Καραμανλής (υπ. Υποδομών): Στόχος η ισορροπία ανάμεσα στο άνοιγμα του τουρισμού και την προστασία της δημόσιας υγείας - iefimerida.gr

Καραμανλής (υπ. Υποδομών): Στόχος η ισορροπία ανάμεσα στο άνοιγμα του τουρισμού και την προστασία της δημόσιας υγείας

 Κώστας Καραμανλής
O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής / Φωτογραφία: Eurokinissi
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στόχος μας είναι να πετύχουμε την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στο άνοιγμα του τουρισμού και την προστασία της δημόσιας υγείας, τονίζει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Παραπολιτικά», ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής.

Σχετικά με τα μέτρα που λαμβάνονται στις αερομεταφορές ο κ. Καραμανλής κάνει αναφορά στις προβλέψεις που εφαρμόζονται στα αεροδρόμια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και προσθέτει ότι «στην πορεία, και ανάλογα με την κατάσταση που θα διαμορφώνεται και τις εισηγήσεις των ειδικών, μπορεί να λάβουμε και νέες αποφάσεις». Σε άλλη ερώτηση για το ενδεχόμενο αξιοποίησης μέρους των 32 δισ. του Ταμείου Ανάκαμψης της Ε.Ε. για έργα υποδομών, αναφέρει ότι έχει εκπονηθεί ολοκληρωμένο πρόγραμμα έργων 13 δισ. € και η επιλογή τους για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης θα προσδιοριστεί το αμέσως επόμενο διάστημα, σε συνδυασμό με τον προγραμματισμό του νέου ΕΣΠΑ 2021-2027.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για το νόμο για τις συμβάσεις έργων και προμηθειών ο κ. Καραμανλής σημειώνει ότι το Υπουργείο εργάζεται πολύ συστηματικά για την τροποποίηση του 4412/2016, γίνονται συζητήσεις με θεσμικούς εκπροσώπους του τεχνικού και κατασκευαστικού κόσμου και επιδιώκεται η μέγιστη δυνατή συνεννόηση και συναίνεση για τις προτεινόμενες αλλαγές. «Τα έργα στην Ελλάδα πρέπει να προχωρούν με μεγαλύτερη διαφάνεια, ταχύτητα, αποτελεσματικότητα», υπογραμμίζει ο κ. Καραμανλής.

Καραμανλής για το πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης

Σχετικά με το πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης δηλώνει ότι στόχος είναι η δημιουργία ενός ευρύτερου δικτύου δημοσίως προσβάσιμων υποδομών φόρτισης, σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, αλλά και σε ιδιωτικούς και κοινόχρηστους χώρους. Επίσης, θα δημιουργηθούν πιάτσες αποκλειστικής χρήσης από ηλεκτροκίνητα ταξί, με τις απαιτούμενες υποδομές φόρτισης. Στον διαγωνισμό για την προμήθεια νέων λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ένα μεγάλο μέρος - τουλάχιστον 300- θα είναι ηλεκτροκίνητα ενώ από Ιούλιο ως Οκτώβριο, θα κυκλοφορήσουν δοκιμαστικά τα δυο πρώτα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία στο κέντρο της Αθήνας.

«Fake news τα περί ιδιωτικοποίησης του νερού»

Τέλος απαντώντας στις επικρίσεις της αντιπολίτευσης για ιδιωτικοποίηση του νερού, αφού σημειώνει ότι «Ο ΣΥΡΙΖΑ δυστυχώς τα fake news τα έχει ψωμοτύρι… Χάρισαν την ΕΥΔΑΠ στο Υπερταμείο –αντισυνταγματικά όπως μόλις απεφάνθη το ΣτΕ- και τώρα έχουν το θράσος να μας κουνάνε το δάχτυλο; Και μάλιστα λέγοντας ψέματα;» διαβεβαιώνει ότι «το νερό ήταν, είναι και θα παραμείνει δημόσιο κοινωνικό αγαθό. Και η τιμή του ασφαλώς και δεν θα αυξηθεί». Το δημόσιο έργο που προωθούμε, εξηγεί, αφορά στη διαχείριση, λειτουργία και συντήρηση του δικτύου που ανήκει στο Δημόσιο και όχι στην ΕΥΔΑΠ. Σχεδιάζουμε να γίνει με ΣΔΙΤ γιατί πιστεύουμε στον υγιή ανταγωνισμό και εκτιμούμε ότι έτσι το σχετικό κόστος μπορεί να μειωθεί σημαντικά. Είμαστε εδώ για να υπηρετούμε το συμφέρον του πολίτη, όχι των συντεχνιών, καταλήγει.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ