Διγαλάκης για άνοιγμα σχολείων: Να δοθεί ένα μάθημα ζωής, υπευθυνότητας και προσαρμογής στις δυσκολίες - iefimerida.gr

Διγαλάκης για άνοιγμα σχολείων: Να δοθεί ένα μάθημα ζωής, υπευθυνότητας και προσαρμογής στις δυσκολίες

Ο Βασίλης Διγαλάκης με μάσκα
Ο υφυπουργός Παιδείας, Βασίλης Διγαλάκης /Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Με ομαδική δουλειά, υπευθυνότητα και ορθολογισμό θα κερδίσουμε το διττό στοίχημα της μάθησης και της ασφάλειας», σημειώνει ο Βασίλης Διγαλάκης.

Σε μήνυμά του για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, ο υφυπουργός Παιδείας σημειώνει ότι στο νέο αυτό ξεκίνημα «με τις μαθήτριες και τους μαθητές να επιστρέφουν, υπό νέες συνθήκες, στον φυσικό τους χώρο, τις σχολικές αίθουσες, το σχολείο, πέραν της πολύπλευρης μόρφωσης, καλείται να δώσει, παράλληλα, κι ένα μάθημα ζωής, υπευθυνότητας και προσαρμογής στις δυσκολίες. Η υγειονομική πρόληψη και ασφάλεια απαιτεί ακόμα μεγαλύτερα αποθέματα υπομονής, αντοχής και αυτοπειθαρχίας για όλους: μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς».

Παράλληλα, ο κ. Διγαλάκης σημειώνει ότι η Πολιτεία έχει λάβει τα καλύτερα δυνατά μέτρα προστασίας έτσι ώστε να επιτευχθεί η η ομαλή και ασφαλής διεξαγωγή των μαθημάτων και να αποφευχθεί η διασπορά της νόσου.

«Στις μαθήτριες και τους μαθητές εύχομαι να αξιοποιήσουν κάθε ευκαιρία που τους δίνει το σχολείο για να καλλιεργήσουν το μυαλό και την ψυχή τους. Στους εκπαιδευτικούς, που είναι στυλοβάτες αυτής της προσπάθειας, εύχομαι καλή επιτυχία στο εκπαιδευτικό και παιδευτικό τους έργο. Καλή δύναμη και στους γονείς, που αποτελούν στήριγμα και υπόδειγμα για τα παιδιά τους», καταλήγει ο κ. Διγαλάκης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ