Καραμανλής: Η Κρήτη γυρίζει σελίδα -Χωρίς τον πρωθυπουργό, ο ΒΟΑΚ δεν θα γινόταν - iefimerida.gr

Καραμανλής: Η Κρήτη γυρίζει σελίδα -Χωρίς τον πρωθυπουργό, ο ΒΟΑΚ δεν θα γινόταν

Πλακιωτάκης, Καραγιάννης, Μητσοτάκης, Καραμανλής στην Κρήτη
Πλακιωτάκης, Καραγιάννης, Μητσοτάκης, Καραμανλής στην Κρήτη
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Η σημερινή είναι μία πολύ σημαντική, θα σας έλεγα μια πολύ ιστορική μέρα για την Κρήτη. Γιατί μετά από πολλές δεκαετίες βρισκόμαστε στο πρώτο εργοτάξιο του ΒΟΑΚ», σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής από την Κρήτη.

Υπενθυμίζεται πως ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε ένα από τα εργοτάξια όπου έχουν αρχίσει οι εργασίες για την κατασκευή του Βόρειου Οδικού 'Αξονα Κρήτης, που θα συνδέει την Κίσσαμο, στο δυτικό άκρο της Κρήτης, με τη Σητεία στο ανατολικό, στο πλαίσιο της περιοδείας του στην περιφερειακή ενότητα Ηρακλείου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ενημερώθηκε για την πρόοδο στο τμήμα Νεάπολη - 'Αγιος Νικόλαος, ένα από τα πέντε επιμέρους τμήματα του νέου αυτοκινητοδρόμου, μήκους 22 χιλιομέτρων, το οποίο συμβασιοποιήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο και πλέον γίνεται πραγματικότητα μέσω δημόσιας επένδυσης ύψους 186 εκατομμυρίων ευρώ, που καλύπτεται πλήρως από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.

Καραμανλής σε Μητσοτάκη: Με τις δικές σας προσπάθειες αυτό το έργο γίνεται πραγματικότητα

«Κύριε Πρόεδρε, σας καλωσορίζουμε στο νησί σας και σας ευχαριστούμε διότι με τις δικές σας εργώδεις προσπάθειες αυτό το έργο γίνεται πραγματικότητα.

Και εξηγούμαι. Στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα, στα 22 αυτά χιλιόμετρα, ένα έργο προϋπολογισμού 189 εκατομμυρίων ευρώ το οποίο θα είναι έτοιμο στα επόμενα τρία χρόνια - αυτός είναι ο στόχος που έχουμε βάλει. Όλο αυτό το έργο έχει χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Και όλοι γνωρίζουμε ότι αν δεν ήταν ο Πρωθυπουργός, αυτό το έργο δεν θα είχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Επομένως νομίζω ότι σήμερα πραγματικά γυρίζουμε σελίδα για το όμορφο νησί της Κρήτης. Σας ευχαριστώ πολύ», είπε ο Κώστας Αχ. Καραμανλής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημειώνεται ότι ο προϋπολογισμός για το σύνολο των έργων υπερβαίνει τα 2,4 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ έχει ήδη εξασφαλιστεί κοινοτική χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και το ΕΣΠΑ.

Εκτός από τη ριζική αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας στην Κρήτη, ο ΒΟΑΚ θα διευκολύνει τις μετακινήσεις, προς όφελος των πολιτών, του τουρισμού και του εμπορίου, ενώ παράλληλα θα τονώσει την απασχόληση στο νησί.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές η υλοποίηση του έργου κατέστη εφικτή χάρη σε μεγάλες και επίμονες προσπάθειες, καθώς το καλοκαίρι του 2019 υπήρχε μόνο ένα ανεδαφικό σχέδιο, με μηδενική μελετητική ωριμότητα και χωρίς συγκεκριμένη ενιαία χάραξη ή πλάνο χρηματοδότησης.

Η πρόοδος που έχει επιτευχθεί αντανακλάται στο σκέλος Νεάπολη - 'Αγιος Νικόλαος, ενώ κοντά στη συμβασιοποίηση βρίσκονται και τα δύο μεγαλύτερα τμήματα του ΒΟΑΚ, το κομμάτι από τα Χανιά έως το Ηράκλειο, που θα υλοποιηθεί μέσω σύμβασης παραχώρησης, και το σκέλος από τον κόμβο Χερσονήσου μέχρι τη Νεάπολη, που θα κατασκευαστεί μέσω ΣΔΙΤ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα με τα νέα οδικά έργα, ωριμάζουν οι μελέτες και για τη σύνδεση της Σούδας με το αεροδρόμιο των Χανίων, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη ένα χαρτοφυλάκιο επτά έργων, εκ των οποίων τέσσερα έχουν ολοκληρωθεί, για την αποτροπή κατολισθήσεων σε στοχευμένες θέσεις.

Μητσοτάκης: Αυτό το έργο είναι η καλύτερη απάντηση στην τοξικότητα που επιχειρεί να καλλιεργήσει η αξιωματική αντιπολίτευση

«Πιστεύω ότι αυτό το εργοτάξιο το οποίο βλέπετε ανοιχτό πίσω μας είναι η καλύτερη απάντηση την οποία μπορεί η κυβέρνησή μας να δώσει σε αυτήν την τοξικότητα την οποία επιχειρεί για ακόμα μία φορά να καλλιεργήσει η αξιωματική αντιπολίτευση», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, που είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με εργαζόμενους.

«Όταν δεν έχεις να πεις τίποτα στους πολίτες για το πώς οραματίζεσαι το μέλλον, αλλά όταν δεν μπορείς ούτε να υπερασπιστείς το παρελθόν σου, διότι αυτό φέρνει στη μνήμη εξαιρετικά επώδυνες αναμνήσεις, τότε καταλήγεις να κάνεις το μόνο το οποίο ξέρεις: να διχάζεις, να πολώνεις και να επιχειρείς να κυλήσεις την πολιτική ζωή του τόπου στη λάσπη. Εμείς δεν θα ακολουθήσουμε αυτή την πορεία. Θα επιμείνουμε μέχρι την τελευταία στιγμή να υλοποιούμε το κυβερνητικό μας έργο: θα δημιουργούμε νέες δουλειές, θα υλοποιούμε μεγάλα έργα σε όλη την Ελλάδα, όπως εξάλλου το κάνουμε ήδη, και θα μιλάμε στον ελληνικό λαό για το σχέδιό μας για ένα μέλλον, με περισσότερες και καλύτερες δουλειές και καλύτερα εισοδήματα για όλους τους Έλληνες και όλες τις Ελληνίδες», ανέφερε ο πρωθυπουργός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τον πρωθυπουργό υποδέχτηκαν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής και ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης. Τον συνόδευσαν ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και βουλευτής Λασιθίου της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Πλακιωτάκης, ο υφυπουργός Αθλητισμού και βουλευτής Ηρακλείου της ΝΔ Λευτέρης Αυγενάκης, ο βουλευτής Ηρακλείου της ΝΔ Μάξιμος Σενετάκης, ο βουλευτής Ρεθύμνης της ΝΔ Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο ευρωβουλευτής της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης, ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, ο γραμματέας της πολιτικής επιτροπής της ΝΔ Παύλος Μαρινάκης και ο γραμματέας οργανωτικού και διευθυντής του γραφείου του προέδρου της ΝΔ, Στέλιος Κονταδάκης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ