Την κατάσταση που επικρατούσε για χρόνια στον ελληνικό σιδηρόδρομο, περιέγραψε στην εξεταστική επιτροπή που διερευνά τα αίτια της τραγωδίας των Τεμπών ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Κατά την κατάθεσή του ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη -διετέλεσε υπουργός υποδομών την περίοδο 2013-2015- μίλησε για τις χρόνιες παθογένειες, τις ελλείψεις στο προσωπικό αλλά και την ανεπάρκεια του δικτύου.
«O ΟΣΕ δεν είχε ούτε το προσωπικό ούτε την χρηματοδότηση» είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «τα συστήματα σηματοδότησης ήταν αντικείμενο δολιοφθορών και κλοπών, ενώ το δίκτυο ουσιαστικά ήταν κατεστραμμένο».
«Όταν έφυγα από το υπουργείο, το τέλος του 14, παρεδόθη αυτή η σύμβαση για να εκτελεστεί σε 2 χρόνια. Επειδή υπήρχαν σοβαρά θέματα και στην υποδομή, πέρα από ασφαλείας και στη γραμμή δηλαδή, το δίκτυο ήταν προβληματικό. Για αυτό όπως είπα καλούσα τους υπευθύνους κάθε 20 – 30 μέρες, ιδίως στο σημείο της Λαμίας που η γραμμή ήταν σε πολύ κακή κατάσταση», είπε χαρακτηριστικά αναφερόμενος στη σύμβαση 717.