Χρ. Σταϊκούρας για Ε65: Στις 23/4 παραδίδεται στην κυκλοφορία όλος ο άξονας από Λαμία έως Καλαμπάκα - iefimerida.gr

Χρ. Σταϊκούρας για Ε65: Στις 23/4 παραδίδεται στην κυκλοφορία όλος ο άξονας από Λαμία έως Καλαμπάκα

O Χρήστος Σταϊκούρας στην ΕΡΤ
O Χρήστος Σταϊκούρας στην ΕΡΤ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

O Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας μίλησε αναλυτικά στον ΣΚΑΪ για όλα τα ζητήματα που απασχολούν σχετικά με τα μεγάλα έργα που προωθεί η κυβέρνηση με σκοπό τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.

Ο κ. Σταϊκούρας αρχικά μίλησε για τα ηλεκτρικά λεωφορεία τα οποία ήδη πραγματοποιούν δοκιμαστικά δρομολόγια και τα οποία, όπως είπε, θα κυκλοφορήσουν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, στο τέλος Απριλίου στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, παρά τις δυσκολίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χρήστος Σταϊκούρας: Στο τέλος του 2025 θα έχουμε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 550 καινούρια λεωφορεία

«Οι δοκιμές θα πρέπει να καλύψουν περίπου 5.000 χιλιόμετρα για το κάθε όχημα. Σήμερα υπάρχουν οχήματα που έχουν ξεπεράσει τα 2.000 χιλιόμετρα. Η αυτονομία τους, αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι περίπου 300 χιλιόμετρα. Οι εκτιμήσεις μας είναι ότι η αυτονομία τους θα είναι περίπου 185 χιλιόμετρα» είπε, προσθέτοντας ότι «στο τέλος του 2025 θα έχουμε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 550 καινούρια λεωφορεία».

«Έχουμε ολοκληρώσει δυο συμβάσεις για άλλα 300 λεωφορεία τα οποία θα παραληφθούν στην Αθήνα μέχρι το τέλος του 2025. Ο στόλος αυτός θα καλύψει τον υφιστάμενο στόλο των λεωφορείων πάμε σε μια πολύ γενναία ανανέωση του στόλου χρειάζεται και εμπλουτισμός γι' αυτό θα τρέξει και άλλος διαγωνισμός μέχρι το τέλος του 2027», είπε επίσης.

Για το flyover στη Θεσσαλονίκη

Μιλώντας για την πρόσφατη δικαστική εμπλοκή του flyover για τον οποίον σταματούν προσωρινά οι εργασίες στη Θεσσαλονίκη εκτιμώντας πως θα είναι μια προσωρινή εμπλοκή και το έργο θα προχωρήσει κανονικά. «Πράγματι είχαμε μια δικαστική εμπλοκή την προηγούμενη εβδομάδα, την οποία θα επιδιώξουμε συλλογικά, η κυβέρνηση και το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, να αντιμετωπίσουμε το επόμενο χρονικό διάστημα. Αυτό φέρνει μικρές καθυστερήσεις, αλλά εκτιμούμε ότι θα είναι παροδικές και πολύ μικρές, έτσι ώστε το έργο να ολοκληρωθεί πράγματι το 2027».

Αναφερόμενος στις ενστάσεις για το flyover σημείωσε ότι «στα περισσότερα έργα συνήθως υπάρχουν ενστάσεις είναι δικαίωμα όλων αυτών των πολιτών να προσφεύγουν στη δικαιοσύνη όταν αισθάνονται ότι κάπου θέλουν να βρουν το δίκαιο όπως αυτοί το ορίζουν Εμείς οφείλουμε να κάνουμε αυτό που πρέπει ώστε να βοηθήσουμε την καθημερινότητα του πολίτη. Θεωρούμε ότι το έργο αυτό είναι εξαιρετικά χρήσιμο για τους συμπατριώτες μας, εκτιμούμε ότι αυτό θα βελτιώσει την καθημερινότητά τους και εκτιμούμε ότι όλα θα πάνε καλά το επόμενο χρονικό διάστημα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για το μετρό στη Θεσσαλονίκη

Μίλησε για το μετρό της πόλης τονίζοντας πως τον Νοέμβριο θα παραδοθεί στους συμπολίτες μας: «Για το μετρό έχουμε τοποθετηθεί με απόλυτο τρόπο. Το Νοέμβριο του 2024 θα είναι έτοιμο και μετά έξι με οκτώ μήνες θα είναι έτοιμη και η επέκτασή του προς την Καλαμαριά και το επόμενο χρονικό διάστημα θα δώσουμε στη δημοσιότητα τους σχεδιασμούς μας για τις περαιτέρω επεκτάσεις του μετρό στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης».

Για τον αυτοκινητόδρομο Ε65

Αναφορικά με τον αυτοκινητόδρομο Ε65 ανέφερε πως στις 23 Απριλίου μαζί με τον πρωθυπουργό θα παραδώσουν στην κυκλοφορία όλο τον άξονα από τη Λαμία έως την Καλαμπάκα. Συγκεκριμένα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε «23 Απριλίου με τον πρωθυπουργό θα δώσουμε στην κυκλοφορία όλο τον οδικό άξονα μέχρι και την Καλαμπάκα, όχι μόνο το Λαμία – Ξυνιάδα αλλά και το Τρίκαλα – Καλαμπάκα. Ο Ε65 θα είναι πλήρως ολοκληρωμένος από τις Θερμοπύλες, ουσιαστικά από τη Λαμία, μέχρι την Καλαμπάκα».

Για τον ελληνικό σιδηρόδρομο

Ο κ Σταϊκούρας αναφερόμενος στην πρόταση της χώρας προς την Ευρώπη για την χρηματοδότηση του ελληνικού σιδηροδρόμου είπε ότι πέραν της επέκτασης και της αναβάθμισης του ελληνικού σιδηροδρόμου προς τα Βαλκάνια πρέπει να δοθεί βάρος και στην αναβάθμιση του υφιστάμενου δικτύου.

«Το 2023 ήταν μια τραγική χρονιά για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, όχι μόνο εξαιτίας του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών, αλλά και γιατί είχαμε κάποιες φυσικές καταστροφές, οι οποίες διέλυσαν ένα ολόκληρο σιδηροδρομικό δίκτυο για μια μεγάλη απόσταση περίπου από το Δομοκό μέχρι τη Λάρισα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τη σύμβαση 717

«Σήμερα η σύμβαση 717 που αφορά τη σηματοδότηση τηλεδιοίκησης έχει ολοκληρωθεί και έχει παραδοθεί στο σύνολό της από την Αθήνα- Θεσσαλονίκη-Προμαχώνα. Λειτουργεί, εκτός του τμήματος το οποίο καταστράφηκε από τον Daniel. Εκεί συνεπώς, δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση, έχει καταστραφεί ολοσχερώς.

Παραδόθηκε τον Αύγουστο και καταστράφηκε το Σεπτέμβριο. Σ’ αυτό το διάστημα, σ’ αυτή την απόσταση, δηλαδή από τον Δομοκό μέχρι τη Λάρισα, δεν επιτρέπεται δύο τρένα να κυκλοφορούν ταυτόχρονα σε αντίθετες πορείες σε όλο το άλλο τμήμα, από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη, υπάρχει τηλεδιοίκηση -σηματοδότηση» εξήγησε.

Για τις ηχητικές συνομιλίες του ΟΣΕ

Σε άλλο σημείο για τις ηχητικές συνομιλίες του ΟΣΕ ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «έχει δοθεί οδηγία στη διοίκηση του ΟΣΕ ό, τι ζητηθεί από τις ανακριτικές αρχές να δοθεί. Και πράγματι επιβεβαιώνω ότι πρόσφατα οι ανακριτικές αρχές ζήτησαν όλο το υλικό το οποίο υπάρχει μέσα στον ΟΣΕ, όλες τις καταγραφές, όλα τα συστήματα, τα πάντα και δόθηκαν τα πάντα».

Ακολουθεί το βίντεο από τη συνέντευξη του κ Σταϊκούρα:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ