Κεφαλογιάννης για συνεργασία ΟΑΣΘ-ΚΤΕΛ: Εκατό λεωφορεία σε κυκλοφορία εντός του Μαρτίου - iefimerida.gr

Κεφαλογιάννης για συνεργασία ΟΑΣΘ-ΚΤΕΛ: Εκατό λεωφορεία σε κυκλοφορία εντός του Μαρτίου

Κεφαλογιάννης-Ζερβας
Κεφαλογιάννης-Ζερβας, φωτογραφία ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Για τη συνεργασία του ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ μίλησε ο Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Την εκτίμηση ότι τις επόμενες μέρες θα βγει από το Ελεγκτικό Συνέδριο θετική απόφαση για το θέμα της συνεργασίας του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ, ώστε εκατό λεωφορεία να τεθούν σε κυκλοφορία στη Θεσσαλονίκη εντός του Μαρτίου, εξέφρασε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, μετά από συνάντηση που είχε με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνο Ζέρβα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κεφαλογιάννης: Πιστεύουμε ότι τις επόμενες μέρες θα βγει απόφαση

«Πιστεύουμε τις επόμενες μέρες θα βγει απόφαση. Πιστεύουμε ότι θα είναι θετική με αποτέλεσμα περίπου 100 λεωφορεία, μέσα από τη συνεργασία που έχουν κάνει ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ, να έρθουν στην κυκλοφορία στη Θεσσαλονίκη. Εφόσον είναι θετική η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, το χρονοδιάγραμμα είναι εντός του Μαρτίου να έχουμε τα καινούρια λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ακολουθεί συνάντηση Κεφαλογιάννη με διοίκηση ΟΑΣΘ

Ο κ. Κεφαλογιάννης, ο οποίος θα συναντηθεί στη συνέχεια με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ, επισήμανε ότι θα έχει ενημέρωση για τα μέχρι τώρα πεπραγμένα και τη λειτουργία της εταιρείας και θα δώσει σαφείς οδηγίες προς τη διοίκηση να τρέξει πολύ γρήγορα τη διαδικασία της αποκατάστασης βλαβών στα λεωφορεία, μέχρι τους διαγωνισμούς για τα νέα λεωφορεία και τις διαδικασίες για τα ΚΤΕΛ.

Παράλληλα, γνωστοποίησε, ότι θα δοθεί, όπου χρειάζεται, η απαραίτητη χρηματοδότηση. Ωστόσο, το χρονοδιάγραμμα για το πόσα λεωφορεία θα μπορούν να αποκαθίστανται θα προσδιοριστεί από τους τεχνικούς συμβούλους της εταιρείας.
Αναφέρθηκε, εξάλλου, στον μεγάλο διαγωνισμό, ο οποίος, όπως είπε, θα τρέξει θα βγει στον αέρα μέχρι τον Ιούνιο για να μπορούμε να πάμε σε προμήθεια καινούριων λεωφορείων και πρόσθεσε: μέσα στο 2021 πιστεύω ότι η εικόνα της πόλης θα βελτιωθεί αισθητά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διευκρίνισε, πάντως, ότι προφανώς η κατάσταση η οποία επικρατεί αυτή τη στιγμή, όσον αφορά κυρίως τον ΟΑΣΘ, δεν είναι η κατάσταση που θα θέλαμε κι εμείς ως υπουργείο γι΄ αυτό και συζητήσαμε τα επόμενα βήματα για τη βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης.

Κεφαλογιάννης για μετρό: Ισχύει το χρονοδιάγραμμα του υπουργείου

Σχετικά με το Μετρό, σχολίασε ότι το χρονοδιάγραμμα που έχει ανακοινωθεί και από το υπουργείο ισχύει και δήλωσε αισιόδοξος ότι οι εργασίες θα προχωρήσουν κανονικά από τη στιγμή που υπάρχει η τελευταία απόφαση του ΚΑΣ.

Ζερβας: Δεν είναι διακοσμητικός ο δήμος

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας επισήμανε ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης είναι ένας ουσιαστικός εταίρος σε όλα αυτά τα θέματα, τόνισε, ότι δεν είναι διακοσμητικός πλέον στα θέματα που αφορούν την πόλη και γνωστοποίησε ότι συζήτησε με τον κ. Κεφαλογιάννη τα ζητήματα των μεταφορών και των συγκοινωνιών της πόλης.
Σε αυτά συγκαταλέγονται ο διαγωνισμός για τα ΚΤΕΛ, το μέλλον του ΟΑΣΘ, οι λεωφορειολωρίδες, το θέμα των ταξί, το Μετρό, η εξέλιξη του έργου, θέματα που αφορούν απαλλοτριώσεις, στο σταθμό της Νέας Ελβετίας και η διάνοιξη της οδού Ψελλού.
«Χαρήκαμε ιδιαίτερα που τα έργα της σύνδεσης του λιμένα με το οδικό και το σιδηροδρομικό δίκτυο προχωρούν και σε επίπεδο δημοπράτησης, αλλά και σε επίπεδο ολοκλήρωσης, όπως επίσης και όλα τα άλλα θέματα που αφορούν την κινητικότητα στην πόλη μας» είπε ο κ. Ζέρβας.
Χαιρέτισε, άλλωστε, την απόφαση της κυβέρνησης να φέρει, όπως είπε, πολύ γρήγορα ένα κανονιστικό πλαίσιο για το θέμα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων από τα σκούτερ, τα πατίνια μέχρι τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, αλλά και τη βούληση να προχωρήσει το έργο της υπερυψωμένης περιφερειακής (flyover).


 

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ