Καραμανλής: Η Ελλάδα πρωτοστατεί στη μετάβαση στις «πράσινες» μεταφορές -Καμία πρόθεση για διόδια στην Αθήνα - iefimerida.gr

Καραμανλής: Η Ελλάδα πρωτοστατεί στη μετάβαση στις «πράσινες» μεταφορές -Καμία πρόθεση για διόδια στην Αθήνα

Ηλεκτροκίνηση: Οχήματα κινούνται επί της λεωφόρου Συγγρού στην Αθήνα
Η Ελλάδα πρωτοστατεί στον τομέα της ηλεκτροκίνησης / Φωτογραφία: EUROKINISSI
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Την πρόθεση της κυβέρνησης να μην εφαρμοστεί τέλος διέλευσης στο κέντρο της Αθήνας επανέλαβε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, κατά την τοποθέτησή του στο συνέδριο Olympia Forum II.

«Δεν έχουμε καμία πρόθεση να εφαρμοστεί κανένα τέλος διέλευσης» στο κέντρο της Αθήνας, τόνισε στην ομιλία του ο κ. Καραμανλής, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν τίθεται ζήτημα επιβολής διοδίων στον Δακτύλιο, ενώ επισήμανε ότι προωθείται η δημιουργία ενός θεσμικού πλαισίου για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού ζητήματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«H Αθήνα όπως κάθε μεγαλούπολη σήμερα στην Ευρώπη, αντιμετωπίζει ένα πολύ έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Κάνουμε τον λεγόμενο καθαρό δακτύλιο κι επίσης δημιουργούμε ένα θεσμικό πλαίσιο, ώστε επιτέλους όλοι οι φορείς, όλα τα υπουργεία να κάθονται σε ένα τραπέζι και να λύνουν τα ζητήματα αυτά. Διότι το κυκλοφοριακό δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει ένας φορέας, ένα υπουργείο ή ένας δήμος από μόνος του» σημείωσε ο υπουργός και προσέθεσε πως για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, εκτός από τον Καθαρό Δακτύλιο που θα τεθεί σε εφαρμογή από τις 25 Οκτωβρίου, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει κάνει μια πολύ μεγάλη προσπάθεια για την ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Ειδικότερα για την ενίσχυση των ΜΜΜ, ο υπουργός ανέφερε πως το 2019 στην Αθήνα κυκλοφορούσαν 830 λεωφορεία και σήμερα κυκλοφορούν 1.300, «άρα υπάρχει αύξηση κατά 50%». Σημειώνοντας επίσης ότι, «συνεργαστήκαμε με τον ιδιωτικό τομέα διότι εμείς δεν έχουμε ιδεοληψίες και για πρώτη φορά στο ελληνικό δημόσιο κάναμε κάτι το οποίο θα έπρεπε να έχουμε κάνει εδώ και πάρα πολλά χρόνια», ανέφερε ότι η κυβέρνηση προχώρησε στην εκμίσθωση οχημάτων, το λεγόμενο leasing, «επομένως, ήδη βλέπουμε σύγχρονα λεωφορεία στην Αθήνα».

Οσον αφορά τη Θεσσαλονίκη, είπε ότι εκεί η ανανέωση του στόλου αγγίζει το 90%, και παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη ο μεγάλος διεθνής διαγωνισμός για την αγορά 770 νέων λεωφορείων σύγχρονής τεχνολογίας, ενώ σύντομα θα ακολουθήσει και ο διαγωνισμός στη ΣΤΑΣΥ για αγορά νέων συρμών.

«Η Ελλάδα, πρωτοστατεί στη μετάβαση στις πράσινες μεταφορές, διότι ο διαγωνισμός με τόσα καθαρά λεωφορεία είναι ίσως από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς και τις μεγαλύτερες προσπάθειες εκσυγχρονισμού του στόλου των αστικών συγκοινωνιών», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στα έργα υποδομής, σημειώνοντας πως «έχουμε ένα πρόγραμμα πολύ μεγάλων project υποδομών που αγγίζει τα 13 δισ. ευρώ» και επισήμανε ότι ήδη έχουν συμβασιοποιήθει έργα ύψους γύρω 3,5 δισ. ευρώ, «κάτι που σημαίνει ότι αυτό είναι το δεκαπλάσιο σε αριθμό από ό,τι είχε γίνει τα προηγούμενα χρόνια.

«Ξεμπλοκάρουμε εμβληματικά έργα όπως είναι το Πάτρα-Πύργος. Ένα έργο το οποίο συζητιόταν επί 16 χρόνια», για το οποίο υπάρχει ”πράσινο φως” από τις Βρυξέλλες, όπως είπε και πρόσθεσε: «Η σύμβαση θα πάει στο Ελεγκτικό Συνέδριο και στη Βουλή και το έργο θα ξεκινήσει στις αρχές του ’22. Θα είναι έτοιμο περίπου στα τέλη 2024. Και πρόκειται για έναν δρόμο που ήταν καρμανιόλα κι είχαμε θρηνήσει πολλές ζωές. Αυτό δεν είναι μόνο μία πολύ μεγάλη επιτυχία της κυβέρνησης ή του Υπουργείου, αλλά τελικά είναι και μία πολύ μεγάλη ανάσα για μία περιοχή η οποία πραγματικά είχε ανάγκη αυτό το αναπτυξιακό έργο».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ