Στη σημαντικότητα του ότι το βόρειο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65 γίνεται από ένα σχέδιο στα χαρτιά, πράξη, αναφέρθηκε με ανάρτησή του στο Facebook ο Κώστας Καραμανλής.
Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών συνόδευσε τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, στην επίσκεψη που πραγματοποίησε την Παρασκευή (25/2) στο εργοτάξιο του αυτοκινητόδρομου Ε65 και το βόρειο τμήμα του, το οποίο συνδέει τα Τρίκαλα με την Εγνατία και με τα Γρεβενά.
Ο κ. Καραμανλής παρουσίασε στην κ. Μητσοτάκη την εξέλιξη του έργου, για το οποίο είπε ότι «πέρασε από χίλια κύματα». Επανέλαβε πόσο σημαντική ήταν η συμβολή του πρωθυπουργού «σε δύο ζητήματα κομβικά. Το πρώτο ήταν να ξεμπλοκάρει το έργο από τη Διεύθυνση Ανταγωνισμού. Ένα έργο το οποίο ήταν μπλοκαρισμένο και ξεγραμμένο, η δική σας κυβέρνηση κι εσείς προσωπικά καταφέρατε και το ξεμπλοκάρατε.
Το δεύτερο πιο σημαντικό, ότι το έργο αυτό χρηματοδοτείται πλέον από το Ταμείο Ανάκαμψης. Που σημαίνει ότι η εθνική συμμετοχή πόρων είναι μηδενική. Σήμερα βρισκόμαστε εδώ για να σας δείξουμε την πρόοδο των εργασιών, η οποία βρίσκεται στο 20%. Και είμαστε εδώ για να σας πούμε ότι προχωράμε με γοργούς ρυθμούς στο έργο αυτό και το πρώτο κομμάτι των 24 χιλιομέτρων Τρίκαλα - Καλαμπάκα θα είναι έτοιμο πριν τα χρονοδιαγράμματα, δηλαδή μέσα στο 2023».
Καραμανλής: Με σχέδιο, αποφασιστικότητα και σοβαρότητα βρήκαμε λύση σε αυτό το ξεχασμένο έργο
Ο κ. Καραμανλής προχώρησε και σε μια ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, με την οποία επισήμανε σχετικά: «Το Βόρειο Τμήμα του Ε65, από οδικός άξονας στα χαρτιά, είναι ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος που γίνεται πράξη.
Με σχέδιο, αποφασιστικότητα και σοβαρότητα βρήκαμε λύση σε αυτό το ξεχασμένο έργο και πλέον η πρόοδος των εργασιών βρίσκεται στο 20%.
Με τα έργα που υλοποιούμε σε ολόκληρη την Ελλάδα, στηρίζουμε έμπρακτα τις τοπικές οικονομίες και τους αποδίδουμε με τρόπο δίκαιο το μέρισμα ανάπτυξης που τους αναλογεί.
Ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας αποτελεί ακριβώς ένα τέτοιο έργο, με πολύ υψηλό αναπτυξιακό πρόσημο και τεράστια συμβολή στην τοπική οικονομία της Θεσσαλίας και της Δυτικής Μακεδονίας».