Χατζηδάκης για την κατάργηση 68 υπηρεσιών του ΕΦΚΑ: Η δεσποτική διάθεση απέναντι στους πολίτες δεν συγχωρείται - iefimerida.gr

Χατζηδάκης για την κατάργηση 68 υπηρεσιών του ΕΦΚΑ: Η δεσποτική διάθεση απέναντι στους πολίτες δεν συγχωρείται

Κωστής Χατζηδάκης
Κωστής Χατζηδάκης © INTIME NEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Προχωρήσαμε μαζί με το υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην κατάργηση 68 υπηρεσιών του ΕΦΚΑ από τα ΚΕΠ, στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης Διαδικασιών. Είναι ένα σημαντικό βήμα μπροστά», επισημαίνει ο Κωστής Χατζηδάκης, σε ανάρτηση στο Facebook.

Σύμφωνα με τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων , «σίγουρα η εξυπηρέτηση του πολίτη από τις υπηρεσίες του υπουργείου μπορεί να βελτιωθεί. Και μάλιστα υπάρχουν πολλά δικαιολογημένα παράπονα πολιτών για υπηρεσίες στις οποίες κανείς δεν σηκώνει τηλέφωνο. Και εν πάση περιπτώσει, παράπονα για ελλιπή ενημέρωση και εξυπηρέτηση» αναφέρει χαρακτηριστικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναλυτικά η ανάρτηση του Κωστή Χατζηδάκη:

Προχωρήσαμε μαζί με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην κατάργηση 68 υπηρεσιών του ΕΦΚΑ από τα ΚΕΠ, στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Απλούστευσης Διαδικασιών. Είναι πιστεύω ένα σημαντικό βήμα μπροστά.

Σίγουρα η εξυπηρέτηση του πολίτη από τις υπηρεσίες του υπουργείου μπορεί να βελτιωθεί. Και μάλιστα υπάρχουν πολλά δικαιολογημένα παράπονα πολιτών για υπηρεσίες στις οποίες κανείς δεν σηκώνει τηλέφωνο. Και εν πάση περιπτώσει παράπονα για ελλιπή ενημέρωση και εξυπηρέτηση.

Γι' αυτό προχωρούμε με διαδικασίες σαν κι αυτή. Όπως επίσης με τη σταδιακή ψηφιοποίηση της έκδοσης των συντάξεων (την οποία θα επιδιώκουμε να επιταχύνουμε φυσικά). Με νέες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως το myEFKAlive και το myOAEDlive, όπου οι πολίτες μπορούν να πραγματοποιούν ραντεβού με βιντεοκλήση με τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ. Ενώ το πιο σημαντικό πρότζεκτ μας είναι αυτό του μεγάλου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, το οποίο αποσκοπεί ακριβώς στην αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών που έρχονται σε επαφή με το υπουργείο και τους εποπτευόμενους φορείς.

Η εξυπηρέτηση και η ενημέρωση του πολίτη είναι και αυτή κοινωνική πολιτική! Η αδιαφορία και η δεσποτική διάθεση απέναντι στους πολίτες δεν συγχωρούνται από κανέναν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ