Πάνω από 20.000 ευρώ αναμένεται να κοστίσει η περιοδεία του Στέφανου Κασσελάκη στα νησιά με το σκάφος «Par Afron», με το οποίο «οργώνει» το Αιγαίο, με καπετάνιο τον ναύαρχο Ευάγγελο Αποστολάκη.
Ο Στέφανος Κασσελάκης ξεκίνησε την περιοδεία στα νησιά του Αιγαίου το περασμένο Σάββατο. Όπως ανέφερε σε ανάρτηση στο twitter, στόχος είναι να επισκεφθεί 29 νησιά. «σε μία περιοδεία που δεν έχει κάνει ποτέ κανένας πολιτικός», όπως είπε.
Το σκάφος με το περίεργο όνομα «Par Afron», που παραπέμπει... αλλού, προκάλεσε ήδη σχόλια, όπως του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη.
Το μυστικό πάντως για το παιχνιδιάρικο όνομα βρίσκεται στο κενό μεταξύ των λέξεων: «Παρ' Αφρόν», σημαίνει δίπλα στον αφρό (των κυμάτων, προφανώς).
Βέβαια, η ναυτική περιοδεία έχει και... φουρτούνες, καθώς, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος, εξαιτίας των καιρικών συνθηκών και μεγάλου σουέλ, δεν θα διακινδυνεύσει τουλάχιστον για σήμερα να συνεχίσει, και έτσι θα διανυκτερεύσει στην Αστυπάλαια, την έκτη κατά σειρά στάση της περιοδείας του στα νησιά.
Σε σχετική ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Στέφανος Κασσελάκης αναφέρει: «6η στάση Αστυπάλαια. Για σήμερα εδώ θα διανυκτερεύσουμε. Δυστυχώς δε θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε την περιοδεία μας προς Χάλκη και Σύμη λόγω των καιρικών συνθηκών».
Κασσελάκης: Πάνω από 2.000 ευρώ ημερησίως το κόστος ενοικίασης του «Par Αfron»
Το σκάφος «Par Afron», που νοίκιασε για την περιοδεία o πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, κοστίζει -σύμφωνα με την εταιρεία που το διαχειρίζεται- τουλάχιστον 2.095 ευρώ την ημέρα, τιμή εκκίνησης.
Η συνολική αξία, δηλαδή, της πρωτότυπης και αν μη τι άλλο δαπανηρής περιοδείας αναμένεται να κοστίσει πάνω από 20.000 ευρώ, μόνο για τη χρήση του «Par Αfron».
Το σκάφος που επέλεξε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, εκτός από το περίεργο όνομα, διαθέτει μια σειρά από ανέσεις, ώστε να φιλοξενεί με ασφάλεια την ομάδα του σε αυτό το δεκαήμερο ταξίδι.
Αναλυτικά, όπως θα δείτε και στις εικόνες που ακολουθούν, το σκάφος «Par Αfron» έχει μήκος 15 μ., πλάτος 3,95μ., και μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 10 άτομα.
Διαθέτει δύο καμπίνες, ένα μπάνιο και είναι κατασκευής 2023, ενώ «φοράει» δύο μηχανές, από 480 ίππους η κάθε μία.
Όσον αφορά το τεχνολογικό κομμάτι, φυσικά το σκάφος διαθέτει όργανα τελευταίας γενιάς.