα μεταφορών που θα είναι κοινωνική ιδιοκτησία και θα λειτουργεί με κριτήριο την κάλυψη των συνδυασμένων λαϊκών αναγκών για καθολικές, φθηνές, ποιοτικές, ασφαλείς μετακινήσεις και μεταφορές και όχι για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΚΕ τρένα προβλήματα Hellenic Train ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ